1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2008 N 632
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 жовтня 2008 р.
за N 1029/15720
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства N 495 від 12.08.2013 )
Про затвердження Змін до Інструкції з оформлення посадовими особами Української державної помологічно-ампелографічної інспекції матеріалів про адміністративні правопорушення
Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення та з метою приведення нормативно-правового акта Міністерства аграрної політики України у відповідність до законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Інструкції з оформлення посадовими особами Української державної помологічно-ампелографічної інспекції матеріалів про адміністративні правопорушення, затвердженої наказом Міністерства аграрної політики України від 04.02.2005 N 62, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 18.03.2005 за N 314/10594 (із змінами), що додаються.
2. Українській державній помологічно-ампелографічній інспекції (Гудзій Ю.Б.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Мельника С.І.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Міністра юстиції України
Ю.Ф.Мельник

В.В.Лутковська
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
аграрної політики України
02.10.2008 N 632
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 жовтня 2008 р.
за N 1029/15720
ЗМІНИ
до Інструкції з оформлення посадовими особами Української державної помологічно-ампелографічної інспекції матеріалів про адміністративні правопорушення ( z0314-05 )
1. Пункт 2.2 Інструкції викласти у такій редакції:
"2.2. У протоколі про адміністративне правопорушення (додаток 1) зазначаються: дата і місце його складення; посада, прізвище, ім'я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника (прізвище, ім'я, по батькові, дата і місце народження, громадянство, місце проживання, місце роботи, займана посада, номер паспорта чи іншого документа, який посвідчує особу, сімейний стан); місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, імена, по батькові, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника та інші відомості, необхідні для вирішення справи".
2. Доповнити пункт 2.2 абзацом такого змісту:
"У протоколі обов'язково робиться відмітка про роз'яснення порушнику його прав, які передбачені статтею 268 КУпАП та статтею 63 Конституції України".
3. Друге речення пункту 2.9 викласти у такій редакції:
"За наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами".
4. Друге речення пункту 3.4 викласти у такій редакції:
"Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи".
5. Абзац перший пункту 3.6 викласти у такій редакції:
"3.6. Посадова особа Інспекції при підготовці до розгляду справи про адміністративне правопорушення вирішує такі питання:
1) чи належить до її компетенції розгляд даної справи;
2) чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про адміністративне правопорушення;
3) чи сповіщено осіб, які беруть участь у розгляді справи, про час і місце її розгляду;
4) чи витребувано необхідні додаткові матеріали;
5) чи підлягають задоволенню клопотання особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, їх законних представників і адвоката".
6. У підпункті 1 пункту 3.9 слово "штрафу" замінити словами "адміністративного стягнення".
7. Абзац перший пункту 4.1 викласти у такій редакції:
"4.1. Відповідно до статей 287, 288, 289 КУпАП постанову по справі про адміністративне правопорушення протягом десяти днів з дня винесення може бути оскаржено особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим вищестоящій посадовій особі Інспекції або в районний, районний у місті, міський чи міськрайонний суд, рішення якого є остаточним".
8. Абзац перший пункту 4.5 викласти у такій редакції:
"4.5. Відповідно до статті 293 КУпАП посадова особа Інспекції при розгляді скарги або протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обґрунтованість винесеної постанови і приймає одне з таких рішень:
1) залишає постанову без зміни, а скаргу або протест без задоволення;
2) скасовує постанову і надсилає справу на новий розгляд;
3) скасовує постанову і закриває справу;
4) змінює захід стягнення в межах, передбачених нормативним актом про відповідальність за адміністративне правопорушення, з тим, однак, щоб стягнення не було посилено".
9. Доповнити пункт 4.5 після абзацу першого новим абзацом такого змісту:
"Якщо буде встановлено, що постанову винесено посадовою особою, неправомочною вирішувати цю справу, то така постанова скасовується і справа надсилається на розгляд компетентної посадової особи".
У зв'язку з цим абзац другий уважати відповідно абзацом третім.
10. Назву глави 5 викласти у такій редакції:
"5. Виконання постанови про накладення адміністративного стягнення".
11. Пункт 5.2 викласти у такій редакції:
"5.2. Штраф має бути сплачений порушником не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня вручення йому постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення. Штраф, накладений за вчинення адміністративного правопорушення, вноситься порушником в установу Ощадного банку України, якщо інше не встановлено законодавством України".
12. Пункти 5.7 та 5.8 виключити.
13. Доповнити Інструкцію главою 6 такого змісту:
"6. Діловодство у справах про адміністративні правопорушення
6.1. Винесені постанови реєструються у Журналі реєстрації постанов по справах про адміністративні правопорушення (додаток 3).
6.2. Журнал заповнюється особою, яка відповідає за ведення адміністративного провадження в Інспекції (її регіональному відділі). Допускається ведення журналів в регіональних відділах Інспекції. Журнали повинні мати пронумеровані сторінки, бути прошнурованими та скріпленими підписом начальника та печаткою Інспекції.
6.3. Усі матеріали щодо кожного із правопорушників формуються в окрему справу про адміністративне правопорушення. У справі накопичують усі матеріали, що стосуються правопорушення, а саме: протокол про адміністративне правопорушення, акти перевірок, приписи, повідомлення про попередження особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, про час та місце розгляду справи (у разі відсутності відповідної відмітки в протоколі про адміністративне правопорушення), письмові пояснення, копії постанови про накладення адміністративного стягнення, листування з порушником, з органами державної виконавчої служби, документи, що підтверджують сплату штрафу порушником, а також інші документи та матеріали, які стосуються згаданої справи. У заведеній справі оформлюється титульний аркуш, на зворотному боці якого заповнюється опис документів, які містяться у справі (додаток 4).
Термін зберігання матеріалів про адміністративні правопорушення встановлюється чинним законодавством".

................
Перейти до повного тексту