- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 грудня 2006 р.
за N 1283/13157
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
соціальної політики
N 1104/1026 від 16.11.2015 )
Про затвердження Порядку обміну інформацією стосовно фізичних осіб - підприємців, яким виплачена допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
З метою забезпечення вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2006
N 511 "Про затвердження Порядку повернення у 2006 році коштів, виплачених як допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок обміну інформацією стосовно фізичних осіб - підприємців, яким виплачена допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності (далі - Порядок), що додається.
2. Державному центру зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України забезпечити подання районними, міськрайонними, міськими, районними у містах центрами зайнятості (далі - базові центри зайнятості) до відповідних органів державної податкової служби України запитів стосовно фізичних осіб - підприємців, яким виплачена допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності згідно з затвердженим Порядком.
3. Державній податковій адміністрації України забезпечити контроль за своєчасним наданням відповідей підпорядкованими органами державної податкової служби України на запити базових центрів зайнятості про фізичних осіб - підприємців, яким виплачена допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності, відповідно до затвердженого Порядку.
4. Державній податковій адміністрації України надавати до Державного центру зайнятості інформацію про юридичних осіб, створених особами, яким виплачена допомога по безробіттю одноразово для організації підприємницької діяльності, на окремий запит у порядку, визначеному додатково окремим Протоколом.
( Пункт 4 в редакції Наказу Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
5. Державному центру зайнятості Міністерства праці та соціальної політики України у встановленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
6. Цей наказ набирає чинності через десять днів після державної реєстрації його в Міністерстві юстиції України.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра праці та соціальної політики України Н.Іванову та заступника Голови Державної податкової адміністрації України Л.Боєнка.
Міністр праці та соціальної політики України Голова Державної податкової адміністрації України | М.Папієв А.Брезвін |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України,
Державної податкової
адміністрації України
21.11.2006 N 426/699
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 грудня 2006 р.
за N 1283/13157
ПОРЯДОК
обміну інформацією стосовно фізичних осіб - підприємців, яким виплачена допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено з метою реалізації механізму повернення у 2006 році коштів, виплачених як допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності (далі - кошти), у разі непровадження такої діяльності протягом шести календарних місяців з дня отримання коштів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2006 року
N 511 "Про затвердження Порядку повернення у 2006 році коштів, виплачених як допомога по безробіттю одноразово для організації безробітними підприємницької діяльності".
1.2. Порядок регламентує обмін інформацією між базовими центрами зайнятості та органами державної податкової служби, правила заповнення та подання базовими центрами зайнятості запитів стосовно фізичних осіб - підприємців, яким виплачені кошти (далі - запит), та надання на такі запити відповідними податковими інспекціями інформації стосовно цих фізичних осіб - підприємців (далі - відповідь на запит).
1.3. Структура, формат відомостей, порядок взаємодії інформаційних систем визначаються спільними рішеннями Державного центру зайнятості та Державної податкової адміністрації України і оформлюються окремими Протоколами, підготовленими на основі цього Порядку.
( Порядок доповнено пунктом 1.3 згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
2. Регламент обміну інформацією між базовими центрами зайнятості та органами державної податкової служби
2.1. Базові центри зайнятості подають до відповідних органів державної податкової служби запити щодо фізичних осіб - підприємців, з дня отримання коштів якими минуло шість календарних (з 1-го до 1-го числа) місяців у звітному періоді (кварталі). Запити подаються в паперовому вигляді за формою N 3ДФ-1 (додаток 1) та в електронному вигляді на магнітних носіях. Паперовий та електронний варіанти запиту мають містити ідентичну інформацію.
( Абзац перший пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
Днем отримання коштів (далі - дата виплати коштів) уважається день перерахування центром зайнятості коштів до банку, у якому відкритий особовий рахунок особи.
2.2. Органи державної податкової служби надають відповідь на запит базовим центрам зайнятості в паперовому вигляді за формою N ЗДФ-2 (додаток 2) та у вигляді файла даних на магнітних носіях. Паперовий та електронний варіанти відповіді на запит мають містити ідентичну інформацію.
( Пункт 2.2 в редакції Наказу Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
2.3. У базових центрах зайнятості та органах державної податкової служби запити та відповіді на запити у паперовому та електронному вигляді реєструються у загальному порядку, передбаченому для реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції.
Запит та відповідь, що надаються в паперовому вигляді, підписуються керівником та засвідчуються печаткою.
2.4. Доставку запитів, а також отримання відповіді на паперових та магнітних носіях здійснюють центри зайнятості.
3. Порядок надання відомостей та здійснення обміну інформацією
3.1. Порядок формування запиту
3.1.1. Базові центри зайнятості формують запит та подають його до відповідних органів державної податкової служби після закінчення звітного періоду (кварталу) з урахуванням граничних термінів подання податкової звітності та сплати податків, а також строків, необхідних для обробки органами державної податкової служби декларацій (звітів) та фактичного зарахування коштів до бюджету. Граничні терміни подання запитів указані у таблиці 1.
Таблиця 1
Граничні терміни подання запитів |
Останній період, за який може бути надано інформацію |
Після 20 лютого поточного року |
IV квартал попереднього року |
Після 20 травня поточного року |
I квартал поточного року |
Після 20 серпня поточного року |
II квартал поточного року |
Після 20 листопада поточного року |
III квартал поточного року |
3.1.2. Запит має містити такі відомості (додаток 1):
код з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (далі - ЄДРПОУ) центру зайнятості, який подає запит;
найменування центру зайнятості;
дата подання запиту (число, місяць, рік);
реєстраційний номер запиту;
найменування органу державної податкової служби, до якого подається запит;
ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків з Державного реєстру фізичних осіб платників податків та інших обов'язкових платежів (далі - ДРФО) або серія та номер паспорта - для осіб, які не мають ідентифікаційного номера;
прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця (без скорочень);
місце реєстрації (проживання) фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, область, район області, населений пункт, тип вулиці, назва вулиці, номер будинку, корпусу і квартири);
дата виплати коштів;
код за ЄДРПОУ банку, який виплатив кошти для організації безробітним підприємницької діяльності;
кількість осіб, про яких запитується інформація, кількість аркушів запиту;
печатка, підпис керівника базового центру зайнятості.
3.1.3. Запит формується відділом бухгалтерського обліку базового центру зайнятості.
3.1.4. Відповідь на запит після її реєстрації передається до профільного відділу для аналізу та підготовки матеріалів на засідання комісії з питань одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності, у разі наявності відомостей про непровадження фізичними особами-підприємцями підприємницької діяльності.
3.2. Порядок надання відповідей на запит
3.2.1. Органи державної податкової служби надають відповідь на запити відповідному базовому центру зайнятості протягом 15 робочих днів з дня отримання запиту.
3.2.2. Відповідь має містити такі відомості (додаток 2):
( Абзац перший пункту 3.2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
найменування державної податкової інспекції;
дата формування відповіді на запит (число, місяць, рік);
реєстраційний номер відповіді на запит;
номер та дата (число, місяць, рік) запиту, на який надається відповідь;
найменування центру зайнятості, на запит якого надається відповідь;
період, за який надається інформація;
ідентифікаційний номер фізичної особи - підприємця або серія та номер паспорта - для осіб, які не мають ідентифікаційного номера;
( Абзац восьмий пункту 3.2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
результати звірки даних запиту з даними, наявними в органі державної податкової служби (заповнюються відповідно до Довідника результатів звірки даних запиту із даними, наявними в органі державної податкової служби, додаток 3);
( Абзац дев'ятий пункту 3.2.2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики
N 208/274 від 07.05.2007 )
прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - підприємця;
наявність податкової звітності, що підтверджує фактичне провадження підприємницької діяльності, за звітні періоди, які включають шість календарних місяців з дати виплати коштів;
наявність сплати єдиного (фіксованого) податку за звітні періоди, які включають шість календарних місяців з дати виплати коштів;
кількість осіб, про яких надається інформація, кількість аркушів відповіді на запит;
печатка, підпис керівника.
3.2.3. Реквізит відповіді на запит "наявність податкової звітності, що підтверджує фактичне провадження підприємницької діяльності, за період, який включає шість календарних місяців з дати виплати коштів" (графа 5) має два варіанти заповнення.
"Так":
для фізичних осіб - підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, - у разі подання звітності за відповідний податковий період, що містить ненульові показники;
для фізичних осіб - підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, - у разі відсутності інформації про заборгованість по сплаті податків в картках особових рахунків.
"Ні":
для фізичних осіб - підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, - у разі неподання звітності за відповідний податковий період або подання звітності, що містить нульові показники;
для фізичних осіб - підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, - у разі наявності інформації про заборгованість з сплати податків у картках особових рахунків.
3.2.4. Реквізит відповіді на запит "наявність сплати єдиного (фіксованого) податку за період, який включає шість календарних місяців з дати виплати коштів" (графа 6) має три варіанти заповнення:
"сплачував" - для фізичних осіб - підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, - у разі надходження платежів до бюджету за відповідний податковий період;
"не є платником" - для фізичних осіб - підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування;
"не сплачував" - для фізичних осіб - підприємців, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, - у разі відсутності інформації про надходження платежів до бюджету.
3.2.5. Рядки запитів без зазначення ідентифікаційних номерів фізичних осіб - підприємців (серії та номери паспортів - для осіб, які не мають ідентифікаційного номера), з невірними (неіснуючими) ідентифікаційними номерами, у яких ідентифікаційний номер та (або) інші дані про фізичну особу - підприємця не співпадають, а також рядки запитів, у яких не заповнені або некоректно заповнені поля, органом державної податкової служби не обробляються.
Некоректно заповненим полем уважається поле, при заповненні якого були допущені механічні помилки.
................Перейти до повного тексту