1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Рішення


НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
РІШЕННЯ
09.06.2016 № 5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 липня 2016 р.
за № 1019/29149
( Рішення втратило чинність на підставі Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції № 159/19 від 06.12.2019 )
Про затвердження Порядку оформлення протоколів про адміністративні правопорушення та внесення приписів Національним агентством з питань запобігання корупції
( Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національного агентства з питань запобігання корупції № 10 від 25.08.2016 № 141 від 15.12.2016 )
Відповідно до пунктів 5, 8, 12-1 частини першої, частини другої статті 12 Закону України "Про запобігання корупції" , статей 18, 20 Закону України "Про політичні партії в Україні" , статей 172-4172-9, 188-46, 212-15, 212-21, 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення Національне агентство з питань запобігання корупції
ВИРІШИЛО:
1. Затвердити Порядок оформлення протоколів про адміністративні правопорушення та внесення приписів Національним агентством з питань запобігання корупції, що додається.
2. Відділу правового забезпечення подати це рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Національного агентства з питань запобігання корупції Рябошапку Р.Г.
4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова Н. Корчак
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національного агентства
з питань запобігання корупції
09.06.2016 № 5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 липня 2016 р.
за № 1019/29149
ПОРЯДОК
оформлення протоколів про адміністративні правопорушення та внесення приписів Національним агентством з питань запобігання корупції
І. Загальні положення
1. Цей Порядок встановлює порядок оформлення уповноваженими особами Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) протоколу про адміністративні правопорушення (додаток 1) та приписів Національного агентства про порушення вимог Закону України "Про запобігання корупції" (далі – Закон) щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів у діяльності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, та прирівняних до них осіб або іншого порушення цього Закону та Закону України "Про політичні партії в Україні" , якщо вчинені політичною партією дії (чи бездіяльність) не тягнуть за собою іншого виду відповідальності (далі – припис Національного агентства).
2. Протоколи про адміністративні правопорушення складаються уповноваженими особами Національного агентства, визначеними відповідно до статті 13 Закону.
3. Припис Національного агентства про порушення вимог законодавства щодо етичної поведінки, запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, інших порушень закону (додаток 2) оформляється додатком до рішення Національного агентства про внесення припису керівнику відповідного органу, підприємства, установи, організації і підписується уповноваженою особою Національного агентства, яка його склала, та членом Національного агентства, який координує роботу структурного підрозділу апарату Національного агентства відповідно до визначеного Національним агентством розподілу функціональних обов’язків.
( Пункт 3 розділу I в редакції Рішення Національного агентства з питань запобігання корупції № 141 від 15.12.2016 )
4. Реєстрація протоколів про адміністративні правопорушення, приписів Національного агентства здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством.
ІІ. Порядок оформлення протоколів про адміністративні правопорушення
1. Підставами для складання протоколу про адміністративне правопорушення є:
1) вчинення адміністративного правопорушення, пов'язаного з корупцією:
порушення обмежень щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності (стаття 172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП);
порушення встановлених законом обмежень щодо одержання подарунків (стаття 172-5 КУпАП);
порушення вимог фінансового контролю (стаття 172-6 КУпАП);
порушення вимог щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 172-7 КУпАП);
незаконне використання інформації, що стала відома особі у зв'язку з виконанням службових повноважень (стаття 172-8 КУпАП);
невжиття заходів щодо протидії корупції (стаття 172-9 КупАП );
2) невиконання законних вимог (приписів) Національного агентства (стаття 188-46 КУпАП);
3) порушення порядку надання або отримання внеску на підтримку політичної партії, порушення порядку надання або отримання державного фінансування статутної діяльності політичної партії, порушення порядку надання або отримання фінансової (матеріальної) підтримки для здійснення передвиборної агітації або агітації з всеукраїнського або місцевого референдуму (стаття 212-15 КУпАП);
порушення порядку подання фінансового звіту про надходження і використання коштів виборчого фонду, звіту партії про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру (стаття 212-21 КУпАП).
2. У разі вчинення особою кількох адміністративних правопорушень протоколи складаються окремо щодо кожного із вчинених правопорушень.
Якщо правопорушення вчинено кількома особами, то протокол про адміністративне правопорушення складається на кожну особу окремо.
3. Адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов'язаного з корупцією (статті 172-4172-9 КУпАП), а також правопорушень, передбачених статтями 212-15, 212-21 КУпАП, накладається протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше двох років з дня його вчинення.
Адміністративне стягнення за правопорушення, передбачене статтею 188-46 КУпАП, накладається не пізніш як через три місяці з дня вчинення правопорушення.
4. У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім'я, по батькові уповноваженої особи Національного агентства, яка склала протокол; відомості про особу, яка притягається до адміністративної відповідальності; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; наявність чи відсутність пояснень особи, яка притягається до адміністративної відповідальності; інші відомості, необхідні для вирішення справи.
5. Протокол про адміністративне правопорушення підписується особою, яка його склала, і особою, яка притягається до адміністративної відповідальності; за наявності свідків і потерпілих протокол може бути підписано також і цими особами.
У разі відмови особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, від підписання протоколу в ньому робиться запис про це.
6. Особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, пропонується надати по суті вчиненого адміністративного правопорушення письмове пояснення, яке підписується зазначеною особою. Пояснення може додаватися до протоколу про адміністративне правопорушення окремо, про що робиться запис у ньому.
Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності, згідно зі статтею 63 Конституції України не несе відповідальності за відмову давати пояснення щодо себе, членів своєї сім'ї чи близьких родичів.
7. При складенні протоколу про адміністративне правопорушення особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз'яснюються її права і обов'язки, передбачені статтями 55, 56, 59, 63 Конституції України, статтею 268 КУпАП, повідомляється, що справу про адміністративне правопорушення буде розглянуто судом у строки, визначені статтею 277 КУпАП, про що робиться відмітка та ставиться підпис особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.

................
Перейти до повного тексту