1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ АЗАРТНИХ ІГОР ТА ЛОТЕРЕЙ
РІШЕННЯ
11.08.2021 № 482
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 вересня 2021 р.
за № 1228/36850
Про затвердження Положення про отримання, обробку та реагування на отримані повідомлення про порушення у сфері азартних ігор
Відповідно до частини двадцятої статті 16 Закону України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" , абзацу третього підпункту 1 та підпункту 6 пункту 4 Положення про Комісію з регулювання азартних ігор та лотерей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 891, Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про отримання, обробку та реагування на отримані повідомлення про порушення у сфері азартних ігор, що додається.
2. Департаменту методології разом з департаментом юридичного забезпечення в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Департаменту документального забезпечення та організаційної роботи забезпечити оприлюднення цього рішення після його державної реєстрації.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Голову КРАІЛ Рудого І.Т.
Голова І. Рудий
ПОГОДЖЕНО:

Міністр внутрішніх справ України

Перший заступник
Голови Служби безпеки України

Керівник Секретаріату
Уповноваженого Верховної Ради України
з прав людини

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України


Д. Монастирський


В. Малюк



Н. Федорович


О. Вискуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Комісії з регулювання
азартних ігор та лотерей
11 серпня 2021 року № 482
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 вересня 2021 р.
за № 1228/36850
ПОЛОЖЕННЯ
про отримання, обробку та реагування на отримані повідомлення про порушення у сфері азартних ігор
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає процедуру отримання повідомлень, що надходять за допомогою спеціальної форми, розміщеної на вебсайті КРАІЛ та телефонної "гарячої лінії" КРАІЛ.
2. У цьому Положенні терміни вживаються у таких значеннях:
повідомленням про порушення у сфері азартних ігор (далі - повідомлення) - звернення (заява, скарга) щодо порушення вимог законодавства України про азартні ігри, яка направляється до КРАІЛ через спеціальну електронну форму, розміщену на вебсайті КРАІЛ та телефонну "гарячу лінію" КРАІЛ;
заявник - фізична особа, яка звернулася із повідомленням до КРАІЛ.
Інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" (далі - Закон) та Закону України "Про звернення громадян".
3. Організація роботи КРАІЛ з повідомленнями про порушення здійснюється з дотриманням таких принципів:
доступність - забезпечення безперешкодного доступу для подання повідомлення за спеціально встановленою формою, яка розміщена на вебсайті КРАІЛ;
прозорість - інформування щодо стану розгляду повідомлення та інформування про результат їх розгляду;
конфіденційність - обробка інформації, зазначеної у повідомленнях з дотриманням вимог законодавства у сфері захисту інформації;
неупередженість - повідомлення розглядається по суті та без жодних упереджень;
контроль - реагування на випадки порушення у сфері азартних ігор.
II. Первинний розгляд повідомлень
1. Повідомлення, які надходять через спеціальну форму, розміщену на вебсайті КРАІЛ та телефонну "гарячу лінію" КРАІЛ, приймаються, підлягають попередньому розгляду та в установленому порядку реєструються структурним підрозділом, відповідальним за організацію розгляду звернень громадян.
2. Повідомлення може бути усним чи письмовим.
Усне повідомлення надходить за допомогою засобів телефонного зв’язку та реєструється посадовою особою структурного підрозділу, відповідального за організацію роботи телефонної "гарячої лінії".
Письмове повідомлення надсилається шляхом заповнення електронної форми, яка розміщена на вебсайті КРАІЛ.
3. Повідомлення, яке не містить обов’язкової для заповнення інформації, визначеної спеціальною електронною формою, розгляду та реєстрації не підлягає.
4. Якщо питання, порушені в повідомленні одержаному КРАІЛ, не належать до її повноважень, таке повідомлення в строк не більше п’яти робочих днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється заявник, який надіслав повідомлення.
5. Не розглядаються повторні повідомлення від одного і того ж заявника з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті.
III. Порядок отримання, обробки та реагування на повідомлення, які надходять через спеціальну форму, розміщену на вебсайті КРАІЛ
1. Для отримання повідомлень на вебсайті КРАІЛ розміщується спеціальна форма для отримання повідомлень, наведена в додатку 1 цього Положення.
2. Повідомлення, отримані шляхом заповнення спеціальної форми, яка розміщена на вебсайті КРАІЛ, надходять до системи електронного документообігу КРАІЛ, попередньо розглядаються та реєструються структурним підрозділом, відповідальним за організацію розгляду звернень громадян у день їх надходження або на наступний робочий день, якщо таке повідомлення надійшло у вихідні, святкові та неробочі дні.
3. Посадовим особам, залученим до роботи з повідомленнями, забороняється розголошувати або використовувати в інший спосіб у своїх інтересах інформацію, що міститься в повідомлені, а також будь-яку іншу інформацію, пов’язану з прийняттям та розглядом повідомлення.

................
Перейти до повного тексту