1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.08.2017 № 787
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2017 р.
за № 1124/30992
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства культури та інформаційної політики № 49 від 28.01.2021 )
Про внесення змін до Положення про Науково-методичну раду з питань охорони культурної спадщини Міністерства культури України
Відповідно до статті 7 Закону України "Про охорону культурної спадщини", у межах повноважень, визначених Положенням про Міністерство культури України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 495,
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Положення про Науково-методичну раду з питань охорони культурної спадщини Міністерства культури України, затвердженого наказом Міністерства культури України від 04 квітня 2012 року № 304, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2012 року за № 649/20962, виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Управлінню охорони культурної спадщини (Єпіфанов О.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на державного секретаря Карандєєва Р.В.
Міністр Є.М. Нищук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
04.04.2012 № 304
(у редакції наказу Міністерства
культури України
19.08.2017 № 787)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 вересня 2017 р.
за № 1124/30992
ПОЛОЖЕННЯ
про Науково-методичну раду з питань охорони культурної спадщини Міністерства культури України
І. Загальні положення
1. Це Положення визначає порядок утворення та діяльності Науково-методичної ради з питань охорони культурної спадщини Міністерства культури України (далі - НМР).
2. У цьому Положенні терміни "потенційний конфлікт інтересів" та "реальний конфлікт інтересів" вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про запобігання корупції", інші терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України "Про охорону культурної спадщини".
3. НМР є постійно діючим консультативно-дорадчим органом Мінкультури, утвореним з метою забезпечення вирішення питань, пов’язаних з формуванням та забезпеченням реалізації державної гуманітарної політики, шляхом залучення до визначення основних напрямів розвитку охорони культурної спадщини провідних вчених, висококваліфікованих фахівців-практиків.
4. НМР у своїй діяльності керується Конституцією, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
5. НМР здійснює свою діяльність на громадських засадах. Матеріально-технічне забезпечення роботи НМР здійснює Мінкультури.
6. НМР діє на засадах відкритості, гласності, професіоналізму, науковості і колегіальності.
ІІ. Основні завдання і функції НМР
1. Основними завданнями НМР є розгляд наукових рекомендацій та пропозицій щодо розроблення основних напрямів розвитку охорони культурної спадщини, обговорення найважливіших програм, проектів з питань охорони культурної спадщини.
2. НМР відповідно до покладених на неї завдань забезпечує виконання таких основних функцій:
аналіз законодавства України з питань охорони культурної спадщини та практики його застосування;
аналіз та оцінка проблемних питань у сфері охорони культурної спадщини;
участь у підготовці пропозицій щодо вдосконалення законодавства у сфері охорони культурної спадщини;
підготовка рекомендацій щодо формування засад державної політики з питань охорони культурної спадщини;
розробка матеріалів з оцінки успішності заходів контролю у сфері охорони культурної спадщини;
розгляд матеріалів та підготовка пропозицій з питань охорони культурної спадщини (за поданням Мінкультури);
розгляд проектів нормативно-правових актів щодо охорони культурної спадщини;
розгляд програм та проектів містобудівних, архітектурних та ландшафтних перетворень, меліоративних, шляхових, земляних робіт на пам’ятках національного значення, їх територіях, в історико-культурних заповідниках, на історико-культурних заповідних територіях, у зонах охорони, на охоронюваних археологічних територіях, в історичних ареалах населених місць, а також програм і проектів, реалізація яких може позначитися на об’єктах культурної спадщини, направлених для погодження до Мінкультури.
3. НМР має право:
запрошувати на засідання та залучати в разі потреби до опрацювання окремих питань, що належать до компетенції НМР, представників центральних та місцевих органів виконавчої влади, правоохоронних органів (за згодою) та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, в тому числі міжнародних (за погодженням з їх керівниками), науковців, експертів (за згодою), а також представників засобів масової інформації (за згодою);
утворювати експертні та робочі групи для забезпечення діяльності НМР та опрацювання окремих питань, що належать до її компетенції;
ініціювати проведення громадських обговорень, конференцій, круглих столів, дискусій, нарад з питань, віднесених до компетенції НМР;
отримувати в установленому порядку від центральних та місцевих органів виконавчої влади, правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на НМР завдань;
вносити пропозиції керівництву Мінкультури з питань, що належать до компетенції НМР.
4. Рішення НМР мають рекомендаційний характер і вносяться на розгляд Мінкультури для прийняття відповідних рішень, які за необхідності впроваджуються наказами Мінкультури.
III. Структура і склад НМР, права та обов’язки її членів
1. НМР утворюється та формується Мінкультури на паритетних засадах із залученням провідних вчених, науковців, експертів і висококваліфікованих фахівців-практиків у сфері охорони культурної спадщини - представників різних адміністративно-територіальних одиниць України.

................
Перейти до повного тексту