1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
01.12.2015 № 681
Зареєстровано у Міністерстві
юстиції України
22 грудня 2015 р.
за № 1616/28061
Про внесення змін до Інструкції про порядок організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Збройних Сил України
Відповідно до статті 10 Закону України "Про Збройні Сили України" , статті 10 Закону України " Про оборону України", Положення про Міністерство оборони України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року № 671, та з метою удосконалення та спрощення порядку погодження проектів договорів з ремонту озброєння та військової техніки
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Інструкції про порядок організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Збройних Сил України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 05 серпня 2013 року № 541, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 12 листопада 2013 року за № 1930/24462, виклавши її в новій редакції, що додається.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр оборони України
генерал армії України
С.Т. Полторак
ПОГОДЖЕНО:

Міністр економічного розвитку
і торгівлі України



А. Абромавичус
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
05.08.2013 № 541
(у редакції наказу
Міністерства оборони України
01.12.2015 № 681)
Зареєстровано у Міністерстві
юстиції України
22 грудня 2015 р.
за № 1616/28061
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок організації і супроводження ремонту озброєння та військової техніки Збройних Сил України
1. Ця Інструкція визначає загальний порядок організації та супроводження ремонту озброєння та військової техніки (далі - ОВТ) Збройних Сил України за договорами (державними контрактами) з ремонту озброєння та військової техніки, оплата яких здійснюється централізовано (далі - ремонт ОВТ).
Ця Інструкція не поширюється на організацію і супроводження ремонту засобів розвідки номенклатури Головного управління розвідки Міністерства оборони України.
2. У цій Інструкції терміни вживаються у значеннях, передбачених Законами України "Про здійснення державних закупівель", "Про державне оборонне замовлення" та іншими нормативно-правовими актами.
3. Організація та супроводження ремонту ОВТ в Міністерстві оборони України за централізованими закупівлями покладаються на структурний підрозділ органу військового управління, відповідального за організацію та супроводження ремонту ОВТ Збройних Сил України (далі - структурний підрозділ). Державним замовником робіт (послуг) з ремонту ОВТ є Міністерство оборони України.
4. Фінансування ремонту ОВТ здійснюється за відповідними бюджетними програмами.
5. Контроль якості робіт (послуг) з ремонту ОВТ здійснюється військовими представництвами (далі - ВП) Міністерства оборони України відповідно до вимог чинного законодавства, договорів та нормативно-технічної документації. Проекти договорів (державних контрактів) з ремонту ОВТ надаються на розгляд та погодження до Департаменту внутрішнього аудиту та фінансового контролю Міністерства оборони України, відповідному ВП та Управлінню військових представництв Міністерства оборони України.
6. Договори (державні контракти) з ремонту ОВТ укладаються відповідними посадовими особами на підставі довіреності Міністерства оборони України з виконавцями робіт (послуг), визначеними відповідно до вимог законодавства з питань державних закупівель та державного оборонного замовлення.
7. Проекти договорів (державних контрактів) з ремонту ОВТ (далі - проекти договорів) у разі визначення виконавця робіт (послуг) з ремонту ОВТ готуються структурним підрозділом та погоджуються в такому порядку:
1) розрахунки щодо встановлення рівня ціни (розрахунково-калькуляційні матеріали: калькуляція собівартості такої продукції, розшифровки з обґрунтуваннями витрат за кожною статтею калькуляції (далі - РКМ)) до проектів договорів перевіряються ВП.
Після надання виконавцем робіт (послуг) з ремонту ОВТ проекту договору з РКМ для розгляду та складання висновку щодо рівня договірної (орієнтовної, граничної) ціни начальник військового представництва організовує їх розгляд та призначає відповідального за контроль якості продукції (робіт, послуг) за договором.
Після перевірки комплекту РКМ ВП формує два комплекти цих матеріалів, в яких відповідальний за контроль якості продукції (робіт, послуг) за договором підписує кожну розшифровку матеріальних, трудових витрат та витрат на відрядження:
"Перевірено.
Обґрунтованість ____________________________ підтверджую.
(найменування виду витрат)
_______________________________________________________________________".
(посада, підпис, прізвище, ім'я та по батькові)
Відповідальний за економічну роботу у ВП підписує кожну розшифровку статей калькуляції:
"Перевірено.
Обґрунтованість витрат за статтею ______________________________________
(номер, найменування статті калькуляції)
на загальну суму _____ грн. підтверджую. Відповідальний за економічну роботу
___________________________________________________________________________".
(посада, підпис, прізвище, ім'я та по батькові)
У разі встановлення необґрунтованих витрат у розшифровках за статтями калькуляції під час перевірки фахівцями ВП такі витрати підлягають виключенню.
Висновок щодо визначення рівня договірної (орієнтовної) ціни складається як окремий службовий документ. Висновок розробляється ВП.
Підписаний начальником ВП та посадовими особами, якими завізовані РКМ, висновок разом із проектом договору та опрацьованим комплектом РКМ направляється до структурного підрозділу. ВП готує та надає письмове зауваження підприємству, в якому повідомляє виконавця щодо причин корегування витрат.
Строк опрацювання проекту договору та РКМ у ВП не повинен перевищувати десять днів з дня їх отримання.
Для документування результатів розгляду проекту договору та РКМ і здійснення подальшого контролю ВП обліковує копії проекту договору та РКМ. Зазначені матеріали оформляються в окрему справу;
2) після надходження проекту договору та комплекту РКМ до структурного підрозділу відповідальний за супроводження договору перевіряє:
відповідність змісту проекту договору типовій формі, достовірність внесеної до нього інформації;
відповідність найменування, позначення робіт (послуг) та передбаченого обсягу фінансування;
комплектність РКМ (наявність розшифровок, обґрунтувань до кожної статті калькуляції та вичерпних пояснень (пояснювальної записки)), наявність підписів посадових осіб виконавця та фахівців відповідного ВП;
обґрунтованість робіт співвиконавцями.
Після опрацювання проекту договору та РКМ відповідальний за супроводження договору передає їх начальнику профільного відділу структурного підрозділу, який після їх розгляду власним підписом засвідчує запис: "Обґрунтованість умов договору підтверджую". Після погодження проекту договору та РКМ начальником профільного відділу структурного підрозділу відповідальний за супроводження договору передає їх до фінансового структурного підрозділу (далі - ФСП);
3) посадовими особами ФСП перевіряються:
відповідність проекту договору та додатків до нього, у тому числі документів з узгодження ціни, обов'язковим вимогам до їх змісту;
наявність бюджетних асигнувань за відповідними бюджетними програмами, кодами економічної класифікації видатків та статтями кошторису Міністерства оборони України.
У разі виявлення недоліків у наданих матеріалах, невідповідності порядку їх опрацювання зазначені матеріали повертаються для доопрацювання до відповідного профільного відділу структурного підрозділу.
Начальник ФСП візує кожну сторінку проекту договору та всі додатки до нього шляхом поставлення підпису на зворотному боці кожного аркуша першого примірника, на зворотному боці останнього аркуша договору власним підписом засвідчує запис:
"Обґрунтованість фінансових витрат підтверджена з урахуванням висновку
__________________________________ від ________ № ____.
(номер військового представництва)

................
Перейти до повного тексту