- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 грудня 2009 р.
за N 1167/17183
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
освіти і науки, молоді та спорту
N 592 від 21.02.2011 )
Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності: організації та проведення спортивних занять професіоналів та любителів спорту; діяльності з підготовки спортсменів до змагань з різних видів спорту, визнаних в Україні
1. Затвердити Порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності: організації та проведення спортивних занять професіоналів та любителів спорту; діяльності з підготовки спортсменів до змагань з різних видів спорту, визнаних в Україні, що додається.
2. Департаменту фізичного виховання та неолімпійських видів спорту Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту (Артем'єв О.К.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та опублікування в засобах масової інформації.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра України у справах сім'ї, молоді та спорту Дутчака М.В.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Міністр України у справах сім'ї, молоді та спорту ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва В.о. Голови Антимонопольного комітету України | Ю.О.Павленко О.Кужель О.І.Мельниченко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства України
у справах сім'ї,
молоді та спорту
05.10.2009 N 3480
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 грудня 2009 р.
за N 1167/17183
ПОРЯДОК
контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності: організації та проведення спортивних занять професіоналів та любителів спорту; діяльності з підготовки спортсменів до змагань з різних видів спорту, визнаних в Україні
I. Загальні положення
Контроль за додержанням ліцензіатами Ліцензійних умов провадження фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності: організації та проведення спортивних занять професіоналів та любителів спорту; діяльності з підготовки спортсменів до змагань з різних видів спорту, визнаних в Україні, затверджених наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 28.09.2009
N 3399, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 16.11.2009 за N 1068/17084 (далі - Ліцензійні умови), здійснює Міністерство України у справах сім'ї, молоді та спорту (далі - орган державного контролю) у межах своїх повноважень шляхом проведення планових і позапланових перевірок відповідно до Закону України
"Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (далі - Закон).
II. Організація перевірок
2.1. Планові перевірки додержання ліцензіатами
Ліцензійних умов проводяться органом державного контролю відповідно до річного плану перевірок, затвердженого органом державного контролю до 1 грудня року, що передує плановому.
2.2. Планові перевірки здійснюються в установленому
Законом порядку та відповідно до критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності у сфері фізичної культури та спорту та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), визначених постановою Кабінету Міністрів України від 17.12.2008
N 1097, та становлять:
щодо ліцензіатів з високим ступенем ризику, що здійснюють підготовку спортсменів до змагань з видів спорту, визнаних в Україні, - не частіше ніж один раз на рік;
щодо ліцензіатів із середнім ступенем ризику, що здійснюють організацію та проведення занять фізичною культурою і масовим спортом, - не частіше ніж один раз на три роки.
2.3. Планові чи позапланові перевірки повинні здійснюватися у присутності керівника, або його заступника, або уповноваженої особи ліцензіата.
2.4. Орган державного контролю здійснює планові перевірки за умови письмового повідомлення ліцензіата про їх проведення не менше ніж за десять днів до дня їх здійснення.
2.5. Перевірка ліцензіата, що здійснюється вперше, проводиться за період з дати одержання ним ліцензії до дати початку перевірки, наступні перевірки - з дати проведення попередньої перевірки до дати початку наступної перевірки.
2.6. Строк здійснення планової перевірки не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів.
Продовження строку здійснення планової перевірки не допускається.
2.7. Орган державного контролю здійснює позапланові перевірки додержання
Ліцензійних умов лише у випадках, передбачених статтею
6 Закону.
2.8. Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для її здійснення, з обов'язковим зазначенням цих питань у посвідченні на проведення позапланової перевірки.
2.9. Ліцензіат повинен ознайомитися з підставою проведення позапланової перевірки з наданням йому копії відповідного документа, що є підставою для її проведення.
2.10. Строк здійснення позапланової перевірки не може перевищувати десяти робочих днів, а суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.
2.11. Продовження строку здійснення позапланової перевірки не допускається.
2.12. Для здійснення планової (позапланової) перевірки орган державного контролю видає наказ, який має містити найменування ліцензіата, щодо якого буде здійснена перевірка, та предмет перевірки.
2.13. На підставі наказу на бланку органу державного контролю оформляється посвідчення на проведення перевірки (далі - Посвідчення) (додаток 1).
2.14. Посвідчення є чинним лише протягом зазначеного в ньому строку здійснення перевірки.
2.15. Перед початком здійснення планової (позапланової) перевірки посадові особи органу державного контролю зобов'язані пред'явити керівнику ліцензіата або уповноваженій ним особі Посвідчення та службове посвідчення, що засвідчує посадову особу органу державного контролю, і надати ліцензіату копію Посвідчення.
2.16. Орган державного контролю здійснює планові (позапланові) перевірки в межах повноважень, передбачених
Законом.
III. Права та обов'язки ліцензіата
3.1. Ліцензіат під час перевірки має право:
1) вимагати від посадових осіб органу державного контролю додержання вимог законодавства;
2) перевіряти наявність у посадових осіб органу державного контролю службового посвідчення і одержувати копію посвідчення на проведення планової (позапланової) перевірки;
3) не допускати посадових осіб органу державного контролю до перевірки, якщо:
перевірка здійснюється з порушенням вимог щодо періодичності проведення перевірок, передбачених
Законом;
посадові особи органу державного контролю не надали копії посвідчення на здійснення перевірки чи копію документа, що є підставою для проведення позапланової перевірки, або якщо надані документи не відповідають вимогам
Закону;
4) бути присутнім під час перевірки;
5) вимагати нерозголошення інформації, що є комерційною таємницею ліцензіата;
6) одержувати та знайомитися з актом перевірки;
7) надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки;
8) оскаржувати в установленому законом порядку неправомірні дії органу державного контролю та його посадових осіб.
3.2. Ліцензіат під час планової (позапланової) перевірки зобов'язаний:
допускати посадових осіб органу державного контролю до здійснення перевірки за умов дотримання порядку здійснення державного контролю, передбаченого
Законом;
надавати документи, пояснення, довідки, відомості з питань, що виникають під час перевірки;
одержувати примірник акта перевірки органу державного контролю за результатами планової (позапланової) перевірки або розпорядження про усунення виявлених порушень
Ліцензійних умов.
IV. Порядок проведення перевірки
4.1. Під час перевірки посадові особи органу державного контролю перевіряють додержання ліцензіатом вимог
Ліцензійних умов.
4.2. Посадові особи органу державного контролю перевіряють наявність у ліцензіатів:
2) оригіналу ліцензії (копії ліцензії для кожного відокремленого підрозділу ліцензіата за місцем провадження діяльності, засвідченої органом ліцензування);
3) свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності, довідки про внесення суб'єкта підприємницької діяльності до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (для юридичних осіб);
4) документів, що підтверджують створення філій, інших відокремлених структурних підрозділів ліцензіата (статут, положення про підрозділ тощо);
5) документів у сфері трудових відносин (штатний розпис, посадові інструкції, накази (розпорядження) про зарахування (звільнення) працівників, трудові договори (контракти));
6) копій дипломів, посвідчень (сертифікатів), виданих акредитованими навчальними закладами, що підтверджують наявність у ліцензіата (фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності), працівників ліцензіата (як юридичних осіб, так і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності), які безпосередньо ведуть педагогічну, навчально-тренувальну та фізкультурно-оздоровчу роботу, спеціальної освіти або підготовки;
7) документів (свідоцтво, посвідчення, довідка), що свідчать про підвищення кваліфікації, кваліфікаційну категорію ліцензіата (фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності), працівників ліцензіата (юридичних і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності), які ведуть педагогічну, навчально-тренувальну та фізкультурно-оздоровчу роботу, в акредитованих навчальних закладах;
8) документа місцевого органу санітарно-епідеміологічної служби, що підтверджує відповідність санітарним нормам спортивної споруди ліцензіата, в якій провадитиметься фізкультурно-оздоровча та спортивна діяльність;
9) документів (положення, інструкції, інші акти, що діють у межах спортивної споруди), які підтверджують здійснення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки у спортивній споруді;
10) паспорта спортивної споруди, затвердженого відповідним місцевим органом виконавчої влади з фізичної культури і спорту;
11) документа, що підтверджує право власності або користування спортивною спорудою для провадження фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності (договір оренди, договір купівлі-продажу, свідоцтво про право власності тощо);
12) робочої програми фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи, затвердженої ліцензіатом і погодженої акредитованим навчальним закладом у сфері фізичної культури і спорту;
13) документів і матеріалів (відповідні накази, плани роботи, методичні рекомендації, журнали обліку, проведення інструктажів, анкети тощо), що підтверджують дотримання вимог законодавства щодо безпеки життя та здоров'я спортсменів і користувачів фізкультурно-оздоровчих послуг, інформування їх щодо правил гігієни, попередження травм, надання першої медичної допомоги та розвитку у них практичних навичок з техніки безпеки під час проведення фізкультурно-оздоровчих та спортивних занять, тренувань;
14) документів (паспорт, сертифікат виробника тощо), що підтверджують відповідність фізкультурно-спортивного спорядження, обладнання та інвентарю стандартам (правилам, нормам), затвердженим міжнародними або національними спортивними федераціями та зареєстрованим у відповідних міжнародних організаціях або у Державному комітеті України з питань технічного регулювання та споживчої політики;
15) звіту з фізичної культури і спорту за формою 2-ФК (річна), затвердженою наказом Міністерства України у справах сім'ї, молоді та спорту від 05.09.2008
N 3658 "Про затвердження форми звітності N 2-ФК (річна) "Звіт з фізичної культури і спорту" та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01.10.2008 за N 919/15610, поданого місцевому органу виконавчої влади з питань фізичної культури та спорту;
16) документів, що підтверджують інформування ліцензіатом користувачів фізкультурно-оздоровчих та спортивних послуг щодо проходження ними медичного огляду в лікарсько-фізкультурному диспансері або іншій медичній установі (анкета, бланк заяви, медична довідка);
17) документів, що підтверджують інформування ліцензіатом користувачів фізкультурно-оздоровчих послуг та спортсменів про добровільне страхування від нещасних випадків під час проведення фізкультурно-оздоровчих занять та тренувань;
18) копій письмових повідомлень до органу державного контролю про всі зміни даних, зазначених у документах, що додавалися до заяви про видачу ліцензії (у разі їх внесення);
19) реклами фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності ліцензіата (газет, плакатів, буклетів, об'яв, проспектів, запрошень, інших рекламних матеріалів) у разі її здійснення.
4.3. Посадові особи органу державного контролю перевіряють дотримання вимог щодо інформаційного забезпечення фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності, а саме розміщення у спортивній споруді:
1) зовнішньої вивіски із зазначенням найменування (логотипа);
2) інформації про режим роботи закладу (біля входу);
3) інформації у разі планового закриття приміщення (ремонт, санітарна обробка, зміна місцезнаходження, призупинення фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності тощо) біля входу до приміщення;
5) відомостей про працівників ліцензіата (прізвище, ім'я, по батькові керівника, тренерів, інструкторів, їх освітньо-кваліфікаційний рівень);
6) номерів контактних телефонів, факсів ліцензіата;
................Перейти до повного тексту