1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.08.2021 № 464
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 вересня 2021 р.
за № 1159/36781
Про затвердження Змін до Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації
З метою забезпечення ефективної організації роботи структурних підрозділів органів Державної податкової служби України під час приймання та реєстрації запитів на отримання публічної інформації, підписання листів-відповідей за результатами розгляду запитів на отримання публічної інформації, надсилання вихідних документів належним розпорядникам інформації відповідно до статті 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09 липня 2020 року № 405, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 717/35000, що додаються.
2. Департаменту забезпечення координаційно-моніторингової роботи в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покладаю на першого заступника Міністра Улютіна Д.В. та Голову Державної податкової служби України.
В.о. Міністра Д.Улютін
ПОГОДЖЕНО:

В.о. Голови
Державної податкової служби України

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини



Є. Олейніков


Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
13 серпня 2021 року № 464
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
02 вересня 2021 р.
за № 1159/36781
ЗМІНИ
до Порядку організації роботи та взаємодії між структурними підрозділами органів Державної податкової служби при складанні, поданні та опрацюванні запитів на отримання публічної інформації
1. У розділі II "Складання, подання, реєстрація та опрацювання запитів на інформацію":
1) пункт 11 викласти в такій редакції:
"11. Запити на інформацію, які надійшли до органу ДПС електронною поштою на визначену електронну адресу, в усній формі особисто від запитувача, факсом у робочі дні згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку, приймає і розглядає Суб’єкт реєстрації та координації.
Запити на інформацію, які надійшли до органу ДПС поштою або на загальну електронну поштову скриньку органів ДПС, приймає структурний підрозділ, що забезпечує реєстрацію, облік, організацію документообігу службових документів, зберігання документаційного фонду або його частини до передавання на зберігання до архівного підрозділу (крім звернень громадян, запитів на інформацію) (далі - служба діловодства), а ті, які надійшли електронною поштою на електронну адресу, визначену для подання звернень громадян відповідно до Закону України "Про звернення громадян", приймає структурний підрозділ або відповідальна посадова особа органу ДПС, на яку покладено функціональні обов’язки щодо реєстрації звернень громадян (далі - Суб’єкт реєстрації звернень громадян), та у день їх надходження передає Суб’єкту реєстрації та координації.";

................
Перейти до повного тексту