- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
АДМІНІСТРАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ
ТА ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 листопада 2011 р.
за N 1293/20031
Про затвердження Порядку погодження призначення на посади керівників органів спеціального зв'язку, підрозділів з питань зв'язку, інформатизації та захисту інформації органів державної влади, Національного банку України і Генеральної прокуратури України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Адміністрації
Державної служби спеціального зв'язку та захисту
інформації
N 279 від 22.05.2013 )
Відповідно до підпункту 75 пункту 4 Положення про Адміністрацію Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, затвердженого Указом Президента України від 30.06.2011
N 717,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок погодження призначення на посади керівників органів спеціального зв'язку, підрозділів з питань зв'язку, інформатизації та захисту інформації органів державної влади, Національного банку України і Генеральної прокуратури України, що додається.
2. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
3. Департаменту організації та контролю службової діяльності Адміністрації Держспецзв'язку спільно з Юридичним управлінням Адміністрації Держспецзв'язку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Держспецзв'язку України.
Голова Служби | Л.І.Нетудихата |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Адміністрації
Державної служби
спеціального зв'язку
та захисту інформації
України
19.10.2011 N 288
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 листопада 2011 р.
за N 1293/20031
ПОРЯДОК
погодження призначення на посади керівників органів спеціального зв'язку, підрозділів з питань зв'язку, інформатизації та захисту інформації органів державної влади, Національного банку України і Генеральної прокуратури України
1. Цей Порядок застосовується під час розгляду питань призначення на посади керівників органів спеціального зв'язку, підрозділів з питань зв'язку, інформатизації та захисту інформації органів державної влади, Національного банку України і Генеральної прокуратури України.
2. Питання погодження Адміністрацією Держспецзв'язку кандидатури для призначення на посаду керівника органу спеціального зв'язку, підрозділів з питань зв'язку, інформатизації та захисту інформації (далі - Підрозділ) органів державної влади, Національного банку України і Генеральної прокуратури України порушується керівником відповідного державного органу за наявності вакансії на відповідну посаду.
3. Погодження Адміністрацією Держспецзв'язку кандидатури керівника відповідного Підрозділу державного органу має на меті визначення рівня його фахової та професійної підготовки, необхідного для забезпечення виконання покладених на нього завдань.
4. Для погодження кандидатури керівника Підрозділу державні органи звертаються до Адміністрації Держспецзв’язку з поданням, у якому зазначаються посада, на яку рекомендований кандидат, інформація про рівень його фахової і професійної підготовки, відомості про перебування в кадровому резерві, ділові та моральні якості.
До подання щодо погодження призначення додаються:
копія особової картки (форма П-2ДС, затверджена наказом Міністерства статистики України від 26 грудня 1995 року N 343, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 28 грудня 1995 року за N 484/1020) із відповідними додатками і фотокарткою розміром 4х6 см;
засвідчені в установленому порядку копії трудової книжки та документів про вищу освіту, копії сторінок паспорта з даними про прізвище, ім’я та по батькові, місце і дату видачі;
копія біографічної довідки, засвідченої кадровою службою.
До подання щодо погодження призначення на посаду керівника підрозділів з питань зв’язку, інформатизації та захисту інформації, крім документів, зазначених в абзацах другому - п’ятому цього пункту, додається копія положення про Підрозділ.
( Пункт 4 в редакції Наказу Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації
N 279 від 22.05.2013 )
5. У разі коли документи, що додаються до подання, оформлено з порушенням установленого порядку, весь комплект протягом 5-ти робочих днів після надходження до Адміністрації Держспецзв'язку повертається на доопрацювання. У супровідному листі зазначається причина повернення.
................Перейти до повного тексту