- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 серпня 2017 р.
за № 1017/30885
Про затвердження Порядку надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
1. Затвердити Порядок надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, що додається.
2. Департаменту податкової політики Міністерства фінансів України у встановленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою та покладаю на в.о. Голови Державної фіскальної служби України Продана М.В.
ПОГОДЖЕНО: Міністр соціальної політики України В.о. Голови Центрального апарату Державної служби зайнятості В.о. Голови Державної фіскальної служби України Голова комісії з припинення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України В.о. Голови комісії виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Директор виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України | А. Рева В. Ярошенко М.В. Продан С. Лапчик Т.О. Блажинська Є.В. Баженков |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
21.07.2017 № 651
Постанова правління
Пенсійного фонду України
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 серпня 2017 р.
за № 1017/30885
ПОРЯДОК
надання інформації з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
I. Загальні положення
2. Цим Порядком визначаються:
процедура формування та надання витягу з реєстру страхувальників Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі -реєстр страхувальників) на запит платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - платники єдиного внеску) та/або застрахованих осіб;
форма запиту про отримання витягу з реєстру страхувальників;
форми витягів з реєстру страхувальників;
форма довідки про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.
4. Відповідно до пункту 5 розділу ІІ
Положення про реєстр страхувальників , затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 24 листопада 2014 року
№ 1162, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 03 грудня 2014 року за № 1554/26331 (із змінами), Державна фіскальна служба України щоденно оприлюднює на власному офіційному веб-порталі дані з реєстру страхувальників про взяття на облік/зняття з обліку платника єдиного внеску та його клас професійного ризику виробництва (за період до 01 січня 2016 року).
Якщо платнику єдиного внеску та/або застрахованій особі необхідна більш повна інформація з реєстру страхувальників про платника єдиного внеску, ніж оприлюднена на офіційному веб-порталі ДФС, або необхідне документальне підтвердження даних реєстру страхувальників, то у такому разі платник єдиного внеску та/або застрахована особа може отримати витяг з реєстру страхувальників у порядку, визначеному розділом ІІ цього Порядку.
ІІ. Формування та надання витягу
1. Запит про отримання витягу з реєстру страхувальників подається за формою № 1-ЗРС (додаток 1) одним із таких способів:
особисто платником єдиного внеску та/або застрахованою особою чи уповноваженою на це особою до територіального органу Державної фіскальної служби України (далі - контролюючий орган) за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;
надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника єдиного внеску або до іншого контролюючого органу;
в електронній формі засобами електронного зв’язку.
Платники єдиного внеску, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Застраховані особи можуть подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог закону щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Усі розділи запиту підлягають заповненню. Запит обов’язково має бути підписаний заявником із зазначенням дати.
2. За запитом платника єдиного внеску та/або застрахованої особи контролюючий орган надає безоплатно протягом двох робочих днів, що настають за днем отримання такого запиту, витяг з реєстру страхувальників або довідку про відсутність відомостей в реєстрі страхувальників.
3. Витяг з реєстру страхувальників формується за відповідними критеріями пошуку та містить відомості з реєстру страхувальників, які є актуальними на дату формування витягу.
Залежно від категорії платників формується один з таких витягів:
витяг з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою № 1-ВРС (додаток 2);
витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи - підприємця або фізичної особи, яка провадить незалежну професійну діяльність) за формою № 2-ВРС (додаток 3);
витяг з реєстру страхувальників (щодо фізичної особи, яка бере добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування) за формою № 3-ВРС (додаток 4).
Витяг діє до внесення змін до реєстру страхувальників в частині відомостей, що стосуються страхувальника, щодо якого надано запит.
4. У витягу з реєстру страхувальників (щодо юридичної особи або відокремленого підрозділу) за формою № 1-ВРС зазначаються:
податковий номер платника єдиного внеску;
найменування платника єдиного внеску;
найменування контролюючого органу, де платник єдиного внеску перебуває/перебував на обліку;
................Перейти до повного тексту