- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 вересня 2013 р.
за № 1545/24077
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1513 від 19.10.2017 )
Про питання надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування цін (тарифів) на товари, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регулювання цін (тарифів)
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування тарифів на окремі види житлово-комунальних послуг;
Порядок надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування оптово-відпускних цін на продовольчі товари, зміни цін на які підлягають декларуванню.
2. Установити, що до утворення територіальних органів Державної інспекції України з контролю за цінами як юридичних осіб публічного права висновки щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування цін (тарифів) на товари, роботи і послуги, щодо яких запроваджено державне регулювання цін (тарифів), надаються Державною інспекцією України з контролю за цінами.
3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства економіки України від 07 березня 2007 року
№ 67 "Про затвердження Порядку надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планових витрат на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування, постачання теплової енергії, послуги з централізованого опалення і постачання гарячої води, послуги з вивезення побутових відходів, а також технічного обслуговування ліфтів", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 14 березня 2007 року за № 222/13489.
4. Департаменту розвитку реального сектору економіки (Пендзин О.В.) подати в установленому законодавством порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної інспекції України з контролю за цінами Кисельова О.В.
Виконувач обов’язків Міністра економічного розвитку і торгівлі України |
А.А. Максюта |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва |
М.Ю. Бродський |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
14.08.2013 № 967
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 вересня 2013 р.
за № 1545/24077
ПОРЯДОК
надання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування тарифів на окремі види житлово-комунальних послуг
1. Цей Порядок установлює механізм надання Державною інспекцією України з контролю за цінами або її територіальними органами висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування тарифів на виробництво теплової енергії, її транспортування та постачання, централізоване опалення і постачання гарячої води, централізоване водопостачання та водовідведення, послуги з вивезення побутових відходів та утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - висновки).
2. Для отримання висновку суб’єкти господарювання всіх форм власності, які провадять або мають намір провадити господарську діяльність у сфері виробництва теплової енергії, її транспортування та постачання, централізованого опалення і постачання гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з вивезення побутових відходів та утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - суб’єкти господарювання), подають до Державної інспекції України з контролю за цінами або її територіальних органів такі документи:
1) пояснювальну записку щодо обґрунтування планованих витрат разом з економічним аналізом фактичних витрат з надання послуг із урахуванням техніко-економічних особливостей суб’єкта господарювання;
2) річний план надання послуг, складений на підставі фактичних та прогнозованих обсягів послуг з урахуванням укладених договорів та інших техніко-економічних факторів;
3) державні і галузеві нормативи (норми) витрат і втрат ресурсів, стандарти, технологічні регламенти та вимоги щодо надання послуг;
4) калькуляцію розрахунку планованих витрат, які включаються до тарифів на послуги, з розшифруванням за статтями витрат за формою згідно з додатками 1- 6 до цього Порядку;
5) копії договорів, укладених з організаціями, підприємствами та суб’єктами господарювання для забезпечення надання поcлуг;
6) копію установчого документа суб’єкта господарювання та копію наказу про облікову політику суб’єкта господарювання з визначенням бази розподілу понесених витрат;
7) копію рішення органу місцевого самоврядування щодо визначення суб’єкта господарювання виконавцем житлово-комунальних послуг на певній території.
Для отримання висновку щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій додатково подаються документи щодо технічної документації житлового будинку.
3. Документи, зазначені в пункті 2 цього Порядку, засвідчуються підписом керівника суб’єкта господарювання, скріпленим печаткою.
Достовірність зазначеної в документах інформації забезпечує суб’єкт господарювання.
4. Документи, що надходять до Державної інспекції України з контролю за цінами або її територіальних органів, реєструються централізовано службою діловодства.
5. За результатами аналізу документів Державна інспекція України з контролю за цінами або її територіальні органи надають суб’єктові господарювання висновок за формою згідно з додатком 7 до цього Порядку.
( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
6. У разі коли документи подано в повному обсязі та з додержанням установлених цим Порядком вимог, Державна інспекція України з контролю за цінами або її територіальні органи проводять аналіз розрахунків планованих витрат, що включаються до тарифів на окремі види житлово-комунальних послуг, під час якого перевіряються:
правильність розрахунку витрат, урахування при їх визначенні прогнозованих обсягів послуг, додержання стандартів, нормативів (норм) витрат і втрат ресурсів, технологічних регламентів та вимог щодо надання послуг;
7. Підставою для відмови у видачі висновку є неподання суб’єктом господарювання в повному обсязі документів, зазначених у пункті 2 цього Порядку, оформлення їх з порушенням установлених вимог або необгрунтованість необхідності зміни тарифів.
У такому разі Державна інспекція України з контролю за цінами або її територіальні органи повідомляють про відмову в наданні висновку з чітким обґрунтуванням причин такої відмови і посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
8. Рішення щодо надання висновку або відмови в наданні висновку приймається Державною інспекцією України з контролю за цінами або її територіальними органами в строк, що не перевищує десять робочих днів з дати реєстрації документів службою діловодства.
9. Висновок або відмова в наданні висновку підписується Головою Державної інспекції України з контролю за цінами чи його заступниками, керівниками їх територіальних органів чи їх заступниками та скріплюється печаткою.
10. Рішення Державної інспекції України з контролю за цінами та її територіальних органів щодо надання висновку або відмови в наданні висновку може бути оскаржено в установленому законодавством порядку.
11. У разі виявлення Державною інспекцією України з контролю за цінами під час проведення в суб’єктів господарювання в установленому порядку планових або позапланових перевірок фактів подання недостовірної інформації для отримання висновку до суб’єктів господарювання застосовуються адміністративно-господарські санкції відповідно до законодавства.
Директор департаменту розвитку реального сектору економіки |
О.В. Пендзин |
( Додаток 1 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
( Додаток 2 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
( Додаток 3 виключено на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
Додаток 1
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, пов’язаних з виробництвом теплової енергії, її транспортуванням та постачанням
Статті витрат |
Фактичні витрати за звітний період (рік) |
Плановані витрати |
всього (грн) |
на 1 Гкал. (грн) |
всього (грн) |
на 1 Гкал. (грн) |
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
1.1. Витрати на придбання палива |
|
|
|
|
1.2. Витрати на придбання електроенергії для технологічних потреб |
|
|
|
|
1.3. Витрати на придбання теплової енергії в інших суб’єктів господарювання |
|
|
|
|
1.4. Витрати на транспортування теплової енергії іншими суб’єктами господарювання |
|
|
|
|
1.5. Витрати на холодну воду |
|
|
|
|
1.6. Інші прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на сировину |
|
|
|
|
витрати на основні і допоміжні матеріали |
|
|
|
|
витрати на запасні частини |
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби |
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси |
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу |
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування працівників |
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів |
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення |
|
|
|
|
інші прямі витрати, що включаються до виробничої собівартості (розшифрувати) |
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень апарату управління цехами, дільницями |
|
|
|
|
4.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
|
|
|
|
4.3. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
експлуатація основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
ремонт основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
страхування основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
операційна оренда основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
4.4. Витрати на удосконалення технології та організацію виробництва |
|
|
|
|
4.5. Витрати на централізоване водопостачання та водовідведення |
|
|
|
|
4.6. Витрати на освітлення |
|
|
|
|
4.7. Витрати на дезінфекцію, дератизацію |
|
|
|
|
4.8. Витрати на вивезення сміття |
|
|
|
|
4.9. Витрати на інші заходи, пов'язані з утриманням виробничих приміщень |
|
|
|
|
4.10. Витрати на обслуговування виробничого процесу, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати на здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю послуг |
|
|
|
|
4.11. Витрати на охорону праці, дотримання вимог техніки безпеки і охорону навколишнього середовища |
|
|
|
|
4.12. Витрати на пожежну і сторожову охорону об'єктів виробничого та загальновиробничого призначення, утримання санітарних зон |
|
|
|
|
4.13. Витрати, пов’язані із забезпеченням належного стану обладнання, виконанням ремонтно-налагоджувальних робіт, освоєнням нових потужностей |
|
|
|
|
4.14. Сплата податків і зборів |
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
5.1. Витрати на оплату праці, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
5.2. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
5.3. Інші витрати на утримання апарату управління, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
|
|
|
|
використання малоцінних і швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів |
|
|
|
|
оплата періодичних професійних видань |
|
|
|
|
5.4. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальногосподарського використання |
|
|
|
|
5.5. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського використання: всього, у тому числі: |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
оренду |
|
|
|
|
страхування майна |
|
|
|
|
централізоване водопостачання та водовідведення |
|
|
|
|
освітлення |
|
|
|
|
охорону |
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату професійних послуг (юридичних, аудиторських, з оцінки майна тощо) |
|
|
|
|
5.7. Витрати на оплату послуг зв’язку |
|
|
|
|
5.8. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування, послуг банків |
|
|
|
|
5.9. Витрати на оплату податків і зборів, крім включених до виробничої собівартості |
|
|
|
|
5.10. Витрати на розв’язання спорів у судах |
|
|
|
|
5.11. Витрати на придбання пально-мастильних матеріалів для потреб апарату управління підприємством |
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу, що безпосередньо здійснює збут теплової енергії споживачам, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
6.2. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
6.3. Оплата службових відряджень, витрати на підготовку та перепідготовку персоналу |
|
|
|
|
6.4. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів підрозділів, що безпосередньо здійснюють збут теплової енергії споживачам |
|
|
|
|
6.5. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, пов’язаних зі збутом послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на оренду |
|
|
|
|
витрати на страхування |
|
|
|
|
витрати на ремонт |
|
|
|
|
витрати на водопостачання і водовідведення |
|
|
|
|
витрати на освітлення |
|
|
|
|
витрати на охорону |
|
|
|
|
6.6. Витрати на оплату інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних із збутом теплової енергії споживачам |
|
|
|
|
6.7. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів за спожиту теплову енергію |
|
|
|
|
6.8. Витрати на придбання канцелярських товарів і виготовлення розрахункових документів про оплату спожитої теплоенергії |
|
|
|
|
6.9. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування та монтаж) засобів обліку теплової енергії, які є власністю ліцензіата |
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності |
|
|
|
|
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами |
|
|
|
|
інші витрати, пов’язані із запозиченнями, для провадження ліцензованої діяльності |
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) |
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
( Порядок доповнено новим Додатком 1 згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
Додаток 2
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, пов’язаних з централізованим водопостачанням та/або водовідведенням
Статті витрат |
Фактичні витрати за звітний період (рік) |
Плановані витрати |
всього (грн) |
на 1 м куб. (грн) |
всього (грн) |
на 1 м куб. (грн) |
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням електроенергії для технологічних потреб |
|
|
|
|
витрати на придбання води в інших підприємств та/або очищення власних стічних вод іншими підприємствами |
|
|
|
|
витрати на придбання реагентів для очищення і знезараження питної води та/або стічних вод |
|
|
|
|
інші прямі матеріальні витрати, за винятком вартості зворотних відходів (розшифрувати) |
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу |
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування для виробничого персоналу |
|
|
|
|
амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення |
|
|
|
|
інші прямі витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень апарату управління цехами, дільницями |
|
|
|
|
4.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальновиробничого призначення |
|
|
|
|
4.3. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
експлуатація |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
страхування |
|
|
|
|
операційна оренда |
|
|
|
|
4.4. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва |
|
|
|
|
4.5. Утримання виробничих приміщень, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на опалення |
|
|
|
|
витрати на освітлення |
|
|
|
|
витрати на дезінфекцію |
|
|
|
|
витрати на дератизацію |
|
|
|
|
витрати на вивезення сміття |
|
|
|
|
інші заходи, пов’язані з утриманням виробничих приміщень |
|
|
|
|
4.6. Витрати на обслуговування виробничого процесу, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
оплата праці |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
здійснення технологічного контролю за виробничими процесами та якістю |
|
|
|
|
4.7. Витрати на охорону праці, дотримання техніки безпеки і охорону навколишнього природного середовища |
|
|
|
|
4.8. Витрати на пожежну і сторожову охорону об’єктів виробничого та загальновиробничого призначення, утримання санітарних зон |
|
|
|
|
4.9. Витрати на оплату послуг спеціалізованих підприємств з проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних вимог |
|
|
|
|
4.10. Сплата податків та зборів |
|
|
|
|
4.11. Інші загальновиробничі витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
5.1. Витрати, пов’язані з управлінням підприємства, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати на підготовку та перепідготовку кадрів |
|
|
|
|
витрати на використання малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбання канцелярських товарів |
|
|
|
|
витрати на передплату професійних періодичних видань |
|
|
|
|
5.2. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальногосподарського використання |
|
|
|
|
5.3. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів загальногосподарського призначення, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
оренду |
|
|
|
|
страхування майна |
|
|
|
|
опалення |
|
|
|
|
освітлення |
|
|
|
|
охорону |
|
|
|
|
5.4. Оплата професійних послуг (юридичні, аудиторські, оцінка майна) |
|
|
|
|
5.5. Витрати на оплату послуг зв’язку |
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування, послуг банків |
|
|
|
|
5.7. Податки, збори (обов’язкові платежі), крім включених до виробничої собівартості |
|
|
|
|
5.8. Витрати на розв’язання спорів у судах |
|
|
|
|
5.9. Витрати на пально-мастильні матеріали для потреб апарату управління підприємством |
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу, пов’язані зі збутом послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
6.2. Відрахування на загальнообов’язкове державне страхування |
|
|
|
|
6.3. Оплата службових відряджень |
|
|
|
|
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу |
|
|
|
|
6.5. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг |
|
|
|
|
6.6. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних зі збутом послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
оренда |
|
|
|
|
страхування майна |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
опалення |
|
|
|
|
освітлення |
|
|
|
|
охорона |
|
|
|
|
6.7. Оплата інформаційних послуг, безпосередньо пов’язаних зі збутом |
|
|
|
|
6.8. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів |
|
|
|
|
6.9. Витрати на канцелярські товари і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг |
|
|
|
|
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт засобів обліку води, які є власністю ліцензіата |
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього |
|
|
|
|
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами |
|
|
|
|
інші витрати |
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) |
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
( Порядок доповнено новим Додатком 2 згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
Додаток 3
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, які включаються до тарифів на послуги з вивезення побутових відходів
Статті витрат |
Фактичні витрати за звітний період (рік) |
Плановані витрати |
всього (грн) |
на 1 м куб. (грн) |
всього (грн) |
на 1 м куб. (грн) |
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на паливно-енергетичні ресурси |
|
|
|
|
витрати на матеріали |
|
|
|
|
витрати на запасні частини |
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби |
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси |
|
|
|
|
2. Прямі витрати з оплати праці, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
інші гарантійні, заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу |
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу |
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів |
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення |
|
|
|
|
інші виробничі витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
гарантійні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
|
|
|
|
4.2. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
експлуатація основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
ремонт основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
страхування основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
оренда основних засобів та інших необоротних активів |
|
|
|
|
утримання санітарних зон |
|
|
|
|
оплата послуг інших спеціалізованих підприємств |
|
|
|
|
освоєння нових потужностей та проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних робіт |
|
|
|
|
4.3. Витрати на опалення, освітлення, дезінфекцію, дератизацію виробничих приміщень, інші витрати на експлуатацію виробничих приміщень |
|
|
|
|
4.4. Обслуговування виробничого процесу та інших допоміжних виробництв |
|
|
|
|
4.5. Охорона навколишнього середовища |
|
|
|
|
4.6. Удосконалення технології та виробництва |
|
|
|
|
4.7. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальновиробничого призначення |
|
|
|
|
4.8. Податки та збори (обов’язкові платежі) |
|
|
|
|
4.9. Інші загальновиробничі витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
5. Адміністативні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
утримання апарату управління та персоналу (основна та додаткова заробітна плата, гарантійні та компенсаційні виплати, внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень, виплата з підготовки та перепідготовки кадрів) |
|
|
|
|
амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів адміністративного призначення |
|
|
|
|
утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
|
|
|
|
оплата професійних послуг (юридичних, аудиторських) |
|
|
|
|
оплата послуг зв’язку |
|
|
|
|
оплата розрахунково-касового обслуговування, послуг банків |
|
|
|
|
оплата податків і зборів, крім включених до виробничої собівартості |
|
|
|
|
інші витрати (канцелярські витрати, використання МШП, спори в судах, передплата періодичних видань тощо) |
|
|
|
|
інші адміністративні витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
оплата праці та сплата внесків на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, оплата службових відряджень |
|
|
|
|
оплата інформаційних послуг |
|
|
|
|
витрати на виготовлення розрахункових документів |
|
|
|
|
амортизація основних засобів, пов’язаних зі збутом послуг |
|
|
|
|
інші витрати зі збуту (розшифрувати) |
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього |
|
|
|
|
8. Фінансові витрати всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на відсотки зі сплати за кредитами |
|
|
|
|
витрати за договором фінансового лізингу (оренди) |
|
|
|
|
витрати, пов'язані із запозиченнями для цілей інвестиційної діяльності |
|
|
|
|
інші фінансові витрати |
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) |
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
( Порядок доповнено новим Додатком 3 згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
Додаток 4
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, які включаються до тарифів на послуги з централізованого опалення
Статті витрат |
Фактичні витрати за звітний період (рік) |
Плановані витрати |
всього (грн) |
на 1 Гкал. (грн) |
всього (грн) |
на 1 Гкал. (грн) |
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на придбання теплової енергії |
|
|
|
|
витрати на придбання електричної енергії |
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням матеріалів |
|
|
|
|
витрати на запасні частини |
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби |
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси |
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування виробничого персоналу |
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів |
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення |
|
|
|
|
інші виробничі витрати (розшифрувати) |
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням виробництва, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
|
|
|
|
4.2. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
експлуатація |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
страхування |
|
|
|
|
оренда |
|
|
|
|
пожежна і сторожова охорона об’єктів виробничого призначення |
|
|
|
|
утримання санітарних зон |
|
|
|
|
оплата робіт сторонніх організацій, пов’язаних з наданням послуги |
|
|
|
|
освоєння нових потужностей |
|
|
|
|
проведення планових перевірок стану обладнання та виконання регламентних робіт, передбачених проектно-технічною документацією |
|
|
|
|
4.3. Витрати на опалення |
|
|
|
|
4.4. Витрати на освітлення |
|
|
|
|
4.5. Витрати на дезінфекцію, дератизацію виробничих приміщень |
|
|
|
|
4.6. Витрати на вивезення сміття |
|
|
|
|
4.7. Інші витрати на експлуатацію виробничих приміщень |
|
|
|
|
4.8. Витрати на обслуговування основного та допоміжних виробничих процесів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
використання малоцінних і швидкозношуваних предметів |
|
|
|
|
забезпечення охорони праці |
|
|
|
|
дотримання вимог техніки безпеки |
|
|
|
|
обов’язкове страхування водіїв автотранспорту |
|
|
|
|
оплата послуг інших підприємств |
|
|
|
|
службові відрядження робітників ремонтних цехів та допоміжних виробництв |
|
|
|
|
послуги зв’язку |
|
|
|
|
4.9. Витрати на охорону навколишнього природного середовища |
|
|
|
|
4.10. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва |
|
|
|
|
4.11. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальновиробничого призначення |
|
|
|
|
4.12. Сплата податків та зборів |
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
5.1. Витрати на утримання апарату управління та персоналу, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
|
|
|
|
5.2. Амортизація основних засобів |
|
|
|
|
5.3. Амортизація інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів |
|
|
|
|
5.4. Витрати на утримання основних засобів |
|
|
|
|
5.5. Витрати на утримання інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату професійних послуг (юридичних, аудиторських, з оцінки майна тощо) |
|
|
|
|
5.7. Витрати на оплату послуг зв’язку |
|
|
|
|
5.8. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків |
|
|
|
|
5.9. Оплата податків і зборів |
|
|
|
|
5.10. Витрати, пов’язані з використанням малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбанням канцелярських товарів |
|
|
|
|
5.11. Витрати на розв’язання спорів у судах |
|
|
|
|
5.12. Витрати на передплату періодичних професійних видань |
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу зі збуту послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
6.2. Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
6.3. Витрати на оплату службових відряджень |
|
|
|
|
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу |
|
|
|
|
6.5. Витрати на оплату інформаційних послуг |
|
|
|
|
6.6. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
оренда |
|
|
|
|
страхування |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
оплата комунальних послуг |
|
|
|
|
охорона |
|
|
|
|
6.7. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів за надання послуг |
|
|
|
|
6.8. Витрати на придбання канцелярських товарів і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг |
|
|
|
|
6.9. Витрати на оплату послуг інформаційно-обчислювальних центрів |
|
|
|
|
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) будинкових приладів обліку теплової енергії, якщо зазначені прилади є власністю підприємства |
|
|
|
|
6.11. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього |
|
|
|
|
8. Фінансові витрати всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами |
|
|
|
|
інші витрати, пов'язані із запозиченнями, для цілей інвестиційної (пов’язаної з основною) діяльності |
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) |
|
|
|
|
Достовірність інформації гарантую.
Керівник __________ ______________________
М. П. (підпис) (ініціали, прізвище)
( Порядок доповнено новим Додатком 4 згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі
№ 1428 від 03.12.2013 )
Додаток 5
до Порядку надання висновків
щодо розрахунків економічно
обґрунтованих планованих витрат
під час формування тарифів на окремі
види житлово-комунальних послуг
КАЛЬКУЛЯЦІЯ РОЗРАХУНКУ
економічно обґрунтованих планованих витрат, які включаються до тарифів на послуги з централізованого постачання гарячої води
Статті витрат |
Фактичні витрати за звітний період (рік) |
Плановані витрати |
всього (грн) |
на 1 м-3 (грн) |
всього (грн) |
на 1 м-3 (грн) |
1. Прямі матеріальні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на придбання теплової енергії |
|
|
|
|
витрати на придбання електричної енергії |
|
|
|
|
витрати на питну воду |
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням матеріалів |
|
|
|
|
витрати, пов’язані з використанням запасних частин |
|
|
|
|
витрати на куповані комплектувальні вироби |
|
|
|
|
витрати на напівфабрикати та інші матеріальні ресурси |
|
|
|
|
2. Прямі витрати на оплату праці, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата виробничого персоналу |
|
|
|
|
інші гарантійні, заохочувальні та компенсаційні виплати виробничому персоналу |
|
|
|
|
3. Інші прямі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
амортизація основних виробничих засобів |
|
|
|
|
амортизація інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення |
|
|
|
|
інші виробничі витрати |
|
|
|
|
4. Загальновиробничі витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
4.1. Витрати, пов’язані з управлінням діяльності з надання послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
витрати з підготовки та перепідготовки кадрів |
|
|
|
|
4.2. Витрати, пов’язані з утриманням основних засобів та інших необоротних активів, всього, у тому числі на: |
|
|
|
|
експлуатацію |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
страхування |
|
|
|
|
оренду |
|
|
|
|
пожежну і сторожову охорону |
|
|
|
|
утримання санітарних зон |
|
|
|
|
оплату послуг, пов’язаних з виконанням робіт, що віднесені до процесу надання послуг |
|
|
|
|
освоєння нових потужностей |
|
|
|
|
проведення планових перевірок стану обладнання, виконання регламентних робіт, передбачених проектно-технічною документацією |
|
|
|
|
4.3. Витрати на опалення |
|
|
|
|
4.4. Витрати на освітлення |
|
|
|
|
4.5. Витрати на дезінфекцію та дератизацію |
|
|
|
|
4.6. Витрати на вивезення сміття |
|
|
|
|
4.7. Інші витрати |
|
|
|
|
4.8. Витрати на обслуговування виробничого процесу та інших допоміжних виробництв, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
використання малоцінних і швидкозношуваних предметів |
|
|
|
|
витрати на забезпечення охорони праці |
|
|
|
|
витрати на техніку безпеки |
|
|
|
|
витрати на обов’язкове страхування водіїв автотранспортних засобів |
|
|
|
|
оплата послуг інших підприємств |
|
|
|
|
службові відрядження працівників ремонтних цехів та інших допоміжних виробництв |
|
|
|
|
послуги зв’язку |
|
|
|
|
4.9. Витрати на охорону навколишнього природного середовища |
|
|
|
|
4.10. Витрати на удосконалення технології та організації виробництва |
|
|
|
|
4.11. Амортизація основних засобів, інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів загальновиробничого призначення |
|
|
|
|
4.12. Сплата податків та зборів (обов’язкові платежі) |
|
|
|
|
5. Адміністративні витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
5.1. Витрати на утримання апарату управління та персоналу, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
оплата службових відряджень |
|
|
|
|
підготовка та перепідготовка кадрів |
|
|
|
|
5.2. Амортизація основних засобів адміністративного призначення |
|
|
|
|
5.3. Амортизація інших необоротних матеріальних та нематеріальних активів |
|
|
|
|
5.4. Витрати на утримання основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
|
|
|
|
5.5. Витрати на оплату професійних послуг (юридичних, аудиторських, з оцінки майна тощо) |
|
|
|
|
5.6. Витрати на оплату послуг зв’язку |
|
|
|
|
5.7. Витрати на оплату розрахунково-касового обслуговування та інших послуг банків |
|
|
|
|
5.8. Оплата податків і зборів |
|
|
|
|
5.9. Витрати, пов’язані з використанням малоцінних та швидкозношуваних предметів, придбанням канцелярських товарів |
|
|
|
|
5.10. Витрати на розв’язання спорів у судах |
|
|
|
|
5.11. Передплата періодичних професійних видань |
|
|
|
|
6. Витрати зі збуту послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
6.1. Витрати на оплату праці персоналу зі збуту послуг, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
основна заробітна плата |
|
|
|
|
додаткова заробітна плата |
|
|
|
|
інші заохочувальні та компенсаційні виплати |
|
|
|
|
6.2. Внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування |
|
|
|
|
6.3. Оплата службових відряджень |
|
|
|
|
6.4. Витрати на підготовку та перепідготовку персоналу |
|
|
|
|
6.5. Витрати на оплату інформаційних послуг |
|
|
|
|
6.6. Витрати на утримання основних засобів та інших необоротних матеріальних активів, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
оренда |
|
|
|
|
страхування |
|
|
|
|
ремонт |
|
|
|
|
оплата комунальних послуг |
|
|
|
|
витрати на охорону |
|
|
|
|
6.7. Витрати на оплату послуг банків та інших установ з приймання і перерахування коштів споживачів за надання послуг |
|
|
|
|
6.8. Витрати на придбання канцелярських товарів і виготовлення розрахункових документів про оплату послуг |
|
|
|
|
6.9. Витрати на оплату послуг інформаційно-обчислювальних центрів |
|
|
|
|
6.10. Витрати на періодичну повірку, опломбування, обслуговування та ремонт (включаючи демонтаж, транспортування та монтаж після повірки) будинкових приладів обліку гарячої води, що є власністю підприємства |
|
|
|
|
6.11. Амортизація основних та інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів |
|
|
|
|
7. Інші витрати з операційної діяльності, всього |
|
|
|
|
8. Фінансові витрати, всього, у тому числі: |
|
|
|
|
витрати на сплату відсотків за користування отриманими кредитами |
|
|
|
|
інші витрати, пов’язані із запозиченнями, для цілей інвестиційної (пов’язаної з основною) діяльності |
|
|
|
|
9. Всього повна собівартість (рядок 1 + рядок 2 + рядок 3 + рядок 4 + рядок 5 + рядок 6 + рядок 7 + рядок 8) |
|
|
|
|
................Перейти до повного тексту