- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 червня 2012 р.
за № 1024/21336
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики
№ 1 від 04.01.2016 )
Про затвердження форм запитів на отримання публічної інформації та Порядку складення та подання запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України
1. Затвердити:
форми запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, що додаються;
Порядок складення та подання запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, що додається.
2. Департаменту звернень громадян та контролю виконання (Т. Шелест) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Державній службі з питань інвалідів та ветеранів України (В. Маслаков) забезпечити розміщення форм запитів на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, на її офіційному веб-сайті.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра соціальної політики Л.Дроздову.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Віце-прем'єр-міністр України - Міністр |
С. Тігіпко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
07.06.2012 № 338
ФОРМА ЗАПИТУ
на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, у письмовому вигляді
Розпорядник інформації |
Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України |
ЗАПИТ на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, у письмовому вигляді |
Прізвище, ім'я, по батькові (для фізичних осіб) Найменування організації (для юридичних осіб) Найменування об'єднання громадян (для об'єднання громадян без статусу юридичної особи) |
|
Поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача |
|
Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується, або загальний опис інформації, що запитується |
|
Прошу надати відповідь у визначений законом строк. Відповідь прошу надати (необхідне підкреслити): |
Поштою |
(Вказати поштову адресу) |
Факсом |
(Вказати номер факсу) |
Електронною поштою |
(Вказати e-mail) |
Контактний телефон запитувача |
|
Дата запиту |
|
Підпис запитувача (для фізичних осіб) Посада, прізвище, ім'я, по батькові та підпис представника запитувача (для юридичних осіб та об'єднань громадян без статусу юридичної особи) |
|
__________
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, розміщена на її офіційному веб-сайті: www.dsiv.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01601, м. Київ-601, Музейний провулок, 12;
на електронну адресу: info@dsiv.gov.ua;
телефаксом (044) 281-08-56.
3. Запит може бути поданий особисто до сектору по роботі зі зверненнями громадян Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України кожного робочого дня з 9:30 до 17:30, за винятком часу на обідню перерву - з 13:00 до 14:00.
4. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
5. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
6. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з часу отримання запиту.
7. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
8. Інформація на запит надається безоплатно.
9. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
10. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:
1) Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України не володіє і не зобов'язана відповідно до її компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом;
3) запитувач не оплатив фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком документів, відповідно до пункту 9 цих приміток;
прізвище, ім'я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку (якщо такий є);
загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо);
підпис і дату (за умови подання письмового запиту).
Заступник директора Департаменту звернень громадян та контролю виконання - начальник відділу звернень громадян |
В. Зайвенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної
політики України
07.06.2012 № 338
ФОРМА ЗАПИТУ
на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, електронною поштою
Розпорядник інформації |
Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України |
ЗАПИТ на отримання публічної інформації, розпорядником якої є Державна служба з питань інвалідів та ветеранів України, електронною поштою |
Прізвище, ім'я, по батькові (для фізичних осіб) Найменування організації (для юридичних осіб) Найменування об'єднання громадян (для об'єднання громадян без статусу юридичної особи) |
|
Поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача |
|
Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується, або загальний опис інформації, що запитується |
|
Прошу надати відповідь у визначений законом строк. Відповідь прошу надати (необхідне підкреслити): |
Поштою |
(Вказати поштову адресу) |
Факсом |
(Вказати номер факсу) |
Електронною поштою |
(Вказати e-mail) |
Контактний телефон запитувача |
|
Дата запиту |
|
Підпис запитувача (для фізичних осіб) Посада, прізвище, ім'я, по батькові та підпис представника запитувача (для юридичних осіб та об'єднань громадян без статусу юридичної особи) |
|
__________
Примітки:
1. Система обліку, що містить інформацію про документи, які перебувають у володінні Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України, розміщена на її офіційному веб-сайті: www.dsiv.gov.ua.
2. Запит може бути поданий:
на поштову адресу: 01601, м. Київ-601, Музейний провулок, 12;
на електронну адресу: info@dsiv.gov.ua;
телефаксом (044) 281-08-56.
3. Запит може бути поданий особисто до сектору по роботі зі зверненнями громадян Державної служби з питань інвалідів та ветеранів України кожного робочого дня з 9:30 до 17:30, за винятком часу на обідню перерву - з 13:00 до 14:00.
4. У запиті необхідно зазначити спосіб отримання інформації.
5. Відповідь на запит на інформацію надається у спосіб, обраний запитувачем, протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
6. У разі коли запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації щодо стану навколишнього середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з часу отримання запиту.
7. У разі коли запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше ніж протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту.
8. Інформація на запит надається безоплатно.
9. У разі коли запитувана інформація містить документи обсягом понад 10 сторінок, про це протягом п'яти робочих днів з дня надходження запиту повідомляється запитувачу із зазначенням обсягу фактичних витрат, пов'язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку відшкодування таких витрат. Надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.
................Перейти до повного тексту