1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.09.2012 № 578
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 жовтня 2012 р.
за № 1724/22036
Про затвердження Порядку особистого прийому громадян у Державному агентстві автомобільних доріг України
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" та з метою належної організації особистого прийому громадян у Державному агентстві автомобільних доріг України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок особистого прийому громадян у Державному агентстві автомобільних доріг України, що додається.
2. Державному агентству автомобільних доріг України забезпечити:
2.1. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Оприлюднення цього наказу на веб-сайті Укравтодору.
2.3. Організацію та проведення особистого прийому громадян уповноваженими особами Укравтодору відповідно до цього наказу.
3. Цей наказ набуває чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра К.О. Єфименка.
Віце-прем’єр-міністр України -
Міністр
інфраструктури України

Б.В. Колесніков
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Голови Державного агенства
автомобільних доріг України

М.Г. Мездрін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
26.09.2012 № 578
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 жовтня 2012 р.
за № 1724/22036
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян у Державному агентстві автомобільних доріг України
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює питання організації і проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві автомобільних доріг України.
1.2. Прийом громадян Головою Державного агентства автомобільних доріг України, першим заступником та заступником Голови здійснюється за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, що затверджується наказом Укравтодору, та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками структурних підрозділів Укравтодору.
1.3. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться позачергово.
1.4. Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
1.5. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом, є:
реалізація положень Закону України "Про звернення громадян" , інших законів України, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
сприяння у вирішенні проблемних питань щодо функціонування галузей транспорту та зв'язку відповідно до компетенції та згідно з чинним законодавством, з якими звертаються громадяни.
II. Організація особистого прийому
2.1. Організація особистого прийому громадян в Укравтодорі здійснюється працівником структурного підрозділу Укравтодору, на який покладено забезпечення проведення особистого прийому громадян (далі - працівник).
2.2. Попередній (не пізніше ніж за сім днів до дня прийому) запис громадян на прийом до посадових осіб Укравтодору здійснюється працівником згідно з розпорядком роботи Укравтодору за адресою: м. Київ, вулиця Фізкультури, 9, або за телефоном: 287-24-49.
2.3. Під час попереднього запису на особистий прийом з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа чи орган державної влади, до компетенції яких належить вирішення питання, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).
Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
2.4. Щодо кожного громадянина, який записався на прийом до керівництва Укравтодору, на паперових та електронних носіях заводиться картка обліку особистого прийому громадян (далі - Картка), форма якої наведена у додатку.
2.5. Працівник з'ясовує, у якому структурному підрозділі перебуває попереднє звернення громадянина (за наявності), який записався на прийом до керівництва Укравтодору, або до компетенції якого структурного підрозділу належить питання, з яким звернувся громадянин. Ураховуючи з'ясоване, працівником заповнюються графи 3, 4 та 5 Картки.

................
Перейти до повного тексту