- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 2014 р.
за № 1280/26057
Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"
1. Затвердити Положення про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади" (далі - Реєстр), що додається.
2. Функції держателя Реєстру покласти на Департамент з питань люстрації.
3. Державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (Богданов Л.В.) здійснити заходи щодо забезпечення створення програмного забезпечення Реєстру.
4. Департаменту кадрової роботи та державної служби (Грибань С.О.), державному підприємству "Інформаційний центр" Міністерства юстиції України (Богданов Л.В.) забезпечити впровадження Реєстру.
5. Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (Панченко А.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
6. Департаменту взаємодії з органами влади (Мартиненко С.В.) забезпечити ознайомлення керівників структурних підрозділів апарату Міністерства юстиції України, головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі та оприлюднити його на офіційному веб-сайті Міністерства.
7. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - керівника апарату Алексєєва І.С.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
16.10.2014 № 1704/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 жовтня 2014 р.
за № 1280/26057
ПОЛОЖЕННЯ
про Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України "Про очищення влади"
( У тексті Положення слова "головне управління юстиції" у всіх відмінках та числах замінено словами "головне територіальне управління юстиції" у відповідних відмінках та числах згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 1059/5 від 25.06.2015 )
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок формування та ведення Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України
"Про очищення влади" (далі - Реєстр), а також надання відомостей з нього.
2. Реєстр - це електронна база даних, яка містить відомості про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" .
3. Реєстр ведеться з метою:
обробки відомостей про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" ;
( Пункт 3 розділу I доповнено новим абзацом другим згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 942/5 від 25.03.2019 )
подання на запит державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з метою проведення перевірки, передбаченої Законом України
"Про очищення влади" , або спеціальної перевірки, передбаченої Законом України
"Про запобігання корупції" , відомостей про осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, а також посад з підвищеним корупційним ризиком;
подання на запит правоохоронних органів інформації про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність у Реєстрі відомостей про таку особу у разі необхідності отримання такої інформації в рамках кримінального або адміністративного провадження або на запит прокурора в рамках здійснення його повноважень;
( Абзац четвертий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 942/5 від 25.03.2019 )
проведення звіряння переліку осіб, звільнених з посад у зв’язку із здійсненням очищення влади (люстрації), з відомостями, що містяться в Реєстрі;
надання фізичній особі (уповноваженій нею особі) за її зверненням відомостей про неї.
4. Держатель Реєстру - Міністерство юстиції України (далі - Держатель).
5. Держатель розробляє нормативно-правову базу для функціонування Реєстру, затверджує методичні рекомендації щодо його ведення, здійснює безпосередній контроль за її створенням та за дотриманням вимог цього Положення.
6. Адміністратор Реєстру - державне підприємство "Національні інформаційні системи" (далі - Адміністратор).
7. Адміністратор забезпечує технічне і технологічне створення та супроводження програмного забезпечення Реєстру, надання реєстраторам доступу до нього, збереження і захист даних, що містяться у Реєстрі, проводить навчання щодо наповнення та користування Реєстром, а також виконує інші функції, передбачені цим Положенням.
8. Реєстраторами Реєстру (далі - Реєстратор) є:
працівники самостійного структурного підрозділу Міністерства юстиції України, до основних завдань якого відноситься забезпечення формування та ведення Реєстру, уповноважені на внесення до Реєстру та вилучення з нього відомостей про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" , а також формування та надання витягів з Реєстру у порядку, визначеному цим Положенням;
працівники головних територіальних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, уповноважені на формування та надання витягів з Реєстру у порядку, визначеному цим Положенням.
9. Реєстратори в межах своєї компетенції вносять до Реєстру та вилучають з нього у порядку, визначеному цим Положенням, відомості про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" , надають інформацію з Реєстру у випадках, визначених частиною другою статті
7 Закону України
"Про очищення влади" , виконують інші функції, передбачені цим Положенням.
10. Реєстр ведеться державною мовою.
11. Реєстратори забезпечують відповідність відомостей, що вносяться до Реєстру, даним документів, на підставі яких здійснюється їх внесення.
12. Доступ до Реєстру Реєстраторів здійснюється з використанням ідентифікаторів доступу, що надаються адміністратором Реєстру на підставі відповідних договорів, а також з використанням кваліфікованого електронного підпису із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання, що є сумісними з програмним забезпеченням Реєстру.
Отримання кваліфікованого електронного підпису у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг здійснюється самостійно.
II. Формування та ведення Реєстру
1. Внесенню до Реєстру підлягають відомості про осіб, щодо яких застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" .
2. Підставою для внесення Реєстратором відомостей про особу є:
надходження до Реєстратора від керівника органу (органу), до повноважень якого належить звільнення та/або ініціювання звільнення з посади осіб, до яких застосовується заборона, зазначена у частині третій статті
1 Закону України
"Про очищення влади" , відомостей про звільнення особи з посади у зв’язку із застосуванням такої заборони;
( Абзац другий пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 942/5 від 25.03.2019 )
надходження до Реєстратора від керівника органу (органу), до повноважень якого належить звільнення та/або ініціювання звільнення з посади осіб, які перебувають на посадах, визначених у пунктах 1-10 частини першої статті
2 Закону України
"Про очищення влади" , інформації про неподання заяви такої особи у строк, передбачений частиною другою статті
4 Закону України
"Про очищення влади" разом з відомостями про звільнення особи з посади;
( Абзац третій пункту 2 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 942/5 від 25.03.2019 )
надходження до Реєстратора від Державної судової адміністрації електронної копії рішення суду, яке набрало законної сили, щодо осіб, зазначених у частині четвертій статті
1 Закону України
"Про очищення влади" , та відомостей про особу, передбачених пунктом 4 цього розділу.
3. Реєстратор вносить до Реєстру відомості не пізніше ніж на третій день після отримання відомостей, які підлягають внесенню до Реєстру.
4. До Реєстру вносяться такі відомості про особу, щодо якої застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" :
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності останнього);
число, місяць, рік народження;
місце народження;
паспортні дані (серія (за наявності) та номер паспорта громадянина України, ким і коли виданий);
( Абзац п'ятий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 942/5 від 25.03.2019 )
реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
( Абзац шостий пункту 4 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 942/5 від 25.03.2019 )
місце проживання;
відомості про стан проходження перевірки особою, а також інформація про надходження висновків про результати перевірки, які свідчать про наявність підстав для застосування до особи, яка проходила перевірку, заборон, визначених статтею
1 Закону України
"Про очищення влади" ;
час, протягом якого на особу поширюється заборона, передбачена частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України
"Про очищення влади" .
5. Підставою для вилучення з Реєстру відомостей про особу, щодо якої застосовано заборону, передбачену частиною третьою або четвертою статті
1 Закону України "Про очищення влади", є звернення про вилучення від органу, який проводив перевірку, або від особи, відомості щодо якої внесені до Реєстру, з наданням одного з таких документів:
копії обґрунтованого рішення про скасування результатів перевірки, що свідчить про відсутність підстав для застосування до особи, яка проходила перевірку, заборон, визначених статтею
1 Закону України "Про очищення влади", від органу, який проводив перевірку, в паперовій формі за підписом уповноваженої особи органу, завіреним печаткою;
копії відповідного судового рішення в паперовій формі, засвідченої в установленому порядку, з належним чином оформленим підтвердженням про набрання законної сили;
копії документів про смерть особи, відомості щодо якої внесені до Реєстру, в паперовій формі та засвідчені належним чином.
6. У разі виявлення органом, який надіслав інформацію, або особою стосовно себе помилок у відомостях, що містяться у Реєстрі, такий орган або особа письмово звертається до Реєстратора, який вживає заходів щодо перевірки інформації та у разі підтвердження факту помилки здійснює заходи щодо її усунення протягом десяти робочих днів, про що письмово повідомляє заявника.
III. Надання інформації з Реєстру
1. Інформація з Реєстру щодо наявності або відсутності відомостей про особу в Реєстрі надається у формі витягу.
2. Витяг з Реєстру - документ, який свідчить про внесення відомостей про особу до Реєстру або про відсутність відомостей про таку особу в Реєстрі, створений за формою згідно з додатками 1, 2 до цього Положення.
3. Витяг з Реєстру надається безоплатно:
Самостійним структурним підрозділом Міністерства юстиції України, до основних завдань якого відноситься забезпечення формування та ведення Реєстру, протягом п’яти робочих днів на підставі письмового запиту Адміністрації Президента України, Апарату Верховної Ради України та Секретаріату Кабінету Міністрів України про видачу витягу з Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України
"Про очищення влади" ;
................Перейти до повного тексту