1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
26.09.2019 № 3000/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 вересня 2019 р.
за № 1062/34033
Про затвердження Змін до Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання
Відповідно до підпункту 2-2 пункту 3 та пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228 ,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 29 жовтня 2012 року № 1578/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 02 листопада 2012 року за № 1845/22157 (зі змінами), що додаються.
2. Департаменту приватного права (Ференс О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
Міністр Д. Малюська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
26 вересня 2019 року № 3000/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 вересня 2019 р.
за № 1062/34033
ЗМІНИ
до Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання
1. У розділі II:
у пункті 2.5:
після слів "сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради" доповнити словами ", ради об’єднаної територіальної громади";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Посадова особа, відповідальна за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні виконавчого органу сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради об’єднаної територіальної громади, одержує бланки свідоцтв у посадової особи, відповідальної за зберігання бланків свідоцтв у виконавчому органі сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради об’єднаної територіальної громади, за видатковою накладною з розрахунку не більше місячної потреби в них.";
абзац другий пункту 2.6 після слів "сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради" доповнити словами ", ради об’єднаної територіальної громади";
абзац перший пункту 2.8 після слів "розташованого у декількох приміщеннях," доповнити словами "та у виконавчому органі сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради, ради об’єднаної територіальної громади";
у пункті 2.10:
після слів "сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради" доповнити словами ", ради об’єднаної територіальної громади";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Посадова особа, відповідальна за зберігання бланків свідоцтв в окремому приміщенні виконавчого органу сільської, селищної, міської (крім міст обласного значення) ради об’єднаної територіальної громади, не пізніше наступного робочого дня з дня їх отримання надає підтвердження про прийняття бланків свідоцтв (додаток 31) посадовій особі, відповідальній за зберігання бланків свідоцтв у відповідному виконавчому органі.".

................
Перейти до повного тексту