1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
05.08.2013 № 476
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 серпня 2013 р.
за № 1449/23981
Про затвердження Змін до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України
Відповідно до Закону України "Про звернення громадян" , статті 1 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою вдосконалення роботи зі зверненнями громадян та організації особистого прийому громадян в апараті Мінсоцполітики України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України , затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року № 139, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за № 438/20751, що додаються.
2. Департаменту управління персоналом та організаційно-документального забезпечення (М. Батечко) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Заступник Міністра -
керівник апарату

В. Коломієць
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
соціальної політики України
05.08.2013 № 476
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
22 серпня 2013 р.
за № 1449/23981
ЗМІНИ
до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у Міністерстві соціальної політики України ( z0438-12 ), затвердженої наказом Міністерства соціальної політики України від 15 березня 2012 року № 139, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 23 березня 2012 року за № 438/20751
1. В абзаці першому пункту 1.4 розділу І слова "на відділи звернень громадян та прийому громадян Департаменту звернень громадян та контролю виконання" замінити словами "на відділи звернень громадян та організації прийому громадян управління діловодства та звернень громадян Департаменту управління персоналом та організаційно-документального забезпечення".
2. У розділі ІІ:
1) у пункті 2.6:
в абзаці першому слова "Департаментом звернень громадян та контролю виконання" замінити словами "управлінням діловодства та звернень громадян Департаменту управління персоналом та організаційно-документального забезпечення";
в абзаці другому слова "у відділі прийому громадян" замінити словами "у відділі організації прийому громадян";
2) пункт 2.13 доповнити новим абзацом такого змісту:
"У разі якщо резолюцією Міністра визначено завдання доповісти за результатами розгляду звернення, у графі "Рівень контролю" електронної версії реєстраційно-контрольної картки документа зазначається "Особливий контроль Міністра";
3) в абзаці першому пункту 2.14 слова "та прийому громадян Департаменту звернень громадян та контролю виконання" замінити словами "та організації прийому громадян управління діловодства та звернень громадян Департаменту управління персоналом та організаційно-документального забезпечення" та слова "зберігається у відділі звернень громадян" замінити словами "зберігаються у зазначених відділах".
3. У розділі ІІІ:

................
Перейти до повного тексту