- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
ВИКОНАВЧА ДИРЕКЦІЯ ФОНДУ ГАРАНТУВАННЯ ВКЛАДІВ ФІЗИЧНИХ ОСІБ
РІШЕННЯ
23.09.2013 № 29
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 жовтня 2013 р.
за № 1753/24285
Про внесення змін до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
( Із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 31 від 01.11.2013 )
ВИРІШИЛА:
2. Відділу стратегії та нормативно-методологічного забезпечення разом з юридичним відділом забезпечити подання цього рішення до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Учасники Фонду гарантування вкладів фізичних осіб повинні подати інформацію, передбачену абзацами дев’ятнадцятим та двадцятим пункту 1 розділу ІІІ Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, затвердженого рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 12 липня 2012 року № 7, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 вересня 2012 року за № 1547/21859 (у редакції рішення виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб від 23 вересня 2013 року № 29), до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб не пізніше 30 днів з дня набрання чинності цим рішенням.
( Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
№ 31 від 01.11.2013 )
5. Відділу зв’язків з громадськістю та міжнародними організаціями забезпечити розміщення цього рішення на офіційній сторінці Фонду гарантування вкладів фізичних осіб у мережі Інтернет після його державної реєстрації.
Директор-розпорядник |
О.І. Шарова |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчої дирекції
Фонду гарантування вкладів
фізичних осіб
12.07.2012 № 7
(у редакції рішення виконавчої
дирекції Фонду гарантування
вкладів фізичних осіб
від 23.09.2013 № 29)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 жовтня 2013 р.
за № 1753/24285
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
І. Загальні положення
Метою цього Положення є забезпечення належного виконання функцій Фонду щодо ведення реєстру учасників Фонду (далі - реєстр) відповідно до
Закону .
Інформація щодо персональних даних, що міститься у реєстрі, є конфіденційною і розголошенню не підлягає, крім випадків, передбачених законом.
2. Перелік учасників Фонду розміщується на офіційному сайті Фонду в мережі Інтернет.
3. Фонд двічі на рік станом на 1 січня та 01 липня публікує в газетах "Урядовий кур'єр" та "Голос України" перелік учасників Фонду не пізніше ніж через один місяць після настання відповідних строків. Фонд додатково публікує в зазначених газетах інформацію про зміни в переліку учасників Фонду не пізніше ніж через 14 днів після внесення відповідних змін до реєстру.
4. Дія цього Положення поширюється на всі банки України, крім публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" (до прийняття відповідного закону щодо участі такого банку у Фонді) та санаційного банку, створеного до набрання чинності
Законом .
5. Банк набуває статусу учасника Фонду в день отримання ним банківської ліцензії.
6. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:
ведення реєстру - одержання, включення, накопичення відомостей про учасників Фонду;
відомості про участь банку в системі обов’язкового гарантування вкладів фізичних осіб - сукупність інформації, яка міститься в реєстрі (у тому числі документи, що формують досьє учасників Фонду) відповідно до вимог цього Положення;
досьє учасника Фонду (далі - досьє) - сукупність оригіналів та/або копій документів, які підтверджують відомості, що містяться в реєстрі щодо такого учасника Фонду;
несвоєчасне подання відомостей Фонду - подання учасником Фонду необхідних відомостей до Фонду пізніше терміну (строку), встановленого
Законом та/або нормативно-правовими актами Фонду, але до дати виявлення правопорушення Фондом з одночасною відсутністю в учасника Фонду підтвердних документів про вчасне подання Фонду таких відомостей;
перелік учасників Фонду - витяг з реєстру, який містить найменування учасників Фонду та реєстраційні номери учасників Фонду;
свідоцтво учасника Фонду (далі - Свідоцтво) - документ установленого зразка, який підтверджує участь банку у Фонді та факт унесення Фондом інформації про банк до реєстру;
учасник Фонду - банк, який має банківську ліцензію, на підставі якої має право здійснювати банківську діяльність шляхом надання банківських послуг, та перехідний банк, який створюється у процесі виведення неплатоспроможного банку з ринку, номінальним власником і управителем акцій якого є Фонд до дня продажу цього банку інвестору.
Інші терміни, які використовуються в цьому Положенні, уживаються в значеннях відповідно до їх визначень у
Законі .
II. Вимоги до реєстру
1. Реєстр створюється і ведеться Фондом, який є його розпорядником та адміністратором.
2. Фонд забезпечує зберігання, захист, використання та поширення інформації про учасників Фонду.
3. При веденні реєстру формується досьє на кожного учасника Фонду.
4. Ведення реєстру здійснюється Фондом у паперовому вигляді (у пронумерованій, прошнурованій книзі, засвідченій підписом директора-розпорядника та відбитком гербової печатки Фонду), а також в електронному вигляді.
5. Реєстр у паперовому вигляді містить такі відомості:
1) порядковий номер запису;
2) реєстраційний номер учасника Фонду;
3) дату реєстрації банку у реєстрі;
4) повне найменування банку та скорочене найменування (за наявності);
5) місцезнаходження банку (назва вулиці, номер будинку, назва населеного пункту (адміністративний міський район), район, область, поштовий індекс, країна);
6) електронну адресу, адресу абонента електронної пошти Національного банку України, телефон і факс, сторінку учасника Фонду в мережі Інтернет (за наявності);
7) прізвище, ім’я та по батькові голови правління (ради директорів) учасника Фонду;
8) прізвище, ім’я та по батькові головного бухгалтера учасника Фонду;
9) номер та дату банківської ліцензії;
10) дату видачі Національним банком України банківської ліцензії учаснику Фонду;
11) номер та дату Свідоцтва;
12) номер бланка Свідоцтва;
13) дату отримання Свідоцтва та підпис уповноваженої особи учасника Фонду;
14) дату повернення банком Свідоцтва та підпис уповноваженої особи банку;
15) підставу для повернення Свідоцтва;
16) примітки.
6. До реєстру в електронному вигляді, крім наведених у пункті 5 цього розділу, додатково вносяться такі відомості:
1) прізвище, ім’я та по батькові, дата та місце народження, місце проживання та паспортні дані (посвідки на тимчасове/постійне проживання), реєстраційний номер облікової картки платника податків, інформація щодо дати та номера розпорядчого документа, який підтверджує факт призначення/переведення/звільнення та дату фактичного початку виконання посадових обов’язків у повному обсязі, номери телефонів та електронну адресу таких категорій осіб:
членів спостережної (наглядової) ради учасника Фонду;
членів правління (ради директорів) учасника Фонду;
голови правління (ради директорів) учасника Фонду або виконуючих обов’язки голови правління (ради директорів);
заступників голови правління (ради директорів) або виконуючих обов'язки заступників голови правління (ради директорів);
головного бухгалтера учасника Фонду або виконуючого обов'язки головного бухгалтера;
заступників або виконуючих обов'язки головного бухгалтера;
членів ревізійної комісії учасника Фонду.
У разі якщо зазначені вище особи через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган, до реєстру вноситься інформація про відмітку у паспорті таких осіб щодо наявності у них права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта (для резидентів);
................Перейти до повного тексту