- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 вересня 2019 р.
за № 1062/34033
Про затвердження Змін до Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання
Відповідно до підпункту 2-2 пункту 3 та пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року
№ 228 ,
НАКАЗУЮ:
2. Департаменту приватного права (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
26 вересня 2019 року № 3000/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 вересня 2019 р.
за № 1062/34033
ЗМІНИ
до Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання
1. У розділі II:
у пункті 2.5:
після слів "сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради" доповнити словами ", ради об’єднаної територіальної громади";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Посадова особа, відповідальна за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні виконавчого органу сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради об’єднаної територіальної громади, одержує бланки свідоцтв у посадової особи, відповідальної за зберігання бланків свідоцтв у виконавчому органі сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради об’єднаної територіальної громади, за видатковою накладною з розрахунку не більше місячної потреби в них.";
абзац другий пункту 2.6 після слів "сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради" доповнити словами ", ради об’єднаної територіальної громади";
абзац перший пункту 2.8 після слів "розташованого у декількох приміщеннях," доповнити словами "та у виконавчому органі сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, ради об’єднаної територіальної громади";
у пункті 2.10:
після слів "сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради" доповнити словами ", ради об’єднаної територіальної громади";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Посадова особа, відповідальна за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні виконавчого органу сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради об’єднаної територіальної громади, не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання надає підтвердження про прийняття бланків свідоцтв (додаток 31) посадовій особі, відповідальній за зберігання бланків свідоцтв у відповідному виконавчому органі.".
................Перейти до повного тексту