1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.09.2019 № 2984/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 вересня 2019 р.
за № 1057/34028
Про затвердження Порядку використання посвідчення і печатки арбітражного керуючого
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 3617/5 від 26.08.2022 )
Відповідно до частини третьої статті 11 Кодексу України з процедур банкрутства, підпункту 1 пункту 3, пункту 10 Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2014 року № 228, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок використання посвідчення і печатки арбітражного керуючого, що додається.
2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства юстиції України від 07 листопада 2012 року № 1635/5 "Про затвердження описів і Порядку використання посвідчення і печатки арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора)", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 08 листопада 2012 року за № 1875/22187 (із змінами).
3. Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (Олійник О.М.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
4. Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (Данилов О.О.) забезпечити фінансування витрат, пов’язаних з виготовленням бланків посвідчень арбітражного керуючого.
5. Адміністративно-господарському департаменту (Воловик М.Б.) забезпечити виготовлення бланків посвідчень арбітражного керуючого.
6. Цей наказ набирає чинності з дня введення в дію Кодексу України з процедур банкрутства, але не раніше дня офіційного опублікування цього наказу.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра відповідно до розподілу функціональних обов’язків.

Міністр

Д. Малюська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
24 вересня 2019 року № 2984/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 вересня 2019 р.
за № 1057/34028
ПОРЯДОК
використання посвідчення і печатки арбітражного керуючого
1. Цей Порядок встановлює порядок видачі й використання посвідчення арбітражного керуючого (далі - посвідчення), а також використання печатки арбітражного керуючого.
2. Посвідчення є офіційним документом, який посвідчує особу та підтверджує встановлені Кодексом України з процедур банкрутства повноваження власника посвідчення.
3. Власник посвідчення повинен дбайливо ставитись до посвідчення і мати його із собою під час здійснення повноважень арбітражного керуючого.
4. Оформлення бланка посвідчення здійснюється державною мовою за допомогою комп’ютерної техніки.
5. Замовляє виготовлення бланків посвідчень Мін’юст. Бланки посвідчень виготовляються за описом посвідчення арбітражного керуючого (додаток 1).
6. Посвідчення заповнює рукописним способом працівник структурного підрозділу Мін’юсту, який забезпечує реалізацію повноважень державного органу з питань банкрутства (далі - структурний підрозділ Мін’юсту).
7. Посвідчення підписує заступник Міністра юстиції України відповідно до розподілу функціональних обов’язків.
8. Підпис заступника Міністра юстиції України і фотокартка власника посвідчення скріплюються гербовою печаткою Мін’юсту.
9. Виправлення в посвідченні забороняються.
10. Неналежно оформлене посвідчення, а також з помарками і підчищеннями є недійсним та не підлягає використанню під час здійснення повноважень арбітражного керуючого.
11. Облік посвідчень веде структурний підрозділ Мін’юсту в журналі обліку та видачі посвідчень арбітражного керуючого (далі - Журнал) (додаток 2).
12. Мін’юст видає посвідчення безкоштовно одночасно з видачею свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.
13. Працівник структурного підрозділу Мін’юсту вручає посвідчення особисто арбітражному керуючому або його представнику за довіреністю.
Якщо арбітражний керуючий або його представник за довіреністю не звернувся до Мін’юсту для вручення посвідчення протягом тридцяти календарних днів з дня видачі наказу Мін’юсту про видачу свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого, посвідчення надсилається рекомендованим листом на адресу арбітражного керуючого, зазначену в заяві про допуск до складання кваліфікаційного іспиту, із супровідним листом за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки.
Датою видачі посвідчення є дата отримання посвідчення арбітражним керуючим або його представником за довіреністю, а у разі направлення посвідчення поштою - дата супровідного листа структурного підрозділу Мін’юсту.
14. Про вручення або надіслання посвідчення до графи 6 Журналу заноситься відповідний запис.
15. У разі втрати або викрадення посвідчення арбітражний керуючий повинен протягом десяти календарних днів звернутися до Мін’юсту із заявою про видачу посвідчення арбітражного керуючого (додаток 3), дати оголошення про втрату або викрадення посвідчення до місцевих засобів масової інформації, а також (в разі викрадення) звернутися до правоохоронних органів за місцем викрадення.
Втрачене або викрадене посвідчення вважається недійсним.
16. До заяви про видачу посвідчення арбітражного керуючого додаються докази опублікування оголошення про втрату або викрадення посвідчення в місцевих засобах масової інформації, звернення до правоохоронних органів у разі викрадення посвідчення та одна фотокартка розміром 40 x 30 мм.
17. У разі пошкодження посвідчення й неможливості подальшого його використання арбітражний керуючий протягом десяти календарних днів з моменту виявлення таких обставин звертається до Мін’юсту із заявою про заміну посвідчення арбітражного керуючого (додаток 4).
До заяви про заміну посвідчення арбітражного керуючого додається посвідчення, що підлягає заміні, та одна фотокартка розміром 40 x 30 мм.
18. У разі зміни прізвища, імені, по батькові арбітражного керуючого посвідчення підлягає обов’язковому переоформленню одночасно зі свідоцтвом про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого в порядку, встановленому Мін’юстом для переоформлення свідоцтва про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого.
Для переоформлення посвідчення арбітражний керуючий подає одну фотокартку розміром 40 x 30 мм.
Посвідчення, що підлягає переоформленню, арбітражний керуючий повертає до Мін’юсту.
19. Замість втраченого, викраденого, пошкодженого посвідчення та за наявності підстави для переоформлення посвідчення Мін’юст протягом десяти робочих днів з дня отримання відповідної заяви арбітражного керуючого видає нове посвідчення з новим номером.
Нове посвідчення вручається особисто арбітражному керуючому, який звернувся з відповідною заявою, або його представнику за довіреністю.
Якщо протягом тридцяти календарних днів після оформлення нового посвідчення арбітражний керуючий або його представник не звернувся до Мін’юсту для його вручення, посвідчення надсилається рекомендованим листом на адресу офісу (контори) арбітражного керуючого із супровідним листом за підписом керівника структурного підрозділу Мін’юсту або особи, яка виконує його обов’язки.

................
Перейти до повного тексту