1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОБОРОНИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.10.2021 № 320
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 грудня 2021 р.
за № 1565/37187
Про затвердження Змін до Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України
Відповідно до Законів України "Про звернення громадян", "Про національну безпеку України", Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України від 24 березня 1999 року № 551-XIV, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, організації їх прийому в системі Міністерства оборони України НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 28 грудня 2016 року № 735, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 січня 2017 року за № 94/29962, що додаються.
2. Департаменту інформаційно-організаційної роботи та контролю Міністерства оборони України забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Міністр оборони України

А. Таран

ПОГОДЖЕНО:

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини




Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
оборони України
19 жовтня 2021 року № 320
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 грудня 2021 р.
за № 1565/37187
ЗМІНИ
до Інструкції про організацію розгляду звернень та проведення особистого прийому громадян у Міністерстві оборони України та Збройних Силах України
( Див. текст )
1. У розділі II:
1) пункт 1 викласти в такій редакції:
"1. Усні звернення громадян безпосередньо розглядаються посадовими особами органів військового управління, військових частин під час особистого прийому громадян, який проводиться згідно із затвердженим графіком або за допомогою засобів зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії". Якщо розв’язати порушені в усному зверненні питання безпосередньо на особистому прийомі неможливо, то вони розглядаються в тому самому порядку, що й у разі письмового звернення. Про результати розгляду звернення робиться відмітка в реєстраційно-контрольній картці (комп’ютерному реєстрі, журналі обліку).
Створення та порядок роботи контактних центрів, телефонних "гарячих ліній", "телефонів довіри" визначається за рішеннями керівників органів військового управління та здійснюється з метою встановлення додаткових гарантій реалізації права громадян на звернення з питань, що належать до компетенції Міністерства оборони України та Збройних Сил України, проведення роз’яснювальної роботи та консультування.
Прийом усних звернень громадян на контактні центри, телефонні "гарячі лінії", "телефони довіри" Міністерства оборони України та Збройних Сил України проводиться відповідно до визначених графіків роботи, розміщених на офіційному сайті Міністерства оборони України у рубриці "Гарячі лінії" та у підрозділі "Телефони довіри" у рубриці "Контакти".
У разі надходження звернень громадян з повідомленнями про надзвичайні ситуації, правопорушення або події, які загрожують національній безпеці України, можуть викликати суспільний резонанс та потребують невідкладного вжиття заходів, повідомлень про можливі факти корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України "Про запобігання корупції" за участю військовослужбовців, працівників Міністерства оборони України, Збройних Сил України, відповідальні службові особи забезпечують їх оперативну передачу черговим службам Міністерства оборони України та Генерального штабу Збройних Сил України, іншим органам військового управління Збройних Сил України, а також за компетенцією повідомляється підрозділ Міністерства оборони України з питань запобігання та виявлення корупції.
Усі усні телефонні звернення громадян, що потребують додаткового вивчення, реєструються в день їх надходження в журналах встановленого зразка, а також у системі електронного документообігу Міністерства оборони України (СЕДО-М) шляхом унесення інформації до електронних реєстраційних карток.

................
Перейти до повного тексту