- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО З ПИТАНЬ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 липня 2017 р.
за № 916/30784
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства цифрової трансформації
№ 20 від 05.02.2020 )
Про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві з питань електронного урядування України
Відповідно до
статті 22 Закону України
"Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою належної організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві з питань електронного урядування України,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві з питань електронного урядування України , що додається.
2. Відділу по роботі зі зверненнями громадян, комунікацій з громадськістю, доступу до публічної інформації та контролю (Василюк Н.В.) забезпечити організацію прийому громадян відповідно до Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві з питань електронного урядування України.
3. Відділу юридичного забезпечення з питань запобігання і виявлення корупції (Ногін В.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного агентства
з питань електронного
урядування України
06.07.2017 № 22
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 липня 2017 р.
за № 916/30784
ПОРЯДОК
організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві з питань електронного урядування України
І. Загальні положення
1. Цей Порядок визначає основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Державному агентстві з питань електронного урядування України (далі - Агентство).
2. Посадові особи Агентства, які здійснюють особистий прийом громадян, у своїй діяльності керуються
Конституцією України, Законами України
"Про звернення громадян",
"Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування",
Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348,
Положенням про Державне агентство з питань електронного урядування України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 492.
3. Особистий прийом громадян проводиться з метою реалізації громадянами конституційного права на звернення та оперативного вирішення актуальних питань на основі якісного і своєчасного розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.
ІІ. Організація і проведення особистого прийому громадян
1. Особистий прийом громадян Головою Агентства, його першим заступником, заступником (далі - керівництво Агентства) здійснюється у зручний для громадян час відповідно до правил внутрішнього трудового розпорядку за попереднім записом у дні та години, визначені графіком особистого прийому громадян, затвердженим наказом Голови Агентства.
2. Інформація про порядок і графік прийому громадян розміщується на офіційному веб-сайті Агентства та на спеціальних стендах у доступних місцях.
3. Для прийому громадян облаштовуються спеціальні кімнати (приймальні громадян). Приймальня громадян забезпечується необхідною оргтехнікою, юридичною літературою та за можливості розташовується у приміщенні, доступ до якого не потребує оформлення перепустки.
Прийом громадян може проводитися в інших приміщеннях, визначених керівництвом Агентства.
4. Прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", проводиться першочергово.
5. Попередній запис громадян на особистий прийом до керівництва Агентства здійснює структурний підрозділ Агентства відповідно до компетенції, на який покладено функції з діловодства, не пізніше ніж за сім днів до дня прийому за адресою: м. Київ, вул. Ділова, 24, кім. 20, або за телефоном (044) 207-17-30 щодня (крім вихідних, святкових та неробочих днів) з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00, у п’ятницю - з 09.00 до 13.00 та з 13.45 до 16.45.
6. Під час попереднього запису на особистий прийом громадян до керівництва Агентства: з’ясовуються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, а для внутрішньо переміщених осіб - фактичне місце проживання, номери контактних телефонів громадянина, який записується на прийом, чи відомості щодо інших засобів зв’язку з ним, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних органів звертався і яке було прийнято рішення; визначається посадова особа чи державний орган, до компетенції яких належить вирішення питання, порушеного заявником; вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозиції (зауваження).
Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
Під час запису на особистий прийом громадянин має бути попереджений про внесення його персональних даних до бази персональних даних Агентства.
7. У записі на особистий прийом громадян до керівництва Агентства відмовляється з таких підстав:
1) повторне звернення від одного і того самого громадянина з одного і того самого питання, якщо перше вирішено по суті;
8. Про відмову у записі на особистий прийом громадян та причини відмови працівник структурного підрозділу Агентства, на який покладено функції з діловодства, що проводить запис, відповідно до компетенції надає громадянинові роз’яснення.
................Перейти до повного тексту