1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.09.2017 № 2823/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 вересня 2017 р.
за № 1101/30969
Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посади директора Координаційного центру з надання правової допомоги
Відповідно до пункту 16 Положення про Координаційний центр з надання правової допомоги , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 червня 2012 року № 504 (із змінами), та з метою якісного добору кандидатів на посаду директора Координаційного центру з надання правової допомоги
НАКАЗУЮ:
1. Порядок проведення конкурсу на зайняття посади директора Координаційного центру з надання правової допомоги, затверджений наказом Міністерства юстиції України від 10 травня 2017 року № 1515/5, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 травня 2017 року за № 589/30457, викласти у новій редакції, що додається.
2. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр П. Петренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
10.05.2017 № 1515/5
(у редакції наказу Міністерства
юстиції України
06.09.2017 № 2823/5)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
07 вересня 2017 р.
за № 1101/30969
ПОРЯДОК
проведення конкурсу на зайняття посади директора Координаційного центру з надання правової допомоги
1. Цей Порядок визначає загальні вимоги щодо проведення конкурсного відбору на зайняття вакантної посади директора Координаційного центру з надання правової допомоги.
2. З метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки директора Координаційного центру з надання правової допомоги (далі - Центр), утворюється комісія з відбору кандидатів на посаду директора Координаційного центру з надання правової допомоги (далі - Комісія).
Комісія є консультативно-дорадчим органом, який утворюється Міністерством юстиції України.
3. У своїй роботі Комісія керується Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавства, наказами Міністерства, дорученнями Міністра юстиції, а також цим Порядком.
4. Принципи проведення конкурсу:
забезпечення рівних умов для кандидатів;
об’єктивність;
прозорість та відкритість;
етична поведінка;
нерозголошення змісту запитань, які використовуватимуться під час проведення конкурсу.
5. Комісія:
розглядає документи, подані особами, які виявили бажання взяти участь у конкурсному відборі на посаду директора Центру (далі - кандидати), та перевіряє їх на відповідність встановленим цим Порядком вимогам;
приймає рішення про допуск або недопуск кандидатів до подальших етапів конкурсного відбору на посаду директора Центру (далі - конкурсний відбір);
проводить співбесіду з кандидатами, які успішно пройшли тестування;
визначає кандидатів, які успішно пройшли конкурс, та вносить відповідні пропозиції на розгляд державному секретарю Міністерства юстиції для прийняття рішення щодо можливості призначення на посаду директора Центру.
6. Комісія утворюється у складі восьми осіб: чотири особи, які є працівниками Міністерства юстиції або особами, рекомендованими Міністерством юстиції, та чотири особи, рекомендовані проектами міжнародної технічної допомоги, зареєстрованими відповідно до Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 153, реципієнтом яких є Центр.
Особи, які рекомендуються до складу Комісії, повинні мати бездоганну ділову репутацію, досвід роботи у сфері захисту прав людини та підтримки розвитку системи безоплатної правової допомоги.
Склад Комісії затверджується наказом Міністерства юстиції.
До складу Комісії входять голова Комісії, заступник голови Комісії, члени та секретар Комісії.
Секретар Комісії визначається в наказі Міністерства юстиції про затвердження складу Комісії з числа представників Міністерства юстиції.
7. Комісію очолює голова - перший заступник Міністра юстиції. Голова Комісії здійснює координацію діяльності Комісії, головує на засіданнях Комісії, забезпечує виконання покладених на Комісію завдань, приймає у межах своєї компетенції рішення, організовує і контролює їх виконання, у разі необхідності скликає позачергові засідання Комісії.
8. На засіданнях Комісії у разі відсутності голови Комісії обов’язки голови виконує його заступник, який обирається на першому засіданні Комісії з числа членів Комісії.
9. Секретар Комісії організовує підготовку та оприлюднення оголошень про проведення конкурсного відбору кандидатів на посаду директора Центру, збір поданих на конкурс документів, веде та оформляє протоколи засідань Комісії, забезпечує оперативне інформування членів Комісії стосовно організаційних питань її діяльності, за дорученням голови Комісії виконує іншу організаційну роботу.
10. У разі відсутності секретаря його обов’язки за дорученням голови Комісії виконує інший член Комісії.
11. Засідання Комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менше шести її членів, з яких три члени Комісії - представники від Міністерства юстиції та три члени Комісії - рекомендовані проектами міжнародної технічної допомоги.
Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комісії, приймаються більшістю голосів присутніх членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови Комісії є вирішальним. У разі відсутності на засіданнях Комісії голови вирішальним є голос заступника голови Комісії.
Під час прийняття Комісією рішення стосовно допуску або недопуску кандидата, за наслідками перевірки поданих ним документів на участь у конкурсному відборі голова Комісії та заступник голови Комісії не мають вирішального голосу. У разі рівного розподілу голосів кандидат допускається до подальших етапів конкурсного відбору.
12. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
13. Директором Центру може бути особа, яка має вищу освіту другого рівня за ступенем магістра за галуззю знань "Право" або "Управління та адміністрування", або "Публічне управління та адміністрування", або "Міжнародні відносини", має досвід роботи не менше трьох років на керівних посадах в органах державної влади та/або місцевого самоврядування та/або керівних посадах на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності та/або не менше п’яти років у галузі права, вільно володіє державною мовою.
14. Рішення про оголошення конкурсного відбору приймається державним секретарем Міністерства юстиції шляхом видання відповідного наказу.
15. Конкурсний відбір триває не менше 30 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про конкурсний відбір.
16. Конкурсний відбір вважається таким, що закінчився, з дня ухвалення Комісією рішення про визначення кандидатів, які отримали три найвищі конкурсні бали за результатами проведеного конкурсу, для внесення відповідних пропозицій на розгляд державному секретарю Міністерства юстиції.
17. Оголошення про проведення конкурсного відбору розміщується на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції та веб-сайті Центру.
З дати оприлюднення Міністерством юстиції оголошення про проведення конкурсу документи на участь у конкурсі приймаються протягом 15 робочих днів.
18. В оголошенні про проведення конкурсного відбору мають міститися такі відомості:
1) адреса, у тому числі електронна, для подачі документів на участь у конкурсі, відомості про відповідальну за прийняття документів особу;
2) умови проведення конкурсного відбору, у тому числі вимоги до кандидатів;
3) етапи конкурсу та їх часові рамки, в тому числі строк подання документів.
19. Кандидати подають (через поштову скриньку Міністерства юстиції або поштою та надсилають на зазначену в оголошенні про проведення конкурсу електронну адресу) до Комісії такі документи:
1) письмову заяву про участь у конкурсі на ім’я голови Комісії;
2) біографічну довідку (резюме), у якій мають бути зазначені контактний номер телефону та адреса електронної пошти кандидата;
3) копію паспорта громадянина України;
4) копію (копії) документа (документів) про освіту;
5) копію трудової книжки або документів, що підтверджують досвід роботи;
6) мотиваційний лист, у якому особа викладає свої мотиви бути директором Центру, своє бачення подальшого розвитку системи безоплатної правової допомоги та першочергові кроки у разі призначення на посаду директора Центру (обсягом до 500 слів);
7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за рік, що передує року, у якому було оприлюднено оголошення про конкурс, подану як претендентом на посаду директора Центру до Національного агентства з питань запобігання корупції відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" , у роздрукованому вигляді;
8) згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України "Про захист персональних даних" ;

................
Перейти до повного тексту