- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 жовтня 2005 р.
за N 1190/11470
Про затвердження Положення про Міжвідомчу художньо-технічну раду з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників при Міністерстві освіти і науки України
Відповідно до доручення Кабінету Міністрів України від 28.08.95 N 16241/33, розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.11.2002
N 640-р "Про створення Державного музею іграшки" та з метою забезпечення необхідного психолого-педагогічного і художньо-технічного рівня іграшок, а також захисту дітей від неякісних, морально шкідливих іграшок
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Міжвідомчу художньо-технічну раду з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників при Міністерстві освіти і науки України (додається).
2. Державному музею іграшки (Гладун Л.В.) забезпечити поточну діяльність Міжвідомчої художньо-технічної ради з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників при Міністерстві освіти і науки України.
3. Уважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства освіти України від 31.10.95
N 305 "Про затвердження Положення про Міжвідомчу художньо-технічну раду по іграшках та навчально-ігрових посібниках при Міністерстві освіти України", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 06.02.96 за N 53/1078.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Огнев'юка В.О.
Міністр ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва Голова Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики | С.М.Ніколаєнко А.Дашкевич М.М.Негрич |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства освіти
і науки України
25.08.2005 N 492
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 жовтня 2005 р.
за N 1190/11470
ПОЛОЖЕННЯ
про Міжвідомчу художньо-технічну раду з іграшок та навчально - наочних ігрових посібників при Міністерстві освіти і науки України
1. Міжвідомча художньо-технічна рада з іграшок та навчально-наочних ігрових посібників при Міністерстві освіти і науки України (далі - Рада) створена з метою реалізації державної політики в галузі розроблення, виробництва та використання іграшок, навчально-наочних ігрових посібників, ігрового обладнання (далі - іграшки) для дітей всіх вікових груп.
3. Рада здійснює свою діяльність на громадських засадах на базі Державного музею іграшки при Міністерстві освіти і науки України.
4. Членами Ради можуть бути наукові, науково-педагогічні та педагогічні працівники, представники підприємств, установ та організацій, представники органів охорони здоров'я, стандартизації та сертифікації, а також окремі художники, конструктори, технологи та інші висококваліфіковані фахівці.
5. Раду очолює голова, який є одним із заступників Міністра освіти і науки України; одним із заступників голови Ради є директор Державного музею іграшки.
6. Персональний склад Ради затверджує Міністерство освіти і науки України з урахуванням пропозицій зацікавлених центральних органів виконавчої влади.
7. Рішення Ради приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів. При рівному розподілі голосів "за" і "проти" ухвальним рішенням уважається те, за яке проголосував голова Ради.
8. Засідання Ради є правочинним за умови присутності не менш як 1/3 персонального складу Ради.
9. Члени Ради, що є представниками організацій-заявників, участі у прийнятті рішень за такими заявками не беруть.
10. Завданнями Ради є:
здійснення організаційної та методичної роботи щодо реалізації державної політики в галузі розроблення та виробництва іграшок;
участь у постановці іграшок на виробництво;
участь у роботі художньо-технічних рад підприємств-виробників іграшок на їхнє замовлення;
забезпечення проведення психолого-педагогічної, художньо-технічної та санітарно-епідеміологічної експертизи зразків іграшок;
затвердження зразків-еталонів та погодження авторських зразків іграшок у процесі розроблення і впровадження їх у виробництво;
надання рекомендацій щодо використання іграшок імпортного виробництва для дітей відповідної вікової групи на підставі результатів психолого-педагогічної експертизи;
................Перейти до повного тексту