№ з/п |
Вид навчальної роботи |
Норма часу (в академічних годинах) |
Примітка |
1 |
Читання лекцій (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину |
Один викладач на одну чи більше груп |
2 |
Читання лекцій (дистанційна форма навчання в режимі відкладеного часу) |
1 година за одну академічну годину для кожного викладача |
Читання лекції одним викладачем у межах відеозапису онлайн частини професійної (сертифікатної), короткострокової програми підвищення кваліфікації |
3 |
Проведення практичних занять, у тому числі у формі групового та/або індивідуального виконання ситуаційного завдання (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину |
Один викладач на одну групу (не менше ніж 7 осіб у групі) |
4 |
Проведення семінарських занять (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину |
Один викладач на одну групу (одну підгрупу у разі необхідності); кожна група слухачів за необхідності ділиться на підгрупи |
5 |
Проведення семінарських занять (дистанційна форма навчання в режимі відкладеного часу) |
2 години на одну групу |
Один викладач на одну групу |
6 |
Проведення тренінгу (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину для кожного викладача |
Не більше ніж 3 викладачі на одну групу (від 7 до 20 осіб у групі); кількість годин для проведення тренінгу - від 4 до 6 годин на день; тривалість одного тренінгу - не більше ніж 5 днів |
7 |
Проведення майстер-класу (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину |
Один викладач на одну групу; тривалість одного майстер-класу - не більше ніж 6 годин на день |
8 |
Проведення ділової гри, круглого столу, дискусії, конференції (очна форма навчання) |
1 година за одну академічну годину для кожного викладача |
Не більше ніж 3 викладачі |
9 |
Проведення тематичної зустрічі (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину для кожного викладача |
Не більше ніж 2 викладачі |
10 |
Проведення дискусії у режимі відео- (аудіо-) конференції (дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
1 година за одну академічну годину для кожного викладача |
Не більше ніж 2 викладачі |
11 |
Проведення консультацій протягом навчання за професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації |
До 6 відсотків від загальної кількості годин, відведених на опанування програми підвищення кваліфікації |
Один викладач на одну групу (не менше ніж 7 осіб у групі) в межах вивчення одного модуля програми підвищення кваліфікації |
12 |
Організація та проведення навчального візиту |
6 годин на день на одну групу |
Визначається відповідною програмою підвищення кваліфікації та розкладом занять |
13 |
Проведення співбесіди з учасниками професійного навчання з метою виявлення початкового рівня володіння державною, іноземною мовами |
0,25 години кожному викладачу на одного учасника професійного навчання |
Не більше ніж 2 викладачі на одну групу (від 7 до 15 осіб у групі) |
14 |
Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі співбесіди з метою виявлення рівня володіння державною, іноземною мовами |
15 |
Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі тестування без застосування комп’ютерної техніки під час аудиторних занять |
До 2 годин для проведення тестування на одну групу |
Не більше ніж 2 викладачі на одну групу |
16 |
Перевірка виконаних робіт під час тестування без застосування комп’ютерної техніки під час аудиторних занять |
0,25 години на кожного учасника професійного навчання |
Роботу перевіряє один викладач |
17 |
Проведення поточних та підсумкових контрольних заходів у формі комп’ютерного тестування |
1 академічна година для проведення тестування на одну групу |
Один викладач на одну групу (від 5 до 20 осіб у групі) |
18 |
Проведення контрольних заходів у формі усного розв’язання ситуаційного завдання (очна форма навчання, дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
0,25 години на кожного учасника професійного навчання |
Не більше ніж 3 викладачі |
19 |
Проведення контрольних заходів у формі письмового розв’язання ситуаційного завдання, написання есе, письмових відповідей на запитання |
До 2 годин на одну групу |
Не більше ніж 3 викладачі |
20 |
Перевірка виконаних робіт під час письмового розв’язання ситуаційного завдання, написаного есе, письмових відповідей на запитання |
0,33 години на кожну роботу, що перевіряється |
Роботу перевіряє один викладач |
21 |
Керівництво, консультування, рецензування підсумкових робіт учасників професійного навчання та участь у їх презентації (захисті) |
2 години на одну підсумкову роботу, у тому числі 0,33 години кожному члену комісії на проведення презентації (захисту) та 0,33 - рецензенту |
Не більше ніж 3 викладачі |
22 |
Проведення контрольного заходу у формі ділової гри |
1 година на одну групу для кожного викладача |
Не більше ніж 3 викладачі |
23 |
Проведення в дистанційному режимі тестів поточного, підсумкового контролю; аналіз результатів тесту |
1 академічна година на одну групу; 0,25 години на кожного учасника професійного навчання |
Здійснюється за тижневим розкладом |
24 |
Проведення консультацій (консультативних форумів) з навчальних модулів для учасників професійного навчання дистанційної форми |
12 відсотків від загального обсягу навчального часу, відведеного на вивчення навчального модуля на групу |
|
25 |
Перевірка індивідуальних (групових) завдань, підсумкових робіт, у тому числі практичних завдань, що виконуються у дистанційному режимі |
2 години на одну групу; 0,25 години на одну роботу |
Роботу перевіряє і приймає один викладач |
26 |
Рецензування рефератів учасників професійного навчання |
3 години на реферат |
|
27 |
Розроблення (оновлення) професійної (сертифікатної) програми підвищення кваліфікації |
5 годин на розроблення (оновлення) одного модуля програми |
Один модуль програми розробляє (оновлює) один викладач |
28 |
Розроблення (оновлення) короткострокової програми підвищення кваліфікації |
До 10 годин на одну програму |
До 2 викладачів на одну програму |
29 |
Розроблення (оновлення) методичних матеріалів (навчально-методичних посібників, роздаткових матеріалів, робочих зошитів, глосаріїв тощо) |
До 10 годин |
|
30 |
Розроблення (оновлення) методичних рекомендацій для учасників навчання щодо послідовності навчання, використання вебсередовища, вебресурсів, виконання завдань тощо (дистанційна форма навчання) |
До 3 годин на одну програму |
Один викладач |
31 |
Розроблення (оновлення) тестів для проведення контрольних заходів |
До 0,2 годин на один тест |
|
32 |
Розроблення (оновлення) ситуаційних завдань із методичними рекомендаціями щодо їх розв’язання |
До 0,5 годин на одне ситуаційне завдання із методичними рекомендаціями щодо його розв’язання |
Один викладач |
33 |
Розроблення (оновлення) практичних завдань із методичними рекомендаціями для їх виконання |
До 0,2 години на одне практичне завдання із методичними рекомендаціями щодо його виконання |
Один викладач |
34 |
Розроблення (оновлення) сценарію ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання |
До 0,5 годин на один сценарій ділової гри із методичними рекомендаціями щодо її використання |
До 2 викладачів |
35 |
Розроблення (оновлення) презентацій для читання лекції, проведення семінару, дискусії, конференції (дистанційна форма навчання в режимі реального часу) |
0,5 годин на 1 набір презентаційних слайдів (не менше 10 слайдів) для однієї лекції, семінару, дискусії, конференції |
Один викладач |
36 |
Розроблення (оновлення) сценарію (конспекту) відеозаписів лекцій, семінарів, дискусій (дистанційна форма навчання) |
6 годин для 1 умовного друкованого аркуша |
Розраховується пропорційно фактичному обсягу |