1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
12.09.2008 N 845
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
14 жовтня 2008 р.
за N 974/15665
Про внесення змін до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти
( Додатково див. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва N 2а-987/09/2670 від 23.09.2009 Постанову Київського апеляційного адміністративного суду N 2а-987/09/2670 від 07.10.2010 ) ( Наказ фактично втратив чинність у зв'язку з втратою чинності Наказу Міністерства освіти і науки N 94 від 18.02.2008, до якого вносились зміни )
Відповідно до статті 34 Закону України "Про загальну середню освіту", постанов Кабінету Міністрів України від 16.11.2000 N 1717 "Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання" (із змінами), від 25.08.2004 N 1095 "Деякі питання запровадження зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти" (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Унести до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18.02.2008 N 94, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 27.02.2008 за N 151/14842, такі зміни:
пункт 2.2 викласти у такій редакції:
"2.2. Випускникам навчальних закладів системи загальної середньої освіти як атестація зараховуються результати зовнішнього незалежного оцінювання";
пункт 6.1 викласти у такій редакції:
"6.1 Атестація у старшій школі проводиться з предметів: української мови та літератури (обов'язково), математики або історії України (обов'язково) та трьох предметів з інваріантної складової навчального плану за вибором учнів. Атестацію з математики проходять випускники, які навчалися в класах універсального (безпрофільного), фізико-математичного, природничого, технологічного напрямів. Атестацію з історії України проходять випускники, які навчалися в класах філологічного, суспільно-гуманітарного, художньо-естетичного та спортивного напрямів.

................
Перейти до повного тексту