- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.11.2015 № 420
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 листопада 2015 р.
за № 1490/27935
Про створення телефонної "гарячої лінії" Міністерства аграрної політики та продовольства України та затвердження Порядку її роботи
Відповідно до
Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою підвищення ефективності роботи Міністерства аграрної політики та продовольства України із зверненнями громадян, об’єктивного та вчасного їх розгляду згідно з вимогами законодавства України НАКАЗУЮ:
1. Створити та забезпечити функціонування телефонної "гарячої лінії" Міністерства аграрної політики та продовольства України.
2. Затвердити Порядок роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства аграрної політики та продовольства України.
3. Організацію роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства аграрної політики та продовольства України забезпечує структурний підрозділ, відповідальний за роботу зі зверненнями громадян.
4. Відділу публічної інформації, взаємодії з Кабінетом Міністрів України та розгляду звернень громадян подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Лапу В.І.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики та
продовольства України
13 листопада 2015 року № 420
(в редакції наказу Міністерства
аграрної політики та
продовольства України
від 13 жовтня 2023 року
№ 1807)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 листопада 2015 р.
за №1490/27935
ПОРЯДОК
роботи телефонної "гарячої лінії" Міністерства аграрної політики та продовольства України
1. Цей Порядок визначає організацію роботи телефонної "гарячої лінії" Мінагрополітики (далі - "гаряча лінія"), механізм прийому, реєстрації, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять засобами телефонного зв’язку.
................Перейти до повного тексту