1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.10.2006 № 385/626
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 жовтня 2006 р.
за № 1169/13043
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики № 305/392 від 28.03.2016 )
Про затвердження Порядку отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
З метою забезпечення вимог пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2006 року № 919 "Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату (далі - Порядок), що додається.
2. Департаменту пенсійного забезпечення Міністерства праці та соціальної політики України забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра праці та соціальної політики України О. Гарячу, заступника Голови Державної податкової адміністрації України Л. Боєнка.
Міністр праці та соціальної
політики України
М. Папієв
Голова Державної податкової
адміністрації України
А. Брезвін
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики України,
Державної податкової адміністрації України
18.10.2006 № 385/626
Постанова правління
Пенсійного фонду України
18.10.2006 № 15-1 ( za169-06 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
30 жовтня 2006 р.
за № 1169/13043
ПОРЯДОК
отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату
1. Загальні положення
1.1. Цей Порядок розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 липня 2006 року № 919 "Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату".
1.2. Порядок визначає процедуру обміну інформацією між суб'єктами інформаційного обміну: Державною податковою адміністрацією України (далі - ДПА України) та Пенсійним фондом України (далі - Пенсійний фонд) з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів (далі - ДРФО) про надання у разі наявності даних про заробітну плату (дохід) за період з 01.01.98 до 01.07.2000 для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату.
1.3. Взаємовідносини між суб'єктами інформаційного обміну здійснюються на центральному рівні відповідно до цього Порядку.
1.4. Інформаційний обмін здійснюється за узгодженими форматами обміну (запит/відповідь).

................
Перейти до повного тексту