1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.09.2011 N 3009/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 вересня 2011 р.
за N 1100/19838
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 1328/5 від 07.09.2012 )
Про затвердження Положення про Комісію Міністерства юстиції України з розгляду питань про анулювання ліцензій на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 603/5 від 18.04.2012 )
Відповідно до статті 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", статей 5, 21 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про Комісію Міністерства юстиції України з розгляду питань про анулювання ліцензій на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів), що додається.
2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності після завершення виконання заходів, що забезпечать можливість здійснення Міністерством юстиції України повноважень державного органу з питань банкрутства, але не раніше дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.
Міністр Олександр Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
14.09.2011 N 3009/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 вересня 2011 р.
за N 1100/19838
ПОЛОЖЕННЯ
про Комісію Міністерства юстиції України з розгляду питань про анулювання ліцензій на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів)
1. Це Положення визначає завдання, функції та порядок діяльності Комісії Мін'юсту з розгляду питань про анулювання ліцензій на провадження діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі - Комісія), що утворена з метою реалізації покладеного на Міністерство юстиції України відповідно до Законів України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон) та "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом Президента України від 06.04.2011 N 395, повноваження з ліцензування діяльності фізичних осіб - підприємців, які провадять діяльність як арбітражні керуючі (розпорядники майна, керуючі санацією, ліквідатори), в частині анулювання ліцензій арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі - арбітражні керуючі).
2. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами, що регулюють відносини у сфері банкрутства та ліцензування, а також цим Положенням.
3. Комісію створено з метою всебічного розгляду питань про анулювання ліцензій на провадження господарської діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів) (далі - ліцензія), а також підготовки відповідних рішень Мін'юсту з цих питань.
4. Комісія є постійно діючим органом Мін'юсту.
5. Основними завданнями Комісії є:
підготовка рішень Мін'юсту про анулювання ліцензій за результатами перевірок додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов відповідно до акта про повторне порушення ліцензіатом ліцензійних умов, акта про встановлення факту передачі ліцензії або її копії іншій фізичній особі для провадження господарської діяльності, акта про невиконання розпорядження про усунення порушень ліцензійних умов, акта про неможливість ліцензіата забезпечити виконання ліцензійних умов, акта про відмову ліцензіата в проведенні перевірки органом ліцензування або спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування, які є підставами для анулювання ліцензії (далі - акти);
розгляд матеріалів перевірок додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов на предмет відповідності законодавству у сфері ліцензування, узагальнення та аналіз зазначених матеріалів;
моніторинг стану здійснення перевірок додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов з метою усунення причин порушення законодавства у сфері ліцензування з метою надання роз'яснень та рекомендацій.
6. Комісія відповідно до покладених на неї завдань у порядку, передбаченому цим Положенням:
розглядає акти за результатами здійснених перевірок додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов;
розглядає висновок відділу ліцензування та контролю за арбітражними керуючими Управління з питань банкрутства Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу щодо відповідності матеріалів перевірки додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов вимогам законодавства у сфері ліцензування та заслуховує доповідь керівника цього відділу з даного питання;
розглядає пояснення та документи, що надійшли від арбітражних керуючих, з приводу актів (матеріалів) перевірки додержання ними ліцензійних умов;
за результатами розгляду вищезазначених матеріалів перевірки приймає рішення про анулювання ліцензії та підготовку відповідного рішення Мін'юсту або про відмову в анулюванні ліцензії;
надає роз'яснення та рекомендації щодо здійснення перевірок додержання арбітражними керуючими ліцензійних умов з метою усунення причин порушення законодавства у сфері ліцензування.
7. Комісія відповідно до покладених на неї завдань має право:
одержувати в установленому законодавством порядку безоплатно від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування необхідні для виконання покладених завдань інформацію, документи і матеріали;

................
Перейти до повного тексту