1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
17.10.2019 № 3191/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 2019 р.
за № 1125/34096
Про затвердження Порядку видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 423/5 від 08.02.2022 № 3617/5 від 26.08.2022 № 2363/5 від 27.06.2023 )
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 3, статті 17 Кодексу України з процедур банкрутства, підпункту 1 пункту 3, пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого, що додається.
2. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (Данилов О.О.) забезпечити фінансування витрат, пов’язаних з виготовленням бланків свідоцтв про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.
4. Адміністративно-господарському департаменту (Воловик М.Б.) забезпечити виготовлення бланків свідоцтв про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.
5. Цей наказ набирає чинності з дня введення в дію Кодексу України з процедур банкрутства, але не раніше дня офіційного опублікування цього наказу.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Коломієць В.Р.

Міністр

Д. Малюська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
17 жовтня 2019 року № 3191/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 2019 р.
за № 1125/34096
ПОРЯДОК
видачі, переоформлення, видачі дубліката та анулювання свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого
1. Цей Порядок визначає процедуру видачі свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (далі - свідоцтво) особі, яка має намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого та склала кваліфікаційний іспит, видачі дубліката, переоформлення та анулювання свідоцтва.
2. Наявність свідоцтва є обов’язковою умовою здійснення діяльності арбітражного керуючого.
3. Свідоцтво видається Мін’юстом без обмеження строку дії не пізніше ніж на десятий день з дня надходження рекомендації Кваліфікаційної комісії арбітражних керуючих (далі - Комісія) про видачу свідоцтва особі, яка склала кваліфікаційний іспит.
4. У разі надходження рекомендації Комісії про видачу свідоцтва та за відсутності обставин, передбачених пунктом 9 цього Порядку, структурний підрозділ Мін’юсту, що забезпечує реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі - структурний підрозділ Мін’юсту), готує висновок про наявність підстав для видачі свідоцтва, проєкт наказу Мін’юсту про видачу свідоцтва та оформлює свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (додаток 1).
Висновок підписує керівник структурного підрозділу Мін’юсту або особа, яка виконує його обов’язки.
Висновок структурного підрозділу Мін’юсту, проєкт наказу та свідоцтво подаються структурним підрозділом Мін’юсту для підпису Міністру юстиції України або особі, яка виконує його обов’язки.
Підпис Міністра юстиції України або особи, яка виконує його обов’язки, на свідоцтві (дублікаті свідоцтва, переоформленому свідоцтві) скріплюється гербовою печаткою Мін’юсту.
5. Свідоцтво реєструється в журналі реєстрації виданих свідоцтв про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (далі - Журнал) (додаток 2).
6. Свідоцтво вручається особисто арбітражному керуючому або його представнику за довіреністю.
Якщо арбітражний керуючий або його представник за довіреністю протягом тридцяти календарних днів з дня розміщення на офіційному вебсайті Мін’юсту наказу Мін’юсту про видачу свідоцтва на його ім’я не звернувся до Мін’юсту для його вручення, свідоцтво надсилається рекомендованим поштовим відправленням на адресу арбітражного керуючого, зазначену в заяві про допуск до складання кваліфікаційного іспиту, із супровідним листом за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки.
Про вручення або надіслання свідоцтва до графи 7 Журналу заноситься відповідний запис.
7. Датою видачі свідоцтва є дата його отримання арбітражним керуючим або його представником за довіреністю, а в разі направлення свідоцтва поштою - дата супровідного листа структурного підрозділу Мін’юсту.
8. Наказ Мін’юсту про видачу свідоцтва не пізніше наступного робочого дня з дня його видачі розміщується на офіційному вебсайті Мін’юсту.
9. Мін’юст приймає рішення про відмову у видачі свідоцтва, якщо на момент надходження до Мін’юсту рекомендації Комісії про видачу свідоцтва є підстави, що перешкоджають видачі свідоцтва особі, яка має намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого, а саме:
втрата особою громадянства України;
набрання законної сили обвинувальним вироком суду щодо особи або набрання законної сили рішенням суду про притягнення особи до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, яким накладено стягнення у виді позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або діяльністю, що прирівнюється до такої діяльності;
( Абзац третій пункту 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2363/5 від 27.06.2023 )
набрання законної сили рішенням суду про визнання особи обмеженою у цивільній дієздатності або недієздатною, безвісно відсутньою або померлою або про застосування до неї примусових заходів медичного характеру;
встановлення судом заборони обіймати керівні посади;
особа вважається такою, що піддана адміністративному стягненню у виді позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування, або діяльністю, що прирівнюється до такої діяльності;
( Пункт 9 доповнено абзацом шостим згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2363/5 від 27.06.2023 )
неможливість здійснення особою діяльності арбітражного керуючого за станом здоров’я;
виявлення неправдивих відомостей у документах, потрібних для отримання свідоцтва, які були подані для вирішення Комісією питання про допуск до складання кваліфікаційного іспиту;
смерть особи.
10. У випадках, передбачених пунктом 9 цього Порядку, структурний підрозділ Мін’юсту готує висновок про наявність підстав для відмови у видачі свідоцтва та проєкт наказу Мін’юсту про відмову у видачі свідоцтва.
Висновок підписує керівник структурного підрозділу Мін’юсту або особа, яка виконує його обов’язки.
Висновок структурного підрозділу Мін’юсту та проєкт наказу подаються структурним підрозділом Мін’юсту для підпису Міністру юстиції України або особі, яка виконує його обов’язки.
11. Копія наказу Мін’юсту про відмову у видачі свідоцтва, засвідчена в установленому законодавством порядку, надсилається особі, яка має намір здійснювати діяльність арбітражного керуючого, із супровідним листом за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки, протягом трьох робочих днів з дня видачі наказу Мін’юсту про відмову у видачі свідоцтва.
Наказ Мін’юсту про відмову у видачі свідоцтва не пізніше наступного робочого дня з дня його видачі розміщується на офіційному вебсайті Мін’юсту.
Наказ Мін’юсту про відмову у видачі свідоцтва може бути оскаржено у судовому порядку.
12. У разі втрати, викрадення або пошкодження свідоцтва видається його дублікат.
13. У разі втрати або викрадення свідоцтва арбітражний керуючий повинен протягом десяти календарних днів письмово повідомити про це Мін’юст, дати оголошення про втрату або викрадення свідоцтва до місцевих засобів масової інформації, а в разі викрадення свідоцтва також звернутися до правоохоронних органів за місцем викрадення.
Втрачене або викрадене свідоцтво вважається недійсним.
14. Для одержання дубліката свідоцтва арбітражний керуючий подає до Мін’юсту заяву про видачу дубліката свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (додаток 3).
У разі втрати або викрадення свідоцтва до заяви про видачу дубліката свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого додаються докази опублікування оголошення про втрату або викрадення свідоцтва в місцевих засобах масової інформації, а також звернення до правоохоронних органів у разі викрадення свідоцтва.
У разі пошкодження свідоцтва до заяви про видачу дубліката свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого додається його оригінал.

................
Перейти до повного тексту