1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
10.12.2010 № 1536
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 грудня 2010 р.
за № 1353/18648
Про результативні показники бюджетної програми
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства фінансів № 553 від 15.06.2015 № 145 від 08.04.2019 )
Відповідно до частини п'ятої статті 20 Бюджетного кодексу України від 08.07.2010
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Загальні вимоги до визначення результативних показників бюджетних програм, що додаються.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 553 від 15.06.2015 )
2. Департаменту реформування бюджетної системи (Футоранська Ю.М.) забезпечити:
подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
доведення цього наказу до головних розпорядників бюджетних коштів для застосування при плануванні, виконанні, звітуванні про виконання бюджетної програми.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступників Міністра відповідно до розподілу обов'язків.
Міністр Ф. Ярошенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
10.12.2010 № 1536
(у редакції наказу Міністерства
фінансів України
від 15.06.2015 № 553
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 грудня 2010 р.
за № 1353/18648
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ
до визначення результативних показників бюджетних програм
( У тексті Загальних вимог слова"державні послуги" в усіх відмінках замінено словами "публічні послуги" у відповідних відмінках згідно з Наказом Міністерства фінансів № 145 від 08.04.2019 )
1. Ці Загальні вимоги розроблено відповідно до положень статей 20, 32, 42, 111 Бюджетного кодексу України.
2. Головні розпорядники бюджетних коштів (далі - головні розпорядники) дотримуються цих Загальних вимог при плануванні, виконанні, звітуванні про виконання бюджетної програми.
3. Результативні показники бюджетної програми (далі - результативні показники) - кількісні та якісні показники, які визначають результат виконання бюджетної програми, характеризують хід її реалізації, ступінь досягнення цілей державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник, досягнення мети бюджетної програми, виконання завдань бюджетної програми, висвітлюють обсяг і якість надання публічних послуг.
Результативні показники використовуються для оцінки ефективності бюджетної програми за напрямами використання бюджетних коштів, у тому числі ефективності надання публічних послуг.
( Пункт 3 в редакції Наказу Міністерства фінансів № 145 від 08.04.2019 )
4. Результативні показники бюджетних програм мають відповідати таким критеріям:
реалістичність (результативні показники визначаються з урахуванням показників поточного стану та існуючих потреб економіки та суспільства, показників, визначених прогнозними документами щодо економічного та соціального розвитку, з одного боку, та можливостями ресурсної частини державного бюджету, з іншого);
актуальність (результативні показники узгоджуються із програмними та стратегічними документами, цілями державної політики у відповідній сфері діяльності, формування та/або реалізацію якої забезпечує головний розпорядник, та показниками їх досягнення в середньостроковому періоді, характеризують найважливіші аспекти очікуваного результату);
( Абзац третій пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 145 від 08.04.2019 )
суспільна значимість (результативні показники висвітлюють ефект, який отримують економіка та суспільство завдяки діяльності головного розпорядника, дають можливість оцінити вплив на економічний та соціальний розвиток, ефективність надання публічних послуг, ступінь забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків).
( Абзац четвертий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства фінансів № 145 від 08.04.2019 )
5. Результативні показники поділяються на такі групи: показники затрат, показники продукту, показники ефективності та показники якості.
Показники затрат визначають обсяги та структуру ресурсів, які забезпечують виконання бюджетної програми, характеризують структуру витрат бюджетної програми та можуть включати штатну чисельність працівників бюджетної установи, у тому числі залучених до надання публічних послуг, кількість осіб, які мають право на отримання публічних послуг, розміри виплат, встановлені нормативно-правовими актами, кількість обладнання, площу будівель тощо, які потребують обслуговування (ремонту, реконструкції, реставрації), загальний обсяг робіт, які необхідно виконати у поточному та наступних роках (загальна потреба), загальну вартість інвестиційних проектів (проектів будівництва).

................
Перейти до повного тексту