1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
15.10.2014 № 537
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 листопада 2014 р.
за № 1413/26190
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 125 від 01.03.2019 )
Про затвердження Інструкції про порядок присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії військовослужбовцям та працівникам, які обіймають посади водіїв у Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 729 від 30.11.2015 )
Відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про дорожній рух" , постанов Кабінету Міністрів України від 07 листопада 2007 року № 1294 "Про упорядкування структури та умов грошового забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб" та від 30 серпня 2002 року № 1298 "Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери", з метою підвищення кваліфікації та професійного рівня водіїв, які проходять військову службу (працюють) у Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Інструкцію про порядок присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії військовослужбовцям та працівникам, які обіймають посади водіїв у Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України, що додається.
2. Директору Департаменту логістики Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з 01 січня 2015 року, але не раніше дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України відповідно до розподілу функціональних обов'язків.
Голова Служби В.П. Звєрєв
ПОГОДЖЕНО:

В. о. Міністра інфраструктури України

Перший заступник Голови
Спільного представницького органу
сторони роботодавців на національному рівні

Голова Спільного представницького органу
об'єднань профспілок


О.Л. Малін



О. Мірошниченко


Г.В. Осовий
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби
спеціального зв'язку та захисту
інформації України
15.10.2014 № 537
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 листопада 2014 р.
за № 1413/26190
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії військовослужбовцям та працівникам, які обіймають посади водіїв у Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України
І. Загальні положення
1. Ця Інструкція визначає порядок присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії військовослужбовцям та працівникам, які обіймають посади водіїв (далі - водії) у Державній службі спеціального зв'язку та захисту інформації України (далі - Держспецзв'язку).
2. Присвоєння кваліфікаційної категорії проводиться з метою підвищення кваліфікації та професійного рівня водіїв, які проходять військову службу (працюють) у Головному управлінні та підрозділах урядового фельд'єгерського зв'язку Держспецзв'язку, територіальних органах Адміністрації Держспецзв'язку, територіальних підрозділах, закладах, установах і організаціях Держспецзв'язку (далі - підрозділи Держспецзв'язку).
3. Присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії водіям здійснюється наказом підрозділу Держспецзв'язку.
4. Датою присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії вважається дата видання наказу підрозділу Держспецзв'язку. Запис про присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії вноситься в особову справу (трудову книжку).
5. Водіям при переведенні з одного підрозділу Держспецзв'язку до іншого присвоєна кваліфікаційна категорія зберігається.
II. Кваліфікаційні комісії
1. Для визначення рівня професійної підготовленості водіїв, кандидатури яких подаються на присвоєння (підтвердження) або пониження кваліфікаційної категорії, у підрозділі Держспецзв'язку щороку створюється кваліфікаційна комісія (далі - комісія), склад якої затверджується наказом підрозділу Держспецзв'язку. До складу комісії обов'язково вводиться посадова особа служби безпеки дорожнього руху підрозділу Держспецзв'язку.
2. До складу комісії входять:
голова комісії - заступник керівника підрозділу Держспецзв'язку;
члени комісії - особи із числа особового складу підрозділів Держспецзв'язку.
3. До складу комісії повинно входити не менше ніж три особи.
4. Кваліфікаційна комісія зобов'язана дотримуватися вимог цієї Інструкції.
5. На комісію покладаються такі завдання:
перевірка кваліфікаційних характеристик водіїв, визначених у Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівника, затвердженому наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 14 лютого 2006 року № 136;
проведення іспитів щодо перевірки відповідного рівня знань водіїв, які подані до присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії;
оформлення документів, що зазначені у пунктах 3, 5, 6, та 13 розділу ІІІ цієї Інструкції, для подання керівнику підрозділу Держспецзв'язку на затвердження.
6. Cтрок проведення іспитів комісією встановлюється наказами підрозділів Держспецзв'язку.
IІІ. Порядок присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії та проведення іспитів
1. Водіям присвоюється кваліфікаційна категорія другого або першого класу послідовно:
кваліфікаційна категорія другого класу присвоюється водіям, які відповідно до посвідчення водія мають право на керування транспортними засобами категорій B, ВЕ, С, С1Е, CЕ або DE (D) і безперервний стаж військової служби (роботи) в Держспецзв'язку водієм не менше ніж три роки;
кваліфікаційна категорія першого класу присвоюється водіям, які відповідно до посвідчення водія мають право на керування транспортними засобами категорій B, ВЕ, C, С1Е, СЕ, D, DE та безперервний стаж військової служби (роботи) в Держспецзв'язку водієм другого класу не менше ніж два роки.
2. Підтвердження присвоєння кваліфікаційної категорії другого або першого класу водія здійснюється щороку.
3. Для присвоєння (підтвердження) водіям кваліфікаційних категорій другого або першого класу керівник структурного підрозділу підрозділу Держспецзв'язку, в якому проходять службу (працюють) водії, подає на ім'я керівника підрозділу Держспецзв'язку рапорт щодо необхідності присвоєння (підтвердження) їм відповідних кваліфікаційних категорій. До рапорту додається список військовослужбовців та працівників підрозділу Держспецзв'язку, кандидатури яких подаються на присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії (додаток 1).
4. Проведення іспитів для присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії передбачається планами службової діяльності підрозділу Держспецзв'язку.
5. За п'ять робочих днів до початку іспитів з присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії комісія складає Розклад іспитів із присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії (додаток 2).
На наступний робочий день після затвердження цей розклад доводиться до відома водіїв, про що вони засвідчують своїми підписами.
6. Якщо водії кваліфікаційної категорії першого класу не склали іспитів, їх кандидатури подаються на підтвердження присвоєної їм раніше кваліфікаційної категорії другого класу. Керівник структурного підрозділу підрозділу Держспецзв'язку, в якому проходять службу (працюють) водії, подає на ім'я керівника підрозділу Держспецзв'язку рапорт щодо необхідності підтвердження їм відповідних кваліфікаційних категорій. До рапорту додається список військовослужбовців та працівників підрозділу Держспецзв'язку, кандидатури яких подаються на підтвердження кваліфікаційної категорії.
Іспити з підтвердження кваліфікаційної категорії проводяться не раніше ніж через 30 календарних днів після проведення іспитів з присвоєння кваліфікаційної категорії.
7. Іспити з присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії проводяться письмово в два етапи:
перевірка знань будови, технічного обслуговування, ремонту та основ керування транспортними засобами, що утримуються на поточному забезпеченні в підрозділі Держспецзв'язку;
перевірка знань Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306.
8. Для проведення першого етапу комісія складає завдання, до яких вносяться по три питання з кожного блоку тем, визначених завданням письмового опитування (додаток 3). Для складання другого етапу комісія використовує екзаменаційні білети.
9. На підготовку письмових відповідей відводиться 40 хвилин для першого етапу і 20 хвилин для другого етапу.
10. Після закінчення часу, відведеного для іспиту, комісія проводить перевірку відповідей та їх оцінювання.
11. Результати іспиту оцінюються як "складено" або "не складено".
12. Іспит вважається складеним, якщо водій у відведений на це час за результатами першого етапу показав достатній рівень підготовки, відповів на всі екзаменаційні питання та допустив не більше ніж дві неправильні відповіді.
13. Результати іспитів із присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії викладаються в акті проведення іспитів із присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії (додаток 4).
( Пункт 13 розділу III в редакціїНаказу Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 729 від 30.11.2015 )
14. Підставою для видання наказу підрозділу Держспецзв'язку про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії є акт проведення іспитів із присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії та за необхідності лист-стажування (додаток 5).
( Пункт 14 розділу III в редакціїНаказу Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації № 729 від 30.11.2015 )
ІV. Порядок стажування водіїв
1. Організація і проведення стажування водіїв покладаються на службу безпеки дорожнього руху підрозділу Держспецзв'язку.
При направленні водія на стажування йому видається лист-стажування.
Водії при переведенні з іншого підрозділу Держспецзв'язку, якщо вони керували аналогічними транспортними засобами, проводять тільки контрольну поїздку під керівництвом водія, який має стаж роботи не менше ніж 3 роки на транспортному засобі відповідної категорії (далі - водій-інструктор).
2. Стажування проводиться з водіями, які мають посвідчення водія на право керування будь-якими категоріями транспортних засобів В, С1, С, D1 або D, але протягом 12 і більше місяців до прийняття на військову службу (роботу) в Держспецзв'язку не обіймали посад водіїв або приймаються на військову службу (роботу) вперше.
Такі водії допускаються до керування транспортними засобами після проходження стажування з практичного керування на відповідному транспортному засобі не менше ніж 30 годин.
3. Стажування також проводиться при переведенні водіїв на нові для них марки або моделі транспортних засобів. У такому випадку стажування проводиться не менше ніж 8 годин.
4. Керівник підрозділу Держспецзв'язку затверджує програму стажування, яка містить у собі підготовку та відпрацювання навичок водія щодо керування транспортним засобом тієї марки, яку буде за водієм закріплено.
5. Програма стажування містить такі розділи:
робота на внутрішній території підрозділу Держспецзв'язку;
робота на маршруті;
контрольна поїздка.
6. Програма стажування обов'язково містить такі питання:
вивчення схеми руху пішоходів і транспорту територією підрозділу Держспецзв'язку;
передрейсова підготовка транспортного засобу та робочого місця;
рух і розворот заднім ходом;
гальмування і зупинка на різних швидкостях, які передбачають екстрену зупинку відповідно до умов дорожнього руху;
використання дзеркал заднього виду;
вибір швидкості руху, інтервалу, дистанції і радіуса повороту залежно від завантаження і габаритів транспортного засобу;
передбачення появи небезпечних об'єктів, які рухаються, що може призвести до дорожньо-транспортної пригоди;
рух у нічний час;
відкриття і закриття дверей салону під час зупинок, виконання правил посадки і висадки пасажирів (для автобусів).
7. Програма стажування завершується контрольною поїздкою.
8. Стажування водіїв проводиться під керівництвом водія-інструктора.
9. Після контрольної поїздки водієм-інструктором і посадовою особою служби безпеки дорожнього руху підрозділу Держспецзв'язку заповнюється лист-стажування.
10. Лист-стажування передається до підрозділу кадрового забезпечення підрозділу Держспецзв'язку, який зберігається разом з особовою справою водія.
V. Порядок пониження кваліфікаційної категорії для водіїв другого або першого класу
1. Кваліфікаційна категорія водіям понижується на один клас у разі:
1) якщо результат іспиту оцінено як "не складено";
2) порушення правил технічної експлуатації закріпленого транспортного засобу, що призвели до його пошкоджень, несправності та травмування людей з вини водія;
3) встановлення фактів (випадків) втрат і псування матеріально-технічних засобів водієм;
4) порушення Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року № 1306, що призвели до дорожньо-транспортної пригоди з вини водія;

................
Перейти до повного тексту