- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 вересня 2018 р.
за № 1077/32529
Про проведення інвентаризації пенсійних справ
1. Затвердити Порядок проведення у 2018-2019 роках інвентаризації пенсійних справ, що додається.
2. Начальникам головних управлінь Пенсійного фонду України в областях, місті Києві:
забезпечити проведення інвентаризації пенсійних справ одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) у строк до 31 грудня 2019 року (крім пенсійних справ внутрішньо переміщених осіб);
( Абзац другий пункту 2 із змінами, внесеними згідно зПостановою Пенсійного фонду
№ 13-1 від 19.08.2019 )
один примірник акта інвентаризації надати Пенсійному фонду України у строк до 01 лютого 2020 року.
( Абзац третій пункту 2 із змінами, внесеними згідно зПостановою Пенсійного фонду
№ 13-1 від 19.08.2019 )
3. Департаменту пенсійного забезпечення (Охріменко О.В.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступників Голови правління відповідно до розподілу обов’язків.
Голова правління |
О. Зарудний |
ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра соціальної політики України Заступник Голови Спільного представницького органу об’єднань профспілок Керівник Секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні Урядовий уповноважений з прав осіб з інвалідністю Виконавчий Віце-президент Конфедерації роботодавців України Голова Громадської організації "Всеукраїнська організація Союз осіб з інвалідністю України" Генеральний Секретар Громадської спілки "Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна Асамблея людей з інвалідністю України" |
О. Крентовська А.І. Широков Р. Іллічов Р. Панасюк О. Мірошниченко В.В. Назаренко В. Назаренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
03 вересня 2018 року № 19-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 вересня 2018 р.
за № 1077/32529
ПОРЯДОК
проведення у 2018-2019 роках інвентаризації пенсійних справ
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає механізм проведення інвентаризації пенсійних справ одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), формування електронних пенсійних справ, а також оформлення результатів інвентаризації.
3. Інвентаризація проводиться з метою:
забезпечення контролю за проведенням пенсійних та інших виплат, що здійснюються Пенсійним фондом України;
перевірки комплектності документів пенсійної справи та відповідності призначених/перерахованих пенсій (щомісячного довічного грошового утримання) чинному законодавству;
визначення якісного стану формування та обробки документів, на підставі яких призначено пенсію (щомісячне довічне грошове утримання), визначено її розмір та здійснюється виплата;
узгодження даних, отриманих у результаті проведення інвентаризації, з інформацією, що зберігається в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі - база даних);
вжиття за результатами інвентаризації Пенсійним фондом України та територіальними органами Пенсійного фонду України (далі - орган Пенсійного фонду України) відповідних заходів.
4. Проведення інвентаризації забезпечується керівником органу Пенсійного фонду України, який утворює інвентаризаційну комісію, визначає її склад, строки проведення інвентаризації, забезпечує умови для її проведення.
До складу інвентаризаційної комісії залучаються спеціалісти підрозділів: фінансово-економічного, супроводження інформаційних систем та електронних реєстрів, з питань призначення та перерахунку пенсій, з питань виплати пенсій, контрольно-перевірочної роботи, юридичної служби.
Інвентаризаційна комісія:
організовує проведення інвентаризації, здійснює інструктаж членів робочих інвентаризаційних комісій;
здійснює контрольні перевірки правильності проведення інвентаризації, а також вибіркову перевірку пенсійних справ, за якими проведено інвентаризацію;
перевіряє обґрунтованість занесення пенсійних справ до списку справ для з’ясування;
проводить за рішенням керівника органу Пенсійного фонду України повторну інвентаризацію у разі встановлення порушень вимог цього Порядку;
складає акт інвентаризації.
Як робочі органи інвентаризаційної комісії в органах Пенсійного фонду України утворюються робочі інвентаризаційні комісії.
До складу робочої інвентаризаційної комісії залучаються спеціалісти підрозділу з питань призначення та перерахунку пенсій та за наявності спеціалісти підрозділів з питань виплати пенсій, контрольно-перевірочної роботи, юридичної служби.
Робочі інвентаризаційні комісії:
здійснюють інвентаризацію пенсійних справ;
беруть участь у визначенні результатів інвентаризації і готують пропозиції щодо перегляду рішень про призначення (перерахунок, утримання, відрахування, припинення виплати) пенсії (щомісячного довічного грошового утримання), обліку сум пенсій, виплачених надміру, та списання сум переплат пенсій, що є безнадійними до стягнення;
оформлюють протоколи засідання робочої інвентаризаційної комісії, на підставі яких складаються акти інвентаризації.
5. Інвентаризація пенсійних справ, які знаходяться на тимчасово окупованих територіях Автономної Республіки Крим, м. Севастополя, окремих районів, міст, селищ і сіл Донецької та Луганської областей, проводиться протягом року після безпосереднього доступу до них робочої інвентаризаційної комісії органу Пенсійного фонду України.
ІІ. Основні правила проведення інвентаризації
1. До початку проведення інвентаризації засобами програмного забезпечення формується контрольно-інвентаризаційна відомість за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку за переліком одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), яким здійснювалася виплата станом на 01 число місяця набрання чинності цим Порядком.
2. Під час інвентаризації перевіряються документально і підтверджуються:
фактична наявність пенсійних справ одержувачів пенсій (щомісячного довічного грошового утримання), їхня відповідність базі даних, даним контрольно-інвентаризаційної відомості;
наявність необхідних документів у пенсійній справі;
правильність обчислення розміру пенсійних виплат, зокрема з урахуванням відомостей бази даних;
відповідність відомостей пенсійної справи інформації, що обробляється в базі даних (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, група, підгрупа, причина та строк, на який встановлено інвалідність одержувача пенсії (щомісячного довічного грошового утримання), непрацездатних членів його сім’ї, померлих годувальників, місце проживання (перебування), реєстраційний номер облікової картки платника податків (далі - РНОКПП) або серія та номер паспорта чи іншого документа, що посвідчує особу (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), тощо);
дотримання порядку відшкодування надміру виплачених сум пенсій, що підлягають поверненню, наявність виконавчих документів, на підставі яких здійснюється відрахування з пенсії, правильність визначення дати, до якої слід здійснювати відрахування;
................Перейти до повного тексту