1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
19.06.2013 № 1227/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2013 р.
за № 1062/23594
Про затвердження Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції № 692/5 від 25.04.2014 № 2163/5 від 02.11.2015 № 2057/5 від 27.06.2018 № 1113/5 від 24.03.2023 )
Відповідно до статті 6 Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи", Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Типове положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, що додається.
2. Департаменту взаємодії з органами влади (Палій Н.О.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної архівної служби України Гінзбург О.П.

Міністр

Олександр Лавринович
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
19.06.2013 № 1227/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 червня 2013 р.
за № 1062/23594
ТИПОВЕ ПОЛОЖЕННЯ
про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації
( У тексті Типового положення слова "юридична особа" у всіх відмінках і числах замінено словом "установа" у відповідному відмінку і числі згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1113/5 від 24.03.2023 )
1. Експертна комісія (далі - ЕК) державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, їх відокремленого підрозділу, який за рішенням експертно- перевірної комісії (далі - ЕПК) державного архіву внесений до джерел формування Національного архівного фонду (далі - установа), утворюється відповідно до Закону України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" і Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004, для організації і проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві установи, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд ЕПК державного архіву (ЕК архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради), у зоні комплектування якої вона перебуває.
( Пункт 1 в редакції Наказу Міністерства юстиції № 1113/5 від 24.03.2023 )
2. Завданнями ЕК установи є організація та проведення експертизи цінності документів, що утворилися в діловодстві установи, розгляд питань про долучення до архівних документів спростування недостовірних відомостей про особу, що містяться в таких документах.
( Типове положення доповнено пунктом 2 згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1113/5 від 24.03.2023 )
3. ЕК є постійно діючим органом установи.
4. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативно-правовими актами, а також положенням про ЕК, затвердженим на підставі цього Типового положення.
( Пункт в редакції Наказу Міністерства юстиції № 692/5 від 25.04.2014 )
5. До складу ЕК, який затверджується керівником установи, входять керівники служби діловодства та архівного підрозділу установи, працівники структурних підрозділів, а також представники ЕПК державного архіву (ЕК архівного відділу районної, районної у мм. Києві і Севастополі державної адміністрації, міської ради), у зоні комплектування яких вона перебуває (за згодою).
Завдання ЕК установи, яка складається з трьох або менше штатних одиниць, може виконувати ЕК установи вищого рівня, відповідного органу місцевого самоврядування (за згодою).
( Пункт 5 доповнено абзацом другим згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1113/5 від 24.03.2023 )
Головою ЕК призначається, як правило, заступник керівника установи, а секретарем - керівник її архівного підрозділу або особа, відповідальна за архів. Голова ЕК може мати заступника.
( Абзац третій пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 1113/5 від 24.03.2023 )

................
Перейти до повного тексту