- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2012 р.
за № 2158/22470
Про затвердження Порядку обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
1. Затвердити Порядок обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), що додається.
3. Департаменту податкової, митної політики та методології бухгалтерського обліку Міністерства фінансів України (Чмерук М.О.) у встановленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Мярковського А.І. та заступника Голови Державної податкової служби України Ігнатова А.П.
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва |
М.Ю. Бродський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
03.12.2012 № 1263
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2012 р.
за № 2158/22470
ПОРЯДОК
обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування)
2. Цей Порядок застосовується при визначенні витрат платника податку на гарантійний ремонт (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платником податку, вартість яких не компенсується за рахунок покупців таких товарів.
3. У разі здійснення гарантійних замін товарів або послуг з гарантійного ремонту (обслуговування) платник податку зобов’язаний вести окремий облік покупців, що отримали таку заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування), у тому числі, якщо такі гарантійні заміни товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) здійснені платником податку через третіх осіб (центри сервісного обслуговування).
4. Облік операцій з гарантійних замін товарів або гарантійного ремонту (обслуговування) необхідно вести в кількісному та вартісному виразі за такими видами (групами) усунення недоліків товарів:
а) безоплатне усунення недоліків товару;
б) відшкодування витрат на усунення недоліків товару;
в) пропорційне зменшення ціни;
г) заміна товару на такий же товар або аналогічний з числа наявних у продавця (виробника);
ґ) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми.
5. Облік покупців ведеться платниками податку самостійно в паперовій або в електронній формі (з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу), в тому числі на основі звітів, отриманих від третіх осіб (центрів сервісного обслуговування), що здійснювали гарантійні ремонти (обслуговування) або гарантійні заміни товарів, проданих платниками податку, у Книзі обліку покупців, що отримали гарантійну заміну товарів або послуги з гарантійного ремонту (обслуговування) (далі - Книга), яка повинна містити реквізити, зазначені у пункті 7 цього Порядку, та обліковуватись за формою, що додається.
Звіти, отримані від третіх осіб (центрів сервісного обслуговування), підлягають веденню в паперовій формі та повинні містити реквізити, зазначені у пункті 7 цього Порядку.
Звіти про здійснення гарантійних ремонтів або гарантійних замін товарів подаються центрами сервісного обслуговування платникам податку протягом календарного місяця, що настає за останнім календарним днем звітного кварталу, або за домовленістю сторін в будь-який період упродовж звітного кварталу.
................Перейти до повного тексту