- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 листопада 2020 р.
за № 1152/35435
Про затвердження Порядку реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС
Відповідно до підпунктів 21, 22 пункту 4 Положення про Міністерство внутрішніх справ України, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 878 (із змінами), з метою вдосконалення процедури надання територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС послуг та створення належних умов їх отримання НАКАЗУЮ:
( Преамбула із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 11 від 17.01.2023 )
1. Затвердити Порядок реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВСта Експертною службою МВС, що додається.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 11 від 17.01.2023 )
2. Начальникові Головного сервісного центру МВС О. Князюку забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
ПОГОДЖЕНО: Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Перший заступник Міністра цифрової трансформації України |
Л. Денісова О. Вискуб |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
05 листопада 2020 року № 777
(у редакції наказу Міністерства
внутрішніх справ України
від 17 січня 2023 року
№ 11)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 листопада 2020 р.
за № 1152/35435
ПОРЯДОК
реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС
I. Загальні положення
1. Цей Порядок установлює механізм здійснення реєстрації фізичних та юридичних осіб у системі керування чергою для отримання послуг, які надаються територіальними сервісними центрами МВС та Експертною службою МВС (далі - система керування чергою).
2. У цьому Порядку терміни вжито в таких значеннях:
онлайн-сервіс - додаток, інтегрований із системою керування чергою, призначений для реєстрації суб’єкта звернення у системі керування чергою;
система керування чергою - автоматизована система організації прийому фізичних та юридичних осіб, які зареєструвалися за допомогою онлайн-сервісу, термінала, уповноваженого працівника територіального сервісного центру МВС (далі - ТСЦ МВС) або уповноваженого працівника Експертної служби МВС (далі - уповноважені працівники) для отримання послуг у ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС відповідно, функціонування якої забезпечує програмно-апаратна платформа для розподілу суб’єктів звернення з відповідним програмним забезпеченням;
суб’єкт звернення - фізична особа або уповноважений представник юридичної особи, які звернулися до ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС для отримання послуг;
термінал - програмно-апаратний комплекс реєстрації суб’єктів звернення, установлений у приміщеннях ТСЦ МВС, призначений для забезпечення функціонування системи керування чергою;
форс-мажорні обставини - непередбачені та непереборні події, що об’єктивно унеможливлюють надання послуг ТСЦ МВС та Експертною службою МВС, а саме збій в обміні інформацією, що виникає через несправності або пошкодження ліній зв’язку, відключення електропостачання, повітряна тривога, бойові дії, пожежа, інші надзвичайні ситуації.
3. Перелік послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС, для отримання яких можна зареєструватися в системі керування чергою, визначається Головним сервісним центром МВС (далі - ГСЦ МВС) та Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС (далі - ДНДЕКЦ МВС) відповідно з урахуванням матеріально-технічних ресурсів регіональних сервісних центрів ГСЦ МВС та Експертної служби МВС.
Перелік установ Експертної служби МВС, у яких здійснюється реєстрація суб’єктів звернення в системі керування чергою, визначається ДНДЕКЦ МВС.
( Абзац другий пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 81 від 12.02.2024 )
Обробка та захист інформації, отриманої під час реєстрації суб’єктів звернення у системі керування чергою, здійснюються відповідно до вимог
Закону України "Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах" та інших нормативно-правових актів у сфері захисту інформації.
( Абзац пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 81 від 12.02.2024 )
Внесена до системи керування чергою інформація зберігається протягом трьох місяців з дня її внесення, після чого автоматично знищується.
( Абзац пункту 3 розділу I в редакції Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 81 від 12.02.2024 )
Інформація, що обробляється в системі керування чергою, використовується уповноваженими працівниками виключно з метою реалізації ними повноважень, передбачених законодавством, і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.
II. Порядок здійснення реєстрації суб’єктів звернення в системі керування чергою
1. Для отримання послуг у ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС суб’єкти звернення реєструються в системі керування чергою (за умови її наявності у відповідній установі Експертної служби МВС) за допомогою онлайн-сервісу, термінала або уповноважених працівників.
( Пункт 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 81 від 12.02.2024 )
2. У разі неможливості реєстрації суб’єктів звернення в системі керування чергою надання послуг здійснюється в порядку живої черги.
3. Реєстрація суб’єктів звернення в системі керування чергою здійснюється безоплатно.
4. Для реєстрації в системі керування чергою за допомогою онлайн-сервісу суб’єкт звернення проходить електронну ідентифікацію та зазначає своє прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), найменування юридичної особи (у разі звернення уповноваженого представника юридичної особи), номер телефону, адресу електронної пошти, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до закону), код згідно з ЄДРПОУ (у разі звернення уповноваженого представника юридичної особи), номерний знак або ідентифікаційний номер транспортного засобу (для отримання послуг з державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів), обирає послугу, ТСЦ МВС та/або Експертну службу МВС, які надаватимуть послугу, дату та час надання послуги із числа доступних. Додатково можуть зазначатися реквізити документів, необхідних для отримання послуги.
5. Після реєстрації в системі керування чергою за допомогою онлайн-сервісу суб’єкту звернення на адресу електронної пошти, зазначену ним під час реєстрації, надсилається талон / талони (у разі одночасного замовлення послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС) про реєстрацію в системі керування чергою (в електронній формі), у якому / яких зазначаються номер ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС, у яких надаватиметься послуга, номер реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою, дата та час надання послуги, назва послуги, відомості, введені суб’єктом звернення під час реєстрації.
За добу до дати та часу, зазначених у талоні суб’єкта звернення, системою керування чергою надсилається відповідне повідомлення (нагадування) про здійснену реєстрацію з можливістю її скасування (за потреби) суб’єктом звернення за допомогою онлайн-сервісу.
6. Реєстрація в системі керування чергою за допомогою термінала здійснюється суб’єктом звернення самостійно або за допомогою працівника ТСЦ МВС після пред’явлення суб’єктом звернення паспорта громадянина України або паспорта громадянина України для виїзду за кордон, або тимчасового посвідчення громадянина України, або посвідки на постійне проживання, або посвідки на тимчасове проживання, або посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, або посвідчення водія чи пред’явлення одного із зазначених документів в електронній формі засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), зокрема з використанням мобільного додатка Порталу Дія (Дія) за умови відображення документів суб’єкта звернення в мобільному додатку Порталу Дія (Дія).
Реєстрація суб’єкта звернення в системі керування чергою за допомогою термінала для отримання послуги в ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС на поточний робочий день здійснюється суб’єктом звернення самостійно або працівником ТСЦ МВС не пізніше ніж за годину до закінчення встановленої тривалості робочого дня.
7. Для здійснення реєстрації в системі керування чергою за допомогою термінала вносяться відомості, зазначені в пункті 4 цього розділу, інформація щодо номерного знака або ідентифікаційного номера транспортного засобу (для отримання послуг з державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів), обирається послуга, зазначається дата та час надання послуги із числа доступних (на вибір суб’єкта звернення). Додатково можуть зазначатися реквізити документів, необхідних для отримання послуги.
Під час здійснення реєстрації в системі керування чергою за допомогою термінала працівник ТСЦ МВС може здійснювати зчитування або введення унікального електронного ідентифікатора документів в електронній формі, сформованих засобами Порталу Дія, що необхідні для отримання послуг суб’єктом звернення за допомогою електронних пристроїв (за наявності технічної можливості).
8. Після реєстрації в системі керування чергою за допомогою термінала суб’єкту звернення видається талон / талони (у разі одночасного замовлення послуг, що надаються ТСЦ МВС та Експертною службою МВС) про реєстрацію в системі керування чергою, у якому / яких зазначаються номер ТСЦ МВС та/або Експертної служби МВС, у яких надаватиметься послуга, номер реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою, дата та час надання послуги, назва послуги, відомості, введені суб’єктом звернення або працівником ТСЦ МВС або отримані шляхом зчитування, або введення унікального електронного ідентифікатора документів в електронній формі, сформованих засобами Порталу Дія, що необхідні для отримання послуг суб’єктом звернення.
( Пункт 8 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 81 від 12.02.2024 )
9. Реєстрація в системі керування чергою уповноваженим працівником здійснюється під час особистого звернення суб’єкта звернення до ТСЦ МВС або Експертної служби МВС після надання відомостей, зазначених у пункті 4 цього розділу.
Реєстрація в системі керування чергою уповноваженим працівником для отримання послуги в ТСЦ МВС та/або Експертній службі МВС на поточний робочий день здійснюється не пізніше ніж за годину до закінчення установленої тривалості робочого дня.
Для здійснення реєстрації суб’єкта звернення в системі керування чергою за допомогою уповноваженого працівника до програмного забезпечення вносяться відомості, зазначені в пункті 4 цього розділу, інформація щодо номерного знака або ідентифікаційного номера транспортного засобу (для отримання послуг з державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів), обирається послуга, зазначається дата та час надання послуги із числа доступних (на вибір суб’єкта звернення). Додатково можуть зазначатися реквізити документів, необхідних для отримання послуги.
................Перейти до повного тексту