- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
12.12.2024 № 578-Н
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2024 року
за № 1988/43333
Про затвердження Положення про Соціальний веб-портал електронних послуг Мінсоцполітики
1. Затвердити Положення про Соціальний веб-портал електронних послуг Мінсоцполітики, що додається.
2. Директорату стратегічного планування, координації політики та євроінтеграції (Борщенко Т.І.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Кошеленка К.Б.
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра цифрової трансформації України Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Голова Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України | Олексій ВИСКУБ Дмитро ЛУБІНЕЦЬ Юрій МИРОНЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
12 грудня 2024 року № 578-Н
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 грудня 2024 року
за № 1988/43333
( Гриф затвердження із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики
№ 591-Н від 26.12.2024 )
Положення
про Соціальний веб-портал електронних послуг Мінсоцполітики
I. Загальні положення
1. Цим Положенням визначено основні завдання, функціональні можливості та структуру Соціального веб-порталу електронних послуг Мінсоцполітики (далі — Соціальний портал Мінсоцполітики) та встановлено порядок роботи з ним.
2. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:
авторизований користувач — особа, яка пройшла електронну ідентифікацію та автентифікацію з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог
Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги", якій надано можливість створення електронного кабінету на Соціальному порталі Мінсоцполітики;
електронний кабінет — персоніфікована сторінка веб-ресурсу, що забезпечує авторизованому користувачу доступ до функціональних можливостей Соціального порталу Мінсоцполітики;
користувач — будь-яка особа, яка використовує інформацію, розміщену на Соціальному порталі Мінсоцполітики;
Соціальний портал Мінсоцполітики — загальна підсистема Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (далі — Єдина система), що відповідно до
Положення про Єдину інформаційну систему соціальної сфери, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року № 404 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 жовтня 2023 року № 1130) (далі — Положення про Єдину систему), призначена для забезпечення дистанційного доступу для подання заявниками звернень щодо отримання соціальних послуг та/або інших видів соціальної підтримки, а також для оперативного приймання та передання інформації (даних) суб’єктами Єдиної системи під час взаємодії із заявниками та/або надання їм соціальної підтримки.
( Абзац п'ятий пункту 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства соціальної політики
№ 591-Н від 26.12.2024 )
3. Соціальний портал Мінсоцполітики розміщено за посиланням soc.gov.ua.
4. Власником Соціального порталу Мінсоцполітики та виключних майнових прав на його програмне забезпечення є держава в особі Мінсоцполітики.
Адміністратором Соціального порталу Мінсоцполітики є державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України".
5. Соціальний портал Мінсоцполітики ведеться українською мовою.
Користування Соціальним порталом Мінсоцполітики є безоплатним.
Соціальний портал Мінсоцполітики функціонує цілодобово сім днів на тиждень (крім випадків проведення модернізації, або планових і позапланових профілактичних та/або технічних робіт, пов’язаних із усуненням технічних та/або методологічних недоліків чи технічного збою в роботі, тривалість проведення яких визначає адміністратор із повідомленням про це власника).
II. Основні завдання та функціональні можливості Соціального порталу Мінсоцполітики
1. Основними завданнями функціонування Соціального порталу Мінсоцполітики є:
1) забезпечення дистанційного доступу для подання авторизованим користувачем заяв, звернень, повідомлень про надання соціальних послуг та/або інших видів соціальної підтримки, потребу в забезпеченні допоміжними засобами реабілітації та/або в інших послугах з реабілітації або іншою особою;
2) надання на запит авторизованого користувача або проактивно інформації про соціальну підтримку, зокрема соціальні послуги, на які він має право згідно із законодавством;
3) забезпечення авторизованих користувачів інформацією про перебіг розгляду звернень, заяв, повідомлень, рішень про надання, припинення, відмову в наданні соціальних послуг;
4) упровадження інструментів моніторингу та оцінки якості наданих соціальних послуг, зокрема, шляхом опитування авторизованих користувачів щодо задоволеності наданими їм соціальними послугами та/або іншими видами соціальної підтримки;
5) розміщення інформаційних матеріалів щодо соціальної підтримки для користувачів;
6) проведення опитування користувачів щодо ініціатив, спрямованих на удосконалення управління в соціальній сфері;
7) інші завдання, визначені законодавством.
2. Відповідно до основних завдань, визначених у пункті 1 цього розділу, забезпечуються такі функціональні можливості Соціального порталу Мінсоцполітики:
................Перейти до повного тексту