1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
20.11.2023 № 3977/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 листопада 2023 р.
за № 2037/41093
Про внесення змін до Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління
Відповідно до пунктів 4 та 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до Міністерства юстиції України та підвищення ефективності роботи Міністерства юстиції України зі зверненнями громадян, об’єктивного та своєчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України НАКАЗУЮ:
1. Внести до Порядку розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Міністерстві юстиції України, його територіальних органах, підприємствах, установах та організаціях, що належать до сфери його управління, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 15 лютого 2017 року № 388/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 лютого 2017 року за № 229/30097 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 26 жовтня 2018 року № 3371/5), такі зміни:
1) абзаци другий - шостий пункту 12 розділу I викласти в такій редакції:
"Організація діловодства за зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації у Міністерстві юстиції України покладається на Управління забезпечення та документообігу, яке забезпечує:
організацію роботи зі зверненнями громадян та запитами на отримання публічної інформації;
надання інформаційно-довідкових послуг фізичним та/або юридичним особам з питань, що стосуються діяльності Міністерства юстиції України, які надходять на єдиний багатоканальний телефонний номер та електронну адресу Міністерства юстиції України;
особистий прийом громадян, які звернулись до Міністерства юстиції України;
надання роз’яснень у межах повноважень.";
2) у розділі II:
пункт 11 викласти в такій редакції:
"11. У разі відсутності додатків, зазначених у зверненні, запиті на отримання публічної інформації, або окремих аркушів складається акт про повернення документів (додаток 4) у двох примірниках, один з яких надсилається заявнику, а другий - зберігається в Управлінні забезпечення та документообігу.";
у пункті 17 слова "Управління комунікації" виключити;
3) у розділі VI:
в абзацах першому та другому пункту 1, пункті 2, абзацах першому та другому пункту 6, пункті 17 слова "заступник Міністра - Уповноважений у справах Європейського суду з прав людини, заступник Міністра з питань державної реєстрації" в усіх відмінках замінити словами "заступник Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, Уповноважений у справах Європейського суду з прав людини" у відповідних відмінках;

................
Перейти до повного тексту