1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.05.2023 № 253
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 липня 2023 р.
за № 1127/40183
Про затвердження Порядку проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок
Відповідно до частини чотирнадцятої статті 40 Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність", підпункту 5 пункту 4 Положення про Міністерство фінансів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 375, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства фінансів України від 29 серпня 2019 року № 362 "Про затвердження Порядку проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 вересня 2019 року за № 1026/33997.
3. Департаменту методології бухгалтерського обліку та нормативного забезпечення аудиторської діяльності в установленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Воробей С.І.

Міністр

С. Марченко

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної регуляторної
служби України

Член Ради нагляду за аудиторською
діяльністю

Перший заступник Міністра
цифрової трансформації України




О. Кучер


О. Канцуров


О. Вискуб
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
17 травня 2023 року № 253
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 липня 2023 р.
за № 1127/40183
ПОРЯДОК
проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок
I. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм організації, проведення та оформлення результатів перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок.
2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
група інспекторів - сформована Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі - Інспекція) / комітетом з контролю якості аудиторських послуг Аудиторської палати України (далі - Комітет АПУ), комітетом з контролю якості аудиторських послуг професійної організації аудиторів та бухгалтерів (далі - Комітет професійної організації) та призначена Виконавчим директором Інспекції / головою Комітету АПУ / головою Комітету професійної організації група інспекторів, що здійснює в установленому порядку перевірку з контролю якості аудиторських послуг або іншу перевірку;
експерт - особа, яка залучається Інспекцією / Комітетом АПУ до перевірки з контролю якості аудиторських послуг або іншої перевірки та має відповідати вимогам незалежності, встановленим до інспекторів;
інспектор - особа, яка працює за основним місцем роботи у складі Інспекції / Комітету АПУ/ Комітету професійної організації, обіймає відповідну посаду та безпосередньо здійснює перевірки з контролю якості аудиторських послуг та інші перевірки;
інші перевірки - перевірки (крім перевірок з контролю якості аудиторських послуг) суб’єктів аудиторської діяльності (далі - САД) щодо дотримання ними вимог Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність" (далі - Закон), нормативно-правових актів з питань аудиторської діяльності, міжнародних стандартів аудиту тощо, які проводяться за рішенням Ради нагляду за аудиторською діяльністю Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі - Рада нагляду) Інспекцією / Комітетом АПУ / Комітетом професійної організації, ураховуючи визначений в такому рішенні предмет перевірки, критерії відбору САД для включення до щорічного плану-графіка проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок;
керівник групи інспекторів - особа, яка працює за основним місцем роботи у складі Інспекції/ Комітету АПУ/ Комітету професійної організації, очолює групу інспекторів та призначається Виконавчим директором Інспекції / головою Комітету АПУ / головою Комітету професійної організації.
Термін "підприємства, що становлять суспільний інтерес" вживається у значенні, визначеному Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Інші терміни вживаються у значеннях, визначених Законом та міжнародними стандартами аудиту або іншими законами України.
3. Основними завданнями перевірки з контролю якості аудиторських послуг є:
1) перевірка якості аудиторських послуг щодо дотримання САД застосованих міжнародних стандартів аудиту, принципу незалежності та об’єктивності, ефективності системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю), вимог Закону;
2) тестування внутрішніх процедур, здійснення перевірки робочих документів, аудиторських звітів та інших звітів, договорів про надання аудиторських послуг, внутрішніх розпорядчих актів САД, якими визначаються політика і процедури, що мають застосовуватися під час надання аудиторських послуг;
3) складання звіту за результатами проведеної перевірки, який має містити висновки та рекомендації;
4) формування обов’язкових до виконання рекомендацій щодо усунення виявлених під час перевірки з контролю якості аудиторських послуг недоліків і порушень та запобігання їм надалі.
4. Перевірки з контролю якості аудиторських послуг здійснюються:
1) в обов’язковому порядку щодо:
САД, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, а також об’єднань страховиків, обов’язковість створення яких передбачена законом,- не рідше ніж один раз на три роки;
САД, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності, крім зазначених в абзаці другому цього підпункту,- не рідше ніж один раз на шість років;
2) за ініціативою САД, які повідомили про намір надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності, за умови їх відповідності вимогам, встановленим статтею 23 Закону.
5. Перевірки з контролю якості аудиторських послуг САД, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, проводить Інспекція.
Перевірки з контролю якості аудиторських послуг САД, які мають право надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності (крім САД, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес), проводить Комітет АПУ.
Перевірки з контролю якості аудиторських послуг САД, які повідомили про намір надавати послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності, проводить Комітет АПУ або Комітет професійної організації за умови делегування таких повноважень АПУ та/або професійній організації аудиторів та бухгалтерів у порядку, визначеному Законом.
У разі прийняття Радою нагляду рішення про відкликання повноважень з контролю якості аудиторських послуг, делегованих АПУ та/або професійній організації аудиторів та бухгалтерів, контроль якості аудиторських послуг САД, зазначених в абзацах другому та третьому цього пункту, проводиться Інспекцією.
Інспекцією можуть проводитися спільні з АПУ перевірки з контролю якості.
6. Методи і способи планування та організації перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок, у тому числі урахування ризик-орієнтованого підходу при складанні щорічних планів-графіків проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок, проведення процедур перевірки, критерії оцінювання, критерії суттєвості порушень, порядок оформлення матеріалів та звітування за результатами перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок, відстеження виконання наданих обов’язкових до виконання САД рекомендацій і результатів їх упровадження, механізм та підходи до організації, здійснення збору інформації, обміну інформацією щодо перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок та їх результатів між Комітетом АПУ / Комітетом професійної організацій та Інспекцією, порядок інформування Комітетом АПУ / Комітетом професійної організації ОСНАД про проведені перевірки з контролю якості аудиторських послуг, інші перевірки та їх результати визначаються рекомендаціями щодо проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок.
Рекомендації щодо проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок затверджує Рада нагляду.
7. Перевірки з контролю якості аудиторських послуг та інші перевірки здійснюють безпосередньо інспектори.
Інспектором може бути призначено особу, яка відповідає таким критеріям:
має досвід роботи аудитором не менше п’яти років;
припинила діяльність із надання аудиторських послуг одноосібно або у складі САД;
підвищила кваліфікацію за відповідною програмою, затвердженою комісією з атестації.
Призначення особи на посаду інспектора Комітету АПУ або Комітету професійної організації здійснюється після погодження такого призначення з Інспекцією.
Інспектори зобов’язані щороку проходити підвищення кваліфікації за напрямами, визначеними Інспекцією. Проходження такого підвищення кваліфікації зараховується до безперервного професійного навчання аудиторів відповідно до Порядку безперервного професійного навчання аудиторів.
8. Інспектор (одноосібно або у групі інспекторів) може здійснювати перевірку САД, з яким його пов’язували трудові відносини або відносини власності, контролю тощо, не раніше ніж через три роки після припинення таких відносин.
9. Інспекція та АПУ можуть залучати до перевірки з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок експертів.
10. Перед початком проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг або інших перевірок інспектори та експерти повинні задекларувати відсутність конфлікту інтересів між ними та САД, перевірка якого здійснюватиметься.
Інспектори та експерти зобов’язані під час проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок забезпечити етичну професійну поведінку з дотриманням пріоритету суспільних інтересів, загальних норм моралі, принципів незалежності та об’єктивності, професійної компетентності, конфіденційності та професійної таємниці.
11. Члени Ради нагляду, посадові особи та інспектори Інспекції, члени Ради АПУ, працівники Комітету АПУ та Комітету професійної організації зобов’язані зберігати конфіденційність та не розголошувати інформацію, яка їм стала відомою у процесі проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг, інших перевірок та/або розгляду їх результатів, здійснення дисциплінарних проваджень, а також не повинні розголошувати відомості стосовно САД та пов’язаних з таким САД осіб, до яких вони отримали доступ, та використовувати їх у власних інтересах або в інтересах третіх осіб.
12. На посадових осіб та інспекторів Інспекції, працівників Комітету АПУ та Комітету професійних організацій поширюється законодавство у сфері запобігання корупції.
13. Інспекцією, АПУ та професійними організаціями аудиторів та бухгалтерів, яким делеговано повноваження з контролю якості аудиторських послуг, має бути впроваджено політику та процедури незалежності інспекторів і забезпечено недопущення виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів.
Комітет професійної організації не може проводити перевірки з контролю якості аудиторських послуг та інші перевірки САД у разі залучення до незалежного оцінювання (моніторингу) системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю) такого САД цією ж професійною організацією аудиторів та бухгалтерів. Зазначені обмеження діють з початку періоду, який охоплюється зазначеним моніторингом, до дати рішення про результати перевірки з контролю якості аудиторських послуг або рішення про результати інших перевірок.
14. У разі дослідження під час перевірки з контролю якості аудиторських послуг або іншої перевірки матеріалів, які містять інформацію з обмеженим доступом, уповноважений працівник Інспекції / АПУ / професійної організації аудиторів та бухгалтерів, який має допуск до державної таємниці, ознайомлюється з цими матеріалами та за результатами розгляду надає узагальнений висновок інспектору (керівнику групи інспекторів) без розкриття інформації з обмеженим доступом.
II. Організація проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг
1. Процес перевірки з контролю якості аудиторських послуг складається з таких етапів:
1) планування та організація перевірки (повідомлення САД про перевірку, попереднє вивчення САД, отримання попередньої інформації від САД, складення й затвердження програми перевірки).
Програму перевірки складає інспектор або керівник групи інспекторів і подає на затвердження Виконавчому директору Інспекції чи одному з його заступників або голові Комітету АПУ / голові Комітету професійної організації чи одному з його заступників. Інспекція / Комітет АПУ / Комітет професійної організації забезпечує ознайомлення САД із програмою перевірки;
2) проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг за місцезнаходженням САД, обговорення попередніх висновків та рекомендацій;
3) складання проєкту звіту про результати перевірки, який містить основні висновки та рекомендації щодо усунення недоліків системи внутрішнього контролю якості аудиторських послуг (системи управління якістю), виявлених за результатами перевірки, ознайомлення САД з проєктом звіту та його узгодження;
4) підписання протоколу узгодження проєкту звіту про результати перевірки, подання звіту про результати перевірки на розгляд та затвердження Виконавчому директору Інспекції / голові Комітету АПУ / голові Комітету професійної організації;
5) оприлюднення рішення про результати перевірки з контролю якості аудиторських послуг та надсилання затвердженого звіту для ознайомлення САД.
2. Перевірки з контролю якості аудиторських послуг проводяться відповідно до:
щорічних планів-графіків проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок, затверджених Інспекцією;
щорічних планів-графіків проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок, затверджених Комітетом АПУ / Комітетом професійної організації за погодженням ОСНАД;
графіків перевірок з контролю якості, що планує до проведення Інспекція разом з АПУ, затверджених Радою нагляду.
3. Планування перевірок з контролю якості аудиторських послуг на наступний рік проводиться в поточному році за даними Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (далі - Реєстр) з урахуванням строку чинності рішення про проходження перевірки з контролю якості аудиторських послуг, рекомендацій щодо проведення перевірок з контролю якості, у тому числі із застосуванням ризик-орієнтованого підходу.
У разі необхідності до щорічного плану-графіка проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок можуть вноситися відповідні зміни.
4. Щорічні плани-графіки перевірок з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок підлягають обов’язковому оприлюдненню на офіційних вебсайтах ОСНАД, АПУ та професійних організацій аудиторів та бухгалтерів за умови делегування їм таких повноважень.
5. Повідомлення про проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг САД за його місцезнаходженням подається Комітетом АПУ / Комітетом професійної організації не пізніше ніж за тридцять календарних днів до початку проведення такої перевірки одним із таких способів:
особисто під підпис керівника САД, його заступника;
через структурний підрозділ діловодства САД із відміткою на другому примірнику повідомлення про дату реєстрації вхідної кореспонденції САД та підписом працівника структурного підрозділу діловодства, який здійснив реєстрацію;
рекомендованим поштовим відправленням із повідомленням про вручення із зазначенням реквізитів поштового відправлення на другому примірнику;
в електронній формі в установленому законодавством порядку, яке вважається одержаним САД з часу надходження повідомлення в електронній формі про доставлення цього електронного документа на електронну адресу САД.
Повідомлення про проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг САД за його місцезнаходженням надсилається Інспекцією не пізніше ніж за тридцять календарних днів до початку проведення такої перевірки в електронній формі з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг через електронний кабінет.
У разі надсилання Інспекцією САД повідомлення про проведення перевірки до його електронного кабінету такому САД на його електронну адресу, оприлюднену в Реєстрі, надсилається відповідне повідомлення.
Повідомлення про перевірку, надіслане Інспекцією САД до його електронного кабінету, вважається врученим такому САД належним чином, якщо таке повідомлення сформовано з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг і є доступним в електронному кабінеті.
У разі відсутності технічної можливості надсилання Інспекцією повідомлення про проведення перевірки до електронного кабінету САД таке повідомлення надсилається одним із способів, передбачених абзацами другим - п’ятим цього пункту.
У разі наявності у САД поважних причин за рішенням Інспекції / Комітету АПУ / Комітету професійної організації дата початку перевірки з контролю якості аудиторських послуг за місцезнаходженням САД може бути перенесена не більше ніж на тридцять календарних днів.
Перенесення дати початку перевірки з контролю якості аудиторських послуг можливе один раз за умови отримання Інспекцією / Комітетом АПУ/ Комітетом професійної організації не пізніше п’яти робочих днів до визначеної у повідомленні про проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг дати початку перевірки за місцезнаходженням САД, письмового клопотання САД із зазначенням поважних причин разом із підтверджувальними наявність таких причин копіями документів.
6. З метою розроблення програми перевірки з контролю якості аудиторських послуг Інспекція/ Комітет АПУ / Комітет професійної організації протягом п’яти днів після повідомлення про дату початку перевірки за місцезнаходженням САД надсилає йому перелік питань, що перевірятимуться, питання для обговорення з керівництвом САД та інформаційну анкету, яку САД має заповнити, та разом із запитуваними інформаційною анкетою, копіями документів і матеріалами повернути Інспекції / Комітету АПУ / Комітету професійної організації протягом п’ятнадцяти календарних днів.
7. Для проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг за місцезнаходженням САД на інспектора або на інспекторів, які входять до групи інспекторів, оформлюється направлення у двох примірниках, яке підписує Виконавчий директор Інспекції чи один з його заступників / голова Комітету АПУ чи один з його заступників / голова Комітету професійної організації.
Направлення може бути створено в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
8. Інспектор (керівник групи інспекторів) Комітету АПУ / Комітету професійної організації надає один примірник направлення керівнику САД або його заступнику в день початку перевірки за місцезнаходженням САД одним із способів, передбачених абзацами другим, третім та п’ятим пункту 5 цього розділу.
Інспектор (керівник групи інспекторів) Інспекції надає направлення керівнику САД або його заступнику в день початку перевірки за місцезнаходженням САД в електронній формі з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг через електронний кабінет.
У разі відсутності технічної можливості надання Інспекцією направлення через електронний кабінет САД таке направлення надається одним із способів, передбачених абзацами другим, третім та п’ятим пункту 5 цього розділу.
Загальний строк проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг за місцезнаходженням САД становить не більше тридцяти робочих днів. За рішенням Інспекції / Комітету АПУ / Комітету професійної організації продовження цього строку можливе не більш як на десять робочих днів.
9. САД забезпечує інспектору (групі інспекторів) місце для роботи, створення умов для зберігання документів, можливість користування службовим зв’язком, комп’ютерною, розмножувальною та іншою технікою, доступ до електронних баз, систем та програмних комплексів, що використовуються під час автоматизації провадження його фінансово-господарської діяльності, та інших документів, необхідних для перевірки виконання вимог Закону, надання матеріалів, інформації та документів, необхідних для проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг.
На підставі пропозиції САД, який перевіряється, за рішенням Інспекції / Комітету АПУ / Комітету професійної організації САД може надавати упродовж перевірки з контролю якості аудиторських послуг віддалений доступ до електронних баз, систем та програмних комплексів, що використовуються під час автоматизації провадження його фінансово-господарської діяльності, та інших документів, необхідних для перевірки виконання Закону, матеріалів, інформації та документів, необхідних для проведення перевірки, за умови забезпечення виконання інспекторами вимог пункту 2 розділу III цього Порядку, а також за умови можливості оформлення САД документів відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
10. У разі ухилення САД від проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг, зокрема недопуск до перевірки інспектора (групи інспекторів) або відсутність керівника та/або інших працівників САД без поважних причин за адресою, інформація про яку міститься в Реєстрі, у визначений для проведення перевірки строк, або ненадання (надання не в повному обсязі) інформації та/або документів (доступу до робочих документів), які стосуються перевірки або вчинення інших дій, що унеможливлюють проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг, інспектор (керівник групи інспекторів) складає та підписує акт про ухилення САД від перевірки у двох примірниках. Акт про ухилення САД від перевірки може бути створено в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
У разі відкликання САД згоди на проведення перевірки, наданої у період дії воєнного стану та протягом шести місяців з дня його припинення або скасування, а також при наявності будь-яких обставин, що можуть поставити під загрозу життя і безпеку осіб, які беруть участь у перевірці, що не є ухиленням САД від проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг, а також наявності інших об’єктивних і незалежних від Інспекції / Комітету АПУ / Комітету професійної організації причин інспектор (керівник групи інспекторів) складає та підписує акт про неможливість проведення перевірки у двох примірниках. Акт про неможливість проведення перевірки може бути створено в електронній формі з накладанням кваліфікованого електронного підпису відповідно до законодавства про електронні документи та електронний документообіг.
Перший примірник акта про ухилення САД від перевірки або про неможливість проведення перевірки надається САД, другий примірник відповідного акта долучається до матеріалів перевірки.
Комітетом АПУ / Комітетом професійних організацій акт про ухилення САД від перевірки або про неможливість проведення перевірки надається САД одним із способів, передбачених пунктом 5 цього розділу.
Інспекцією акт про ухилення САД від перевірки або про неможливість проведення перевірки складається та надається САД в електронній формі з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг через електронний кабінет.
У разі відсутності технічної можливості надання Інспекцією відповідних актів через електронний кабінет САД такі акти надаються одним із способів, передбачених пунктом 5 цього розділу.
11. У разі ухилення САД від проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг та вчинення САД іншого професійного проступку, визначеного статтею 42 Закону:
1) Інспекція надсилає до Ради нагляду подання про порушення дисциплінарної справи у зв’язку з наявністю у діях САД ознак професійного проступку;
2) Комітет АПУ або Комітет професійної організації надсилає до Ради АПУ подання про порушення дисциплінарної справи у зв’язку із наявністю у діях САД ознак професійного проступку.
III. Проведення перевірок з контролю якості аудиторських послуг та оформлення їх результатів
1. Перевірки з контролю якості аудиторських послуг проводяться відповідно до рекомендацій щодо проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок.
2. Перевірка з контролю якості аудиторських послуг передбачає тестування внутрішніх процедур, здійснення перевірки робочих документів, аудиторських звітів та інших звітів, договорів про надання аудиторських послуг, внутрішніх розпорядчих актів САД, якими визначаються політика і процедури, що мають застосовуватися під час надання аудиторських послуг, щодо:
дотримання застосованих міжнародних стандартів аудиту, вимог щодо незалежності та інших вимог Закону, у тому числі забезпечення достовірності інформації, поданої для внесення до Реєстру, сплати внесків, визначених Законом;
кількості та якості використаних ресурсів, у тому числі дотримання вимог щодо безперервного навчання аудиторів;
дотримання вимог стосовно винагороди за аудиторські послуги, якщо вони встановлені;
ефективності системи внутрішнього контролю якості (системи управління якістю) САД;
достовірності інформації у звіті про прозорість, якщо його оприлюднення передбачено Законом.
3. Відповідно до частини одинадцятої статті 40 Закону під час проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг робочі документи обираються з огляду на аналіз ризиків невиконання САД вимог та процедур, визначених міжнародними стандартами аудиту та Законом, під час надання аудиторських послуг, насамперед при виконанні завдань з обов’язкового аудиту фінансової звітності та виконанні інших обов’язкових завдань.
4. Інспектор (керівник групи інспекторів) відповідно до рекомендацій щодо проведення перевірки з контролю якості аудиторських послуг та інших перевірок складає проєкт звіту про результати перевірки з контролю якості аудиторських послуг та надає його на ознайомлення САД протягом дев’яноста календарних днів з дня, наступного за днем завершення перевірки з контролю якості аудиторських послуг за місцезнаходженням САД.
Комітетом АПУ / Комітетом професійної організації проєкт звіту про результати перевірки з контролю якості аудиторських послуг надається одним із способів, передбачених пунктом 5 розділу II цього Порядку.
Інспекцією проєкт звіту про результати перевірки з контролю якості аудиторських послуг надається в електронній формі з дотриманням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг через електронний кабінет САД.

................
Перейти до повного тексту