1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
01.08.2022 № 13-1
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
15 серпня 2022 р.
за № 920/38256
Деякі питання оформлення, виготовлення документів, що підтверджують призначення особі пенсії в умовах воєнного стану
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 15-2 від 19.08.2022 )
Відповідно до частини четвертої статті 44 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Установити, що у період дії воєнного стану на території України та протягом трьох місяців після його припинення або скасування, пункт 5 розділу 2 "Зразка та опису бланка пенсійного посвідчення", наведеного у додатку 2 до Порядку оформлення, виготовлення та видачі документів, що підтверджують призначення особі пенсії, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 03 листопада 2017 року № 26-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 грудня 2017 року за № 1464/31332, не застосовується.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 15-2 від 19.08.2022 )
2. Департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (Боршовська В.) разом з Юридичним департаментом (Рябцева Т.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.

Голова правління

Є. Капінус
ПОГОДЖЕНО:

Міністр соціальної політики України

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини


О. Жолнович


Д. Лубінець
Перейти до повного тексту