- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 серпня 2019 р.
за № 933/33904
Про затвердження Порядку проведення конкурсу щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правничої допомоги
1. Затвердити Порядок проведення конкурсу щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правничої допомоги, що додається.
2. Координаційному центру з надання правової допомоги (Бонюк О.П.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року
№ 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Смачило І.В.
Заступник Міністра з питань державної реєстрації |
І. Садовська |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
14 серпня 2019 року № 2550/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
16 серпня 2019 р.
за № 933/33904
ПОРЯДОК
проведення конкурсу щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правничої допомоги
( У заголовку та тексті цього Порядку слова "правової допомоги" замінено словами "правничої допомоги" згідно з Наказом Міністерства юстиції
№ 4035/5 від 24.11.2023 )
1. Цей Порядок визначає механізм проведення конкурсу щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правничої допомоги (далі - Наглядова рада).
2. Для організації та проведення конкурсу Міністр юстиції України створює комісію щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правничої допомоги (далі - Комісія), про що видається відповідний наказ.
3. У своїй роботі Комісія керується
Конституцією та законами України, указами Президента України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, Мін’юсту, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
4. Принципи проведення конкурсу:
забезпечення рівних умов для кандидатів;
об’єктивність та неупередженість;
прозорість та відкритість;
етична поведінка;
запобігання виникненню приватного інтересу. Відсутність приватного інтересу передбачає відсутність особистого інтересу, у тому числі інтересу, пов’язаного з виконанням іншої діяльності під час виконання функцій членів Наглядової ради, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ними рішень або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень;
забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків.
5. Конкурс проводиться за такими етапами:
1) прийняття рішення про оголошення конкурсу;
2) визначення умов проведення конкурсу та затвердження тексту оголошення про проведення конкурсу;
3) оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
4) прийняття документів від осіб, які виявили бажання взяти участь у конкурсі (далі - кандидати);
5) перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам та прийняття рішення про допуск або відмову у допуску до участі у наступному етапі конкурсу;
6) проведення співбесіди та оцінювання рівня компетенцій кандидатів;
7) визначення загальних балів кандидатів, формування переліку кандидатів, які отримали найвищі бали, та подання його Міністру юстиції України;
8) оприлюднення результатів конкурсу.
6. Рішення про оголошення конкурсу приймає Міністр юстиції України шляхом видання відповідного наказу.
Конкурс триває не більше 45 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про конкурс.
7. Склад Комісії формується з восьми осіб: чотирьох осіб, які є працівниками Мін’юсту або особами, рекомендованими Мін’юстом, та чотирьох осіб, рекомендованих міжнародними партнерами, що протягом тривалого часу співпрацюють з Координаційним центром з надання правничої допомоги (далі - Координаційний центр).
Склад Комісії затверджує Міністр юстиції України шляхом видання відповідного наказу.
Особи, які рекомендуються до складу Комісії, не з числа працівників Мін’юсту, повинні мати бездоганну ділову репутацію, досвід роботи не менше одного року у сфері захисту прав людини та підтримки розвитку системи надання безоплатної правничої допомоги (далі - БПД).
8. До складу Комісії входять голова Комісії, заступник голови Комісії, члени та секретар Комісії.
9. Комісію очолює голова - заступник Міністра юстиції України, який координує відповідний напрям роботи.
Голова Комісії здійснює координацію діяльності Комісії, головує на засіданнях Комісії, забезпечує виконання покладених на Комісію завдань, приймає у межах своєї компетенції рішення, організовує і контролює їх виконання.
10. Заступник Голови Комісії обирається на першому засіданні Комісії з числа членів Комісії, рекомендованих міжнародними партнерами, та у разі відсутності голови Комісії головує на її засіданнях.
11. Секретар Комісії визначається в наказі про затвердження складу Комісії з числа представників Мін’юсту.
Секретар Комісії організовує підготовку та оприлюднення оголошень про проведення конкурсу, збір поданих на конкурс документів, веде та оформляє протоколи засідань Комісії, забезпечує оперативне інформування членів Комісії щодо організаційних питань її діяльності, за дорученням голови Комісії виконує іншу організаційну роботу.
У разі відсутності секретаря його обов’язки за дорученням голови Комісії виконує інший член Комісії.
12. Член Комісії не має права брати участі у конкурсі та зобов’язаний не розголошувати змісту запитань, які використовуватимуться під час проведення конкурсу.
13. Організаційною формою роботи Комісії є засідання.
Засідання Комісії є правоможним, якщо на ньому присутні не менше шести її членів, з яких три члени Комісії - представники від Мін’юсту та три члени Комісії - особи, рекомендовані міжнародними партнерами системи надання БПД, що протягом тривалого часу співпрацюють з Координаційним центром.
Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комісії, приймаються більшістю голосів присутніх членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого на засіданні є вирішальним, крім прийняття рішення щодо допуску кандидата до наступного етапу конкурсу (співбесіди).
Під час прийняття Комісією рішення щодо допуску або недопуску кандидата за наслідками перевірки поданих ним документів для участі у конкурсі головуючий на засіданні не має вирішального голосу. У разі рівного розподілу голосів кандидат допускається до наступного етапу конкурсу (співбесіди).
Рішення Комісії оформляється протоколом, який підписують усі присутні на засіданні члени Комісії.
14. На засіданнях Комісії можуть бути присутніми як спостерігачі представники громадських організацій, міжнародних та міжурядових організацій, які є партнерами системи надання БПД, крім участі в обговоренні результатів оцінювання та оцінювання рівня компетенцій кандидатів.
Про бажання бути присутніми на засіданнях Комісії громадські організації, міжнародні та міжурядові організації, які є партнерами системи надання БПД, повідомляють Комісію не пізніше ніж за один робочий день до такого засідання.
15. Комісія:
1) визначає умови проведення конкурсу та затверджує текст оголошення про проведення конкурсу;
2) забезпечує оприлюднення оголошення про проведення конкурсу;
3) забезпечує прийняття документів від кандидатів;
4) перевіряє подані документи на відповідність установленим вимогам та приймає рішення про допуск або відмову у допуску до участі у наступному етапі конкурсу;
5) проводить співбесіду та оцінювання рівня компетенцій кандидатів;
6) визначає загальні бали кандидатів та формує перелік кандидатів, які отримали найвищі бали, передає його Міністру юстиції України;
7) забезпечує оприлюднення результатів конкурсу.
16. Членом Наглядової ради може бути особа, яка відповідає вимогам, встановленим актами Мін’юсту.
17. Оголошення про проведення конкурсу розміщується на офіційному веб-сайті Мін’юсту та веб-сайті Координаційного центру протягом трьох робочих днів з моменту затвердження його тексту.
З дати оприлюднення на офіційному веб-сайті Мін’юсту оголошення про проведення конкурсу документи приймаються протягом 20 робочих днів.
18. В оголошенні про проведення конкурсу мають міститися такі відомості:
адреса, у тому числі електронна, для подання документів на участь у конкурсі;
відомості про особу, відповідальну за прийняття документів;
умови проведення конкурсу, у тому числі вимоги до кандидатів;
кількість членів у Наглядовій раді, на які оголошено конкурс;
компетенції, які повинні мати кандидати;
етапи конкурсу та їх часові межі, в тому числі строк подання документів.
19. Для участі у конкурсі подаються такі документи:
1) письмова заява про участь у конкурсі щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правничої допомоги за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку;
2) копія документа, що посвідчує особу;
3) копія (копії) документа (документів) про освіту;
4) мотиваційний лист, у якому особа викладає свої мотиви бути членом Наглядової ради, своє бачення забезпечення ефективної реалізації державної політики у сфері надання БПД, незалежності та прозорості управління системою надання БПД (обсягом до 500 слів);
5) резюме за формою, наведеною у додатку 2 до цього Порядку.
У разі недостатності документів, що підтверджують відповідність кандидата вимогам до освіти та/або досвіду роботи, Комісія може прийняти рішення про подання кандидатом за його згодою додаткових документів (зокрема копії трудової книжки тощо).
20. Документи для участі у конкурсі надсилаються поштою або на електронну адресу, вказану в оголошенні про проведення конкурсу.
21. Строк перевірки поданих кандидатами документів на участь у конкурсі становить не більш як 7 робочих днів.
За результатами перевірки документів, поданих кандидатами, на відповідність вимогам до освіти та досвіду роботи, а також наявності та правильності заповнення усіх документів, передбачених пунктом 19 цього Порядку, Комісія приймає рішення про допуск або недопуск кандидата до наступного етапу конкурсу.
Особи, які були членами Наглядової ради протягом двох строків підряд, не допускаються до участі в наступному етапі конкурсу.
Кандидати, документи яких подані після закінчення встановленого строку прийому, не допускаються до участі у конкурсі, про що повідомляються Комісією.
22. Інформація про кандидатів, допущених до співбесіди, про дату, час і місце проведення співбесіди розміщується на офіційних веб-сайтах Мін’юсту та Координаційного центру.
Про дату, час і місце проведення співбесіди кандидатів, допущених до її проходження, інформують у спосіб, обраний кандидатом під час подання документів для участі у конкурсі.
23. Співбесіду проводить Комісія з метою оцінювання рівнів компетенцій кандидатів, необхідних для роботи у Наглядовій раді, а саме:
загальні, якими повинні володіти всі члени Наглядової ради:
доброчесність (послідовна особиста поведінка відповідно до норм моралі та етики, а також вимог законодавства (уникнення конфлікту інтересів, запобігання корупції), відданість цінностям системи надання БПД та ідеї служіння громадськості (діяльність в інтересах клієнтів системи надання БПД));
стратегічне та аналітичне мислення, інноваційність (спроможність визначати пріоритети, аналізувати тенденції та причинно-наслідкові зв’язки; визначати бачення, довгострокові та середньострокові цілі розвитку системи надання БПД; визначати потреби та напрями постійного вдосконалення діяльності системи надання БПД заради кращого надання послуг клієнтам; здатність визначати та аналізувати потенційні та наявні ризики, зокрема й оптимальні шляхи їх запобігання чи зменшення впливу; спроможність працювати у складному/комплексному середовищі, що змінюється, та в умовах невизначеності; здатність переосмислювати досвід та генерувати нові ідеї);
ефективна комунікація та командна робота (здатність до ефективного обміну інформацією на основі поваги та відкритості до різних точок зору; спроможність до розвитку партнерства із різними зацікавленими сторонами; вміння слухати й чути, чітко й послідовно аргументувати свої позиції як під час роботи у команді, так і у публічній комунікації; спроможність розвивати та підтримувати командну роботу);
спеціальні компетенції, однією або кількома з яких повинні володіти члени Наглядової ради:
управління людськими ресурсами (спроможність вести людей за собою, будувати та надихати команди, заохочувати людей до постійного вдосконалення діяльності та досягнення спільних цілей, формувати сприятливу організаційну культуру, готовність нести відповідальність за спільну діяльність. Успішний досвід управління командами та/або організаціями, включаючи планування роботи, делегування повноважень, моніторинг і оцінювання діяльності, досягнення очікуваних результатів завдяки спільній діяльності тощо);
................Перейти до повного тексту