- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО
РИНКУ
РІШЕННЯ
06.11.2012 № 1582
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 листопада 2012 р.
за № 1954/22266
Про затвердження Інструкції про порядок розгляду звернень громадян в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку
1. Затвердити Інструкцію про порядок розгляду звернень громадян в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку, що додається.
2. Департаменту контрольно-правової роботи (О. Мисюра) забезпечити:
подання цього рішення на здійснення експертизи на відповідність Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод до Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Міністерства юстиції України;
подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Відділу зовнішніх та внутрішніх комунікацій управління інформаційних технологій, зовнішніх та внутрішніх комунікацій (Ю. Жулій) забезпечити опублікування цього рішення відповідно до вимог законодавства.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Комісії Є. Воропаєва.
Голова Комісії |
Д. Тевелєв |
Протокол засідання Комісії від 06.11.2012 р. № 49 |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
06.11.2012 № 1582
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 листопада 2012 р.
за № 1954/22266
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок розгляду звернень громадян в Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку
I. Загальні положення
2. Усні звернення громадян безпосередньо розглядаються уповноваженими посадовими особами центрального апарату Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку та керівниками або уповноваженими особами територіальних органів під час особистого прийому громадян, який проводиться згідно з окремим порядком, розробленим НКЦПФР. Якщо розв'язати порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то вони розглядаються в тому самому порядку, що й при письмовому зверненні.
3. Ця Інструкція визначає порядок розгляду письмових звернень громадян у центральному апараті НКЦПФР та її територіальних органах. Під зверненнями громадян слід розуміти пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
4. У роботі зі зверненнями громадян потрібно забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об'єктивний і своєчасний їх розгляд з метою оперативного розв'язання порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання надалі таким порушенням, повною мірою реалізовуючи при цьому визначені законодавством повноваження.
5. Усі звернення громадян, що надходять до центрального апарату НКЦПФР та територіальних органів, підлягають обов'язковій класифікації за встановленими відповідно до статті
3 Закону видами, з урахуванням особливостей, встановлених статтями 14, 15 та 16 Закону.
6. Рішення, дії (бездіяльність) посадових осіб НКЦПФР можуть бути оскаржені у випадках, визначених статтею
4 Закону.
II. Первинний розгляд, облік та зберігання звернень громадян
1. Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається в центральному апараті НКЦПФР та територіальних органах на підрозділ, який відповідає за ведення діловодства за зверненнями громадян, а у разі відсутності в структурі територіального органу такого підрозділу - на посадову особу, уповноважену на ведення діловодства за зверненнями громадян (далі - відповідальна особа).
2. Усі звернення громадян, що надходять до центрального апарату НКЦПФР та територіальних органів, повинні прийматися, проходити первинний розгляд й централізовано реєструватися в день їх надходження в порядку, визначеному
Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, цією Інструкцією та інструкцією з діловодства в НКЦПФР.
3. Звернення громадян підлягають первинному розгляду та розподілу їх на ті, що потребують обов’язкового розгляду Головою НКЦПФР, членами НКЦПФР згідно з розподілом обов’язків між ними, керівником апарату НКЦПФР або керівником територіального органу, який включає перевірку правильності оформлення звернень, ознайомлення зі змістом, визначення їх належності до компетенції НКЦПФР, та визначення за ними конкретного виконавця.
4. Первинний розгляд звернень громадян у центральному апараті НКЦПФР та територіальних органах здійснюється відповідальною особою згідно з розподілом функціональних обов’язків.
5. У зверненні мають бути вказані прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання громадянина та викладено суть порушеного питання. Письмове звернення має бути надруковане або написане від руки розбірливо і чітко, підписане заявником (групою заявників) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями в термін не пізніше ніж через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті
7 Закону.
Копія звернення залишається у справі центрального апарату НКЦПФР або територіального органу, до якого звернувся заявник.
Рішення про повернення звернення заявнику за поданням відповідальної особи в центральному апараті НКЦПФР приймається керівником апарату НКЦПФР, в територіальних органах НКЦПФР - керівником структурного підрозділу.
6. Звернення в інтересах громадянина може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від громадянина відповідні повноваження, оформлені згідно з чинним законодавством. Звернення в інтересах неповнолітніх і недієздатних осіб подаються їх законними представниками.
7. Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним, реєструється, але розгляду не підлягає. Рішення про визнання звернення анонімним та залишення його без розгляду за поданням відповідальної особи в центральному апараті НКЦПФР приймає Голова НКЦПФР, у територіальних органах - керівник територіального органу.
8. Не розглядаються повторні звернення, які надійшли до НКЦПФР або територіального органу від тієї самої особи з того самого питання, якщо перше звернення вирішено по суті.
Повторними вважаються також звернення, у яких оскаржується рішення, прийняте за попереднім зверненням; повідомляється про несвоєчасне вирішення питання, що порушувалося в попередньому зверненні, якщо з часу його надходження минув установлений законодавством строк розгляду й відповідь громадянину не надавалась; не вирішено по суті або вирішено не в повному обсязі питання, порушене в першому зверненні.
Звернення в інтересах однієї й тієї самої особи або групи заявників з одного й того самого питання, які були надіслані різним адресатам, але надійшли на розгляд до центрального апарату НКЦПФР або одного й того самого територіального органу, вважаються дублетними.
................Перейти до повного тексту