1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.06.2013 № 1223/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2013 р.
за № 1064/23596
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3204/5 від 18.10.2019 )
Про затвердження Типової форми плану санації боржника у справі про банкрутство, Типової форми мирової угоди у справі про банкрутство та вимог щодо їх розроблення
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2305/5 від 06.07.2018 )
Відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 3 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" , пунктів 3, 9 Положення про Міністерство юстиції України , затвердженого Указом Президента України від 06 квітня 2011 року № 395,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Типову форму плану санації боржника у справі про банкрутство.
1.2. Вимоги щодо розроблення плану санації боржника відповідно до Типової форми плану санації боржника у справі про банкрутство.
1.3. Типову форму мирової угоди у справі про банкрутство .
1.4. Вимоги щодо розроблення мирової угоди боржника відповідно до Типової форми мирової угоди у справі про банкрутство .
2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу Чижмарь К.І.
МіністрОлександр Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
19.06.2013 № 1223/5
ТИПОВА ФОРМА ПЛАНУ
санації боржника у справі про банкрутство
( Див. текст )
( Типова форма плану із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2305/5 від 06.07.2018 )
Директор Департаменту
нотаріату,банкрутства
та функціонування
центрального
засвідчувального органу




К.І. Чижмарь
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
19.06.2013 № 1223/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2013 р.
за № 1064/23596
ВИМОГИ
щодо розроблення плану санації боржника відповідно до Типової форми плану санації боржника у справі про банкрутство
1. Ці Вимоги розроблені відповідно до абзацу восьмого частини першої статті 3 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою уніфікованого підходу до розроблення плану санації боржника відповідно до Типової форми плану санації боржника у справі про банкрутство (далі - План санації). Ці Вимоги містять опис методики заповнення розділів Плану санації.
2. План санації оформляється у вигляді систематизованого переліку взаємопов’язаних і послідовних заходів, що підлягають здійсненню під час провадження у справі про банкрутство з метою запобігання визнанню боржника банкрутом або його ліквідації, що спрямовані на оздоровлення фінансово-господарського становища боржника, а також на задоволення вимог кредиторів, із зазначенням строків здійснення таких заходів, з передбаченням їх очікуваних результатів (наслідків).
3. Оформлення Плану санації здійснюється у вигляді документа, що містить обов’язкові для нього реквізити, а саме: дату і номер документа, номер провадження у справі про банкрутство, повне найменування господарського суду, найменування боржника, зміст Плану санації, заголовки до тексту, підпис (підписи), грифи схвалень (погоджень, затверджень), перелік додатків. При оформленні Плану санації можливе використання інших реквізитів, якщо цього вимагає його зміст.
4. Письмове викладення Плану санації боржника здійснюється за допомогою друкувальних засобів. Для друкування Плану санації використовується гарнітура Times New Roman, шрифт розміром 12-14 друкарських пунктів (крім заголовків) та папір формату А4 (210 х 297 мм).
5. Сторінки Плану санації підлягають обов’язковій нумерації. Нумерація сторінок Плану санації починається з другої.
6. Оформлений План санації має бути прошитий з підклеєнням на його звороті паперової відмітки: "Пронумеровано, прошнуровано та скріплено (кількість (арабськими цифрами та словами) аркушів)". Зазначена відмітка підписується керуючим санацією (розпорядником майна) та скріплюється печаткою арбітражного керуючого з розміщенням частин підпису та печатки на звороті Плану санації і їх інших частин - на підклеєній паперовій відмітці.
( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2305/5 від 06.07.2018 )
7. Схвалення (затвердження, погодження) Плану санації оформляється відповідним грифом на лицьовому боці титульного аркуша Плану санації. План санації містить лише ті з грифів схвалення (затвердження, погодження), які передбачені законодавством для конкретної справи про банкрутство.
( Пункт 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2305/5 від 06.07.2018 )
8. В абзаці другому розділу І Плану санації "Вступ (передмова)" слід вказувати узагальнене викладення мети санації, суті передбачених Планом санації заходів з відновлення платоспроможності боржника, способів, засобів та очікуваних результатів (наслідків) виконання Плану санації.

................
Перейти до повного тексту