- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров’я України
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
09 листопада 2015 р.
за № 1401/27846
ПОЛОЖЕННЯ
про кабінет телемедицини закладу охорони здоров’я
І. Загальні положення
1. Кабінет телемедицини закладу охорони здоров’я (далі - Кабінет) створюється з метою забезпечення надання медичної допомоги пацієнтам із застосуванням телемедицини, коли відстань є критичним чинником.
2. Кабінет є структурним підрозділом закладу охорони здоров’я (далі - ЗОЗ).
3. Кабінет у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства України, у тому числі цим Положенням.
4. Персонал Кабінету складається з:
лікарів, які при присвоєнні (підтвердженні) професійної кваліфікаційної категорії пройшли підготовку з питань надання медичної допомоги із застосуванням телемедицини на факультетах підвищення кваліфікації лікарів під час післядипломного навчання;
сестер медичних, які здійснюють ведення медичної та статистичної документації в електронній формі та у формі документа на папері;
інженерів, які забезпечують функціонування технічних та програмних засобів Кабінету.
5. Посадові інструкції персоналу Кабінету розробляються на основі:
пункту 15 "Інженер" частини "Професіонали"
Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності"), затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29 грудня 2004 року № 336 (зі змінами).
6. Кількість штатних одиниць Кабінету визначається керівником ЗОЗ.
7. Оснащення Кабінету здійснюється згідно з Табелем оснащення кабінету телемедицини, який наведено в додатку до цього Положення.
8. Контроль за діяльністю Кабінету здійснює керівник ЗОЗ, у структурі якого функціонує цей Кабінет.
ІІ. Предмет діяльності
1. Основними завданнями Кабінету є:
забезпечення процесу надання пацієнтам медичної допомоги із застосуванням телемедицини;
впровадження новітніх технологій у діяльність ЗОЗ;
ведення медичної, статистичної та облікової документації в електронній формі та у формі документів на папері, яка використовується при наданні медичної допомоги із застосуванням телемедицини;
взаємодія зі структурними підрозділами ЗОЗ, юридичними та фізичними особами - підприємцями, що надають медичну допомогу із застосуванням телемедицини;
участь у розробці рекомендацій щодо застосування телемедицини в ЗОЗ;
забезпечення ефективного використання матеріально-технічної бази Кабінету;
забезпечення дотримання конфіденційності і цілісності медичної інформації про стан здоров’я пацієнта, а також вимог етики та деонтології надання медичної допомоги.
2. Відповідно до покладених завдань Кабінет:
бере участь у наданні екстреної та планової медичної допомоги;
опрацьовує запит на телемедичне консультування;
формує запит на телемедичне консультування та проводить пошук необхідного консультанта;
опрацьовує висновок консультанта;
інформує пацієнта та/або лікуючого лікаря про результат телемедичного консультування;
зберігає висновки консультантів на паперових носіях та виготовляє їх копії за необхідності;
................Перейти до повного тексту