1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
28.03.2016 № 6-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 квітня 2016 р.
за № 607/28737
Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
( Назва із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 10-2 від 22.05.2017 )
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 10-2 від 22.05.2017 )
Відповідно до пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 05 липня 2006 року № 919 "Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату" та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із вимогами законодавства, правління Пенсійного фонду України
ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 10-2 від 22.05.2017 )
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову правління Пенсійного фонду України від 18 жовтня 2006 року № 15-1 "Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов’язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату", зареєстровану у Міністерстві юстиції України 30 жовтня 2006 року за № 1169/13043.
3. Юридичному управлінню Пенсійного фонду України (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на першого заступника Голови правління Пенсійного фонду України Шамбіра М.І.
Голова правління О. Зарудний
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ
Міністерства соціальної
політики України,
Міністерства фінансів України
28.03.2016 № 305/392
Постанова правління
Пенсійного фонду України
28.03.2016 № 6-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 квітня 2016 р.
за № 607/28737
ПОРЯДОК
отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків даних про заробітну плату (дохід) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
( У тексті Порядку слово "ДРФО" замінено словами "Державний реєстр" у відповідних відмінках згідно з Постановою Пенсійного фонду № 10-2 від 22.05.2017 )
I. Загальні положення
1. Цим Порядком визначається механізм обміну інформацією на центральному рівні між Державною фіскальною службою України та Пенсійним фондом України, а також порядок складання та подання Пенсійним фондом України запитів на отримання інформації з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі - Державний реєстр) щодо надання даних про заробітну плату (дохід) за період з 01 січня 1998 року до 01 липня 2000 року (за наявності) для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
2. Суб’єктами інформаційного обміну відповідно до цього Порядку є Державна фіскальна служба України та Пенсійний фонд України.
3. Структура, формат відомостей, що наведені в розділі III цього Порядку, форма журналу обліку запитів і відповідей, вимоги до захисту інформації та механізм взаємодії інформаційних систем визначаються спільно Пенсійним фондом України і ДФС та оформляються протоколами обміну інформацією, підготовленими відповідно до цього Порядку.
II. Регламент обміну інформацією між Пенсійним фондом України та ДФС
( Назва розділу II із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 10-2 від 22.05.2017 )
1. Пенсійний фонд України подає запити до ДФС, а ДФС надає відповіді на запити Пенсійному фонду України виключно в електронній формі за допомогою телекомунікаційних каналів конфіденційного зв’язку в спеціальній телекомунікаційній системі (мережі) органів виконавчої влади Національної системи конфіденційного зв’язку відповідно до Закону України "Про Національну систему конфіденційного зв’язку" та Порядку надання послуг конфіденційного зв’язку органам державної влади та органам місцевого самоврядування, державним підприємствам, установам та організаціям, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 року № 1519.
2. Пенсійний фонд України і ДФС реєструють запити та відповіді на запити у журналах обліку запитів і відповідей на запити.
3. Уповноважені особи органу, який надає запит або відповідь (далі - уповноважені особи), визначаються відповідними наказами Пенсійного фонду України та ДФС. Перелік уповноважених осіб із зазначенням їх прізвищ, імен, по батькові та посад подається суб’єктами інформаційних відносин один до одного у письмовій формі за підписом керівника відповідного органу.
4. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють виконання положень цього Порядку, суб’єкти інформаційного обміну зобов’язані інформувати про це один одного протягом двох робочих днів з дати виникнення таких обставин.
III. Порядок формування запиту
1. Пенсійний фонд України протягом п’яти робочих днів з дати одержання повідомлення або звернення про отримання даних про заробітну плату (дохід) фізичних осіб для призначення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату формує запит і подає його до ДФС. Запит формується у разі виникнення потреби, але не частіше ніж один раз на день, та може містити інформацію щодо однієї або декількох фізичних осіб.
2. Запит обов’язково має містити такі відомості:
реєстраційний номер і дата (число, місяць, рік) запиту;
реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті). Для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті, зазначається також реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру, який використовувався для обліку доходів, отриманих у період, визначений у пункті 1 розділу I цього Порядку;
( Абзац третій пункту 2 розділу III в редакції Постанови Пенсійного фонду № 10-2 від 22.05.2017 )
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) фізичної особи;
період, за який необхідно отримати дані про заробітну плату для призначення пенсії (щокварталу, починаючи з 01 січня 1998 року, але не пізніше ніж 01 липня 2000 року);
реєстраційний номер облікової картки платника податків із Державного реєстру або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), прізвище, ім’я по батькові відповідальної особи, яка сформувала запит.

................
Перейти до повного тексту