1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ
Н А К А З
13.07.2006 N 444
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2006 р.
за N 948/12822
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ N 1323 від 20.12.2016 )
Про затвердження Методики розрахунку витрат часу та вартості проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи N 732 від 09.11.2009 )
На виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2006 року N 774 "Про затвердження тарифів на проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Методику розрахунку витрат часу та вартості проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи, що додається.
2. Державному департаменту пожежної безпеки (Улинець Е.М.) у встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Начальнику відділу документального забезпечення Департаменту організації управління, стратегічного планування та моніторингу (Свинцова В.І.) у 10-денний термін після державної реєстрації наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його тиражування та доведення до відома міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, голоних управлінь (управлінь) МНС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Романченка В.О. та начальника Державного департаменту пожежної безпеки (Улинця Е.М.)
Міністр
ПОГОДЖЕНО: 
 
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва 
Перший заступник
Міністра економіки України 
Міністр будівництва, архітектури
та житлово-комунального
господарства України 
В.І.Балога




А.Дашкевич

С.Романюк


П.С.Качур
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МНС України
13.07.2006 N 444
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2006 р.
за N 948/12822
МЕТОДИКА
розрахунку витрат часу та вартості проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи
1. Загальні положення
1.1. Методику розрахунку витрат часу та вартості проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи (далі - Методика), розроблено на виконання пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2006 року N 774 "Про затвердження тарифів на проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи".
1.2. Методика застосовується з метою єдиного підходу до розрахунку витрат часу посадової особи органу державного пожежного нагляду (далі - держпожнагляд) на проведення оцінки (експертизи) (далі - експертиза) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи, та для визначення вартості такої експертизи.
2. Розрахунок витрат часу на проведення інспектором держпожнагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи
2.1. Розрахунок витрати часу на експертизу протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення або проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи, складається з:
часу посадової особи держпожнагляду, необхідного для прийому та перевірки відповідності документів, що додаються до заяви, форма якої затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 31 травня 2006 року N 774 "Про затвердження тарифів на проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи", та визначення обсягів робіт;
часу, необхідного для проведення інспектором держпожнагляду експертизи протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення або проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи;
часу, необхідного для підготовки та документального оформлення результатів експертизи.
Розрахунок витрат часу на проведення посадовою особою органу держпожнагляду експертизи протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи, здійснюється за формулою N 1 та обраховується в годинах згідно з таблицею 1.
Формула N 1 Т = Т + Т + Т.
пр ор о
Таблиця 1
РОЗРАХУНОК
загальних витрат часу на проведення органом державного пожежного нагляду оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення та проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи
------------------------------------------------------------------
| N |Пока-| Види робіт | Витрати часу, годин |
|з/п|зник | | |
|---+-----+----------------------------+-------------------------|
| 1 | Т |Прийом та перевірка | 1 |
| | пр |інспектором держпожнагляду | |
| | |документів, доданих до заяви| |
|---+-----+----------------------------+-------------------------|
| 2 | Т |Витрати часу інспектора |Визначаються: |
| | ор |держпожнагляду: | |
| | | на проведення експертизи| за формулою N 2 |
| | |підприємства, об'єкта, | |
| | |приміщення; | |
| | | на проведення проектно- | згідно з таблицею 4 |
| | |кошторисної документації, | |
| | |затвердження якої | |
| | |не потребує висновку | |
| | |комплексної державної | |
| | |експертизи | |
|---+-----+----------------------------+-------------------------|
| 3 | Т |Оформлення (складання) | 1,5 |
| | о |текстової частини змісту | |
| | |висновків експертизи | |
|---+-----+----------------------------+-------------------------|
| 4 | Т |Загальні витрати часу на | Визначається з |
| | |здійснення експертизи | урахуванням усіх |
| | | | складових формули N 1 |
------------------------------------------------------------------
2.2. Розрахунок витрат часу на проведення інспектором держпожнагляду експертизи протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення
2.2.1. Витрати часу інспектора органу держпожнагляду на проведення експертизи протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення (далі - об'єкт) визначаються виходячи з їх класифікації згідно з таблицею 2, кількості будівель (приміщень), їх об'єму, загальної вартості, а також чисельності людей, що перебувають або можуть перебувати у будівлі (приміщенні).
Класифікація наведена для будівель (приміщень) усіх галузей народного господарства (промисловості, сільського господарства, транспорту, зв'язку, будівництва, торгівлі й громадського харчування, матеріально-технічного постачання, збуту і заготівлі, житлово-комунального господарства, охорони здоров'я, освіти, культури, мистецтва, науки і наукового обслуговування, фізичної культури і соціального забезпечення, управління, кредитування тощо) незалежно від їх відомчої належності.
Під час визначення коду групи призначення будівлі (приміщення), що має ознаки декількох груп призначення, слід для розрахунку застосовувати код групи, який є найбільшим.
Таблиця 2
КЛАСИФІКАЦІЯ
будівель (приміщень) за призначенням
------------------------------------------------------------------
|Код групи | Перелік будівель (приміщень), що належать до |
|призначен-| відповідної групи призначення |
| ня, і | |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 1 |Виробничі корпуси і будівлі, зайняті різними цехами, |
| |майстернями, установками та устаткуванням виробничого|
| |призначення, та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі локомотивних, вагонних, трамвайних і |
| |тролейбусних депо та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі ангарів, автогаражів, пунктів технічного |
| |обслуговування і ремонту транспортних засобів, та |
| |аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі котелень, паливозаправних пунктів і насосних |
| |станцій та аналогічні за призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 2 |Будівлі (приміщення) баз, складів, амбарів, |
| |пакгаузів, холодильників, комор та аналогічні за |
| |призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 3 |Будівлі (приміщення) магазинів, універмагів, аптек, |
| |ринків, крамниць та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі (приміщення) фабрик-кухонь, їдалень, |
| |ресторанів, закусочних, домових кухонь та аналогічні|
| |за призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 4 |Будівлі (приміщення) адміністративно-управлінського і|
| |конторсько-канцелярського призначення, офісів площею |
| |більше 38 кв.м та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі вищих і середніх спеціальних навчальних |
| |закладів, загальноосвітніх та інших шкіл, училищ, |
| |курсів з підготовки і підвищення кваліфікації |
| |працівників та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі бібліотек, музеїв, архівів, картинних гале- |
| |рей, виставок, зоопарків, ботанічних садів, парків |
| |культури та відпочинку, художніх майстерень, студій |
| |та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі театрів, парків, кінотеатрів, концертних |
| |залів, палаців і будинків культури, будинків |
| |фахівців, клубів, палаців і будинків піонерів, |
| |юнацьких клубів, станції юних техніків, дитячих |
| |музичних і хореографічних шкіл та аналогічні за |
| |призначенням. |
| |Будівлі будинків зв'язку, поштамтів і інших вузлів |
| |зв'язку та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі спортивних залів, манежів, лекторських і |
| |екскурсійних бюро, лекційних залів, планетаріїв та |
| |аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі залізничних, морських, річкових, автомобіль- |
| |них та аеровокзалів та аналогічні за призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 5 |Житлові будинки, бараки, зимові й літні дачі місцевих|
| |рад, державних підприємств, установ і організацій та|
| |аналогічні за призначенням. |
| |Житлові будинки, що знаходяться в особистій власності|
| |громадян, та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі готелів, гуртожитків, та аналогічні |
| |за призначенням. |
| |Житлові вагончики, пересувні щитові будиночки, що |
| |використовуються для житла на будівництвах, у |
| |геологічних партіях і сільському господарстві, та |
| |аналогічні за призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 6 |Будівлі лікарень, поліклінік, медпунктів, |
| |диспансерів, родильних будинків, санітарно- |
| |профілактичних установ та аналогічні за |
| |призначенням. |
| |Будівлі дитячих садків, ясел, будинки матері |
| |і дитини, дитячих будинків, житлові корпуси |
| |шкіл-інтернатів та аналогічні за призначенням. |
| |Будівлі санаторно-курортних установ, пансіонатів, |
| |туристичних баз, будинки відпочинку, для осіб |
| |похилого віку, інвалідів та аналогічні |
| |за призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 7 |Будинки (будівлі), у яких розміщені корівники, |
| |телятники, доїльні зали, конюшні, стайні, свинарники,|
| |пташники, звіроферми, агрокабінети, ветеринарні |
| |пункти та лікарні й інші будівлі |
| |сільськогосподарського призначення, та аналогічні за |
| |призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 8 |Будівлі бань, санпропускників, душів та аналогічні |
| |за призначенням |
|----------+-----------------------------------------------------|
| 9 |Кіоски, павільйони, торгові намети тощо з |
| |торговельною площею до 68 кв.м, розташовані у містах |
| |та селищах, або площею до 100 кв.м, розташовані |
| |у сільських населених пунктах. |
| |Адміністративні приміщення (офіси) тощо площею |
| |до 38 кв.м |
------------------------------------------------------------------
2.2.2. Розрахунок витрат часу інспектора держпожнагляду на
проведення експертизи підприємства, об'єкта, приміщення - Т
ор
здійснюється за формулою N 2.
У разі застосування двох або більше коефіцієнтів коригування, більших за одиницю, загальний підвищувальний коефіцієнт визначається шляхом додавання їх дробових частин до одиниці.
У разі застосування коефіцієнтів коригування, які менші або дорівнюють одиниці, загальний зменшувальний коефіцієнт розраховується шляхом їх перемножування.
Для визначення загального коефіцієнта коригування у разі одночасного застосування підвищувальних та зменшувальних коефіцієнтів окремо визначаються підвищувальний та зменшувальний коефіцієнти, які потім перемножуються.
Формула N 2 Т = SТ * N * S * M * L , де
ор іп
SТ - суми витрат часу інспектора держпожнагляду на
іп
проведення експертизи підприємства, об'єкта, приміщення;
N - коефіцієнт коригування витрат залежно від кількості населення в населеному пункті, де розташований об'єкт:
понад 2000 тис. чоловік - 1,3;
понад 1000 тис. чоловік - 1,2;
від 500 до 1000 тис. чоловік - 1,1;
від 250 до 500 тис. чоловік - 1,05;
від 100 до 250 тис. чоловік - 1,0;
від 50 до 100 тис. чоловік - 0,9;
менше 50 тис. чоловік - 0,8;
S - коефіцієнт коригування витрат залежно від площі території об'єкта, який для площі прилеглої території до одного гектару включно дорівнює 1. Понад один гектар за кожний наступний гектар коефіцієнт збільшується на 10 відсотків.
M - коефіцієнт коригування витрат у несприятливий період року, який дорівнює:
листопад, березень - 1,1;
грудень, січень, лютий - 1,2;
L - коефіцієнт коригування витрат у разі виїзду в інший населений пункт, у тому числі у сільську місцевість, залежно від відстані:
до 10 кілометрів - 1,2;
від 10 до 20 кілометрів - 1,3;
понад 20 кілометрів - 1,4.
2.2.3. Витрати часу інспектора держпожнагляду на проведення
експертизи окремо за кожною будівлею (приміщенням) об'єкта - Т
іп
розраховуються за формулою N 3.
Формула N 3 Т = а + а C + а N + а V , де
іп 0і 1і і 2і і 3і і
і - код відповідної групи призначення будівлі (приміщення),
визначений згідно з таблицею 2 (і = 1, ...9);
а , а , а , а - постійні коефіцієнти для будівель
0і 1і 2і 3і
відповідної групи призначення, які визначаються згідно з таблицею
3.
Таблиця 3
Значення коефіцієнтів формули
------------------------------------------------------------------
|Код груп призначення | Коефіцієнти формули для будівель різного |
|будівель (приміщень),| призначення |
| і |------------------------------------------|
| | а | а | а | а |
| | 0і | 1і | 2і | 3і |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 1 |5,90 |0,96 |10,2 |5,66 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 2 |3,02 |1,73 |45,4 |34,7 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 3 |5,28 |0,602 |2,15 |11,7 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 4 |5,46 |2,10 |1,49 |54,6 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 5 |4,55 |1,70 |2,05 |14,5 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 6 |4,71 |1,72 |4,23 |60,4 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 7 |3,55 |9,69 |51,0 |96,9 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 8 |4,96 |1,22 |2,38 |46,2 |
|---------------------+----------+----------+----------+---------|
| 9 |3,03 |0,602 |2,15 |11,7 |
------------------------------------------------------------------
C - загальна вартість будівлі, яка складається із залишкової
і
вартості будівлі та обладнання і вартості матеріальних цінностей,
млн грн.;
N - чисельність людей, що перебувають або можуть перебувати
і
у будівлі (приміщенні), тис. чол.;
V - об'єм будівлі (приміщення), млн куб.м.
і
2.2.4. Граничний термін проведення інспектором держпожнагляду експертизи підприємства, об'єкта, приміщення, визначений на підставі формули N 2, та термін видачі такого висновку не може перевищувати:
оцінки (експертизи) протипожежного стану вибухопожежонебезпечного об'єкта (тариф - 31,5 грн. за 1 годину) не може перевищувати 25 робочий днів;
оцінки (експертизи) протипожежного стану об'єкта з масовим перебуванням людей (тариф - 24,25 грн. за 1 годину) - 20 робочих днів;
оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта, приміщення (тариф - 16,99 грн. за 1 годину) - 15 робочих днів.
2.3. Розрахунок витрат часу інспектором держпожнагляду на проведення оцінки (експертизи) проектно-кошторисної документації, затвердження якої не потребує висновку комплексної державної експертизи
2.3.1. Витрати часу інспектора органу держпожнагляду на
проведення оцінки (експертизи) проектно-кошторисної документації,
затвердження якої не потребує висновку комплексної
державної експертизи (далі - експертиза проектно-кошторисної
документації), - Т , залежать від складності проектно-кошторисної
ор
документації та визначаються згідно з таблицею 4.
Таблиця 4
---------------------------------------------------------------------
| N | Найменування об'єктів, спеціальних робіт |Час, що витрачається|
|з/п| згідно з Переліком* | на розгляд |
| | |проектно-кошторисної|
| | |документації, годин |
|---+------------------------------------------+--------------------|
| 1 | 2 | 3 |
|---+------------------------------------------+--------------------|
|1 |Огорожа територій та ділянок | 0,5 |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Улаштування та капітальний ремонт | 0,5 |
| |елементів благоустрою (покриття, | |
| |озеленення) без знесення (перенесення) | |
| |інших споруд чи комунікацій | |
|---+------------------------------------------+--------------------|
|2 |Капітальний ремонт, утеплення фасадів, | 1,0 |
| |дахів будівель незалежно від їх площ | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Малі архітектурні форми, пристрої вуличної| 1,0 |
| |реклами з легких конструкцій | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Капітальний ремонт під'їзних доріг до | 1,0 |
| |сільськогосподарських та інших | |
| |підприємств, розташованих за межами | |
| |населених пунктів (без зміни ширини смуги | |
| |і відведення) | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Будівництво лісогосподарських | 1,0 |
| |автомобільних доріг (у межах земель | |
| |держлісфонду) з розрахунковою | |
| |інтенсивністю до 25 автомобілів на добу, | |
| |земляним полотном завширшки 4,5 метра, з | |
| |ґрунтощебеневим покриттям серпоподібного | |
| |профілю, проїзною частиною завширшки | |
| |3,0-3,5 метра, смугою відведення завширшки| |
| |до 30 метрів | |
|---+------------------------------------------+--------------------|
|3 |Технічне переоснащення одиниць та вузлів | 1,5 |
| |технологічного устаткування, систем | |
| |управління та автоматизації, які морально | |
| |застаріли та у яких вичерпано технічний | |
| |ресурс, в існуючих цехах, приміщеннях без | |
| |перепрофілювання, технічного переоснащення| |
| |чи реконструкції об'єктів та підприємства | |
| |в цілому | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Оцінка впливу на навколишнє середовище | 1,5 |
| |існуючих об'єктів виробничого призначення,| |
| |що здійснюється за окремим проектом | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Капітальний ремонт виробничих споруд | 1,5 |
| |допоміжних виробництв, що належать | |
| |підприємствам, без перепрофілювання, зміни| |
| |конструктивної схеми та збільшення | |
| |навантажень на несучі конструкції | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Капітальний ремонт локального характеру | 1,5 |
| |водозахисних дамб, каналів, | |
| |берегоукріплення (за винятком водойм - | |
| |джерел господарсько-питного | |
| |водопостачання) з облаштуванням елементами| |
| |благоустрою (переїзди, експлуатаційні | |
| |дороги) та гідротехнічних споруд на дамбах| |
| |і каналах (водовипуски, шлюзи-регулятори, | |
| |трубопереїзди тощо) з метою приведення їх | |
| |технічних характеристик у відповідність | |
| |до нормативних вимог без зміни | |
| |конструктивної схеми та збільшення | |
| |навантажень на елементи конструкції | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Об'єкти, що оснащуються системами | 1,5 |
| |біологічного очищення та утилізації | |
| |------------------------------------------+--------------------|
| |Реконструкція, модернізація, ремонт | 1,5 |
| |існуючих колій, земляного полотна, споруд | |
| |та облаштувань колійного господарства, що | |

................
Перейти до повного тексту