1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.10.2019 № 3207/5/1033
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 жовтня 2019 р.
за № 1129/34100
Про затвердження Змін до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів
Відповідно до статті 8 Закону України "Про судову експертизу" , статті 9 Закону України "Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні" та з метою удосконалення порядку проведення оцінки колісних транспортних засобів
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Зміни до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, затвердженої наказом Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 листопада 2003 року № 142/5/2092, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 24 листопада 2003 року за № 1074/8395 (у редакції наказу Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 24 липня 2009 року № 1335/5/1159), що додаються.
2. Скасувати наказ Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України від 29 серпня 2019 року № 2726/5/856 "Про затвердження Змін до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів".
3. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти у Міністерстві юстиції України - на заступника Міністра юстиції України, у Фонді державного майна України - на заступника Голови Фонду державного майна України відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
Міністр юстиції України Д. Малюська
Голова Фонду
державного майна України

Д. Сенниченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України,
Фонду державного
майна України
21 жовтня 2019 року № 3107/5/1033
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 жовтня 2019 р.
за № 1129/34100
ЗМІНИ
до Методики товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів
1. У пункті 1.6 розділу I:
абзац другий викласти в такій редакції:
"аварійне пошкодження - будь-які пошкодження, крім експлуатаційних, особливістю яких є механізм їх утворення внаслідок контактування зі сторонніми об’єктами, у тому числі вибоїнами чи просіданнями дорожнього покриття на проїжджій частині, що призвело до деформації чи руйнування і відповідно до необхідності ремонту чи заміни складника, або контактування з агресивним середовищем, що призвело до необхідності ремонту (заміни) складника. Події, що призвели до аварійних пошкоджень, як правило, потребують інформування про них відповідних державних органів згідно із законодавством;";
після абзацу сімнадцятого доповнити новим абзацом вісімнадцятим такого змісту:
"експлуатаційне пошкодження - пошкодження, що утворилося внаслідок експлуатації КТЗ й обумовлене його експлуатаційним зносом (зміною первісних властивостей) та умовами експлуатації. До експлуатаційних пошкоджень належать прості деформації складових частин кузова, кабіни, що характеризуються плавними формами, легко піддаються ремонту та розташовані у легкодоступних місцях, які виникли в процесі експлуатації КТЗ, сколювання лаку пофарбованого покриття (далі - ЛФП) на лицьових поверхнях кузова, пошкодження ЛФП внаслідок тертя з ущільнювачами. Загальна площа деформації (деформацій) не повинна перевищувати 1,0 дм-2. До експлуатаційних пошкоджень у вигляді простої деформації складових кузова, кабіни КТЗ належать деформації, які виникли від тиску будь-яких предметів чи тіла людини (вм’ятини від рук, від падіння граду, каштанів і подібних за розмірами і масою предметів, від дрібних камінців під час руху КТЗ тощо);".
У зв’язку з цим абзаци вісімнадцятий-сорок дев’ятий вважати відповідно абзацами дев’ятнадцятим-п’ятдесятим;
в абзаці двадцять шостому слово "інвалідів" замінити словами "осіб з інвалідністю";
після абзацу двадцять дев’ятого доповнити новими абзацами тридцятим, тридцять першим такого змісту:
"корозійні пошкодження - результат фізико-хімічної взаємодії металевого матеріалу із зовнішнім середовищем, що призводить до зниження витривалості і міцності матеріалу аж до його повного руйнування;
місцева корозія - корозія, яка охоплює окремі ділянки поверхні металу.".
У зв’язку з цим абзаци тридцятий-п’ятдесятий вважати відповідно абзацами тридцять другим-п’ятдесят другим;
після абзацу тридцять третього доповнити новими абзацами тридцять четвертим, тридцять п’ятим такого змісту:
"мопед - двоколісний транспортний засіб, який має двигун з робочим об’ємом до 50 куб. см або електродвигун потужністю до 4 кВт;
мотоцикл - двоколісний механічний транспортний засіб з боковим причепом або без нього, що має двигун з робочим об’ємом 50 куб. см і більше. До мотоциклів прирівнюються моторолери, мотоколяски, триколісні та інші механічні транспортні засоби, дозволена максимальна маса яких не перевищує 400 кг;".
У зв’язку з цим абзаци тридцять четвертий-п’ятдесят другий вважати відповідно абзацами тридцять шостим-п’ятдесят четвертим;
після абзацу тридцять шостого доповнити новим абзацом тридцять сьомим такого змісту:
"наскрізна корозія - місцева корозія, що спричинила руйнування металу наскрізь;".
У зв’язку з цим абзаци тридцять сьомий-п’ятдесят четвертий вважати відповідно абзацами тридцять восьмим-п’ятдесят п’ятим.
2. У розділі V:
1) абзац другий пункту 5.1 викласти в такій редакції:
"Визначення матеріального збитку чи вартості КТЗ без його огляду особисто експертом, який складає висновок, можливе тільки за рішенням органу (особи), який (яка) призначив(ла) експертизу (залучив(ла) експерта), у разі надання ним даних, необхідних для проведення дослідження.";
2) пункт 5.4 доповнити новим підпунктом такого змісту:
"є) рахунок на проведення ремонтних робіт зі спеціалізованої станції технічного обслуговування, дані дефектування діагностики тощо.".
3. У розділі VII:
1) абзац шостий пункту 7.4 викласти в такій редакції:
"
К - коефіцієнт ринку регіону, який враховує відмінність поточних цін продажу та пропозиції до продажу у відповідному регіоні від цін з довідкової літератури. Значення коефіцієнта ринку регіону приймається рівним 1,0. Це значення може змінюватись відповідно до даних таблиці 3.2 додатка 3 до цієї Методики. Значення, відмінні від 1,0, мають бути обґрунтовані;

................
Перейти до повного тексту