1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.07.2015 № 488
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 липня 2015 р.
за № 911/27356
Про внесення змін до наказу Міністерства культури і мистецтв України від 07 липня 1999 року № 452
Відповідно до пункту 2 розділу II "Прикінцеві положення" Закону України від 02 жовтня 2012 року № 5316-VI "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо виготовлення документів та бланків документів суворого обліку або звітності", підпункту 21 пункту 4 Положення про Міністерство культури України , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 вересня 2014 року № 495,
НАКАЗУЮ:
1. У пункті 3 наказу Міністерства культури і мистецтв України від 07 липня 1999 року № 452 "Про затвердження Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20 липня 1999 року за № 483/3776, слова та цифри ", а також керуватися типовими формами первинного обліку бланків суворої звітності, затвердженими наказом Міністерства статистики України від 11.03.96 № 67 "Про затвердження типових форм первинного обліку бланків суворої звітності":
типова форма № СЗ-1 "Прибутково-видаткова накладна № _ на бланки суворої звітності";
типова форма № СЗ-2 "Прибутково-видаткова книга з обліку бланків суворої звітності";
типова форма № СЗ-4 "Акт перевірки наявності бланків суворої звітності";
типова форма № СЗ-5 "Картка-довідка виданих і використаних бланків суворої звітності"" виключити.
2. Затвердити Зміни до Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах, затвердженої наказом Міністерства культури і мистецтв України від 07 липня 1999 року № 452, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 20 липня 1999 року за № 483/3776 (у редакції наказу Міністерства культури України від 12 травня 2011 року № 34), що додаються.
3. Управлінню бухгалтерського обліку та фінансової звітності (І.А. Хаванський) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Віце-прем'єр-міністр України –
Міністр культури України
В.А. Кириленко
ПОГОДЖЕНО:

Міністр фінансів України
Голова Державної
регуляторної служби України
В.о. Голови
Державної служби статистики України


Н.Е. Яресько

К. Ляпіна

І. Жук
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
культури України
13.07.2015 № 488
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 липня 2015 р.
за № 911/27356
ЗМІНИ
до Інструкції з ведення квиткового господарства в театрально-видовищних підприємствах та культурно-освітніх закладах ( z0483-99 )
1. У розділі І:
1) в абзаці першому пункту 1.1 слово "клуби" замінити словами "клубні заклади";
2) пункт 1.2 викласти в такій редакції:
"1.2. У цій Інструкції терміни вживаються в такому значенні:
абонемент – документ, що підтверджує право особи на відвідування кількох заходів підприємства, організації, установи культури із зазначенням строку дії або кількості заходів;
автоматизована система продажу квитків (далі - АСПК) – програмно-технічний комплекс, призначений для ведення квиткового господарства та забезпечення обліку операцій з продажу та резервування (бронювання) квитків на театрально-видовищні, культурно-просвітницькі, інші заходи організації дозвілля;
агент з реалізації квитків (реалізатор електронних квитків) – юридична особа або фізична особа-підприємець, яка здійснює реалізацію квитків з використанням АСПК;
бланк квитка (абонемента) – друкована стандартна форма документа із зазначенням реквізитів, що містять інформацію щодо ціни, серії, номера квитка, назви заходу, місця, дати і часу його проведення, номерів ряду та глядацького місця;
випуск квитка – надсилання електронного зображення у формі електронного квитка або його нанесення на бланк квитка за допомогою пристрою друку, що відбувається безпосередньо перед продажем квитка або передачею його розповсюджувачу при застосуванні АСПК;
електронне зображення квитка – інформація, що формується в АСПК під час випуску квитка і містить графічне зображення реквізитів та ідентифікатора квитка, придатна для друку на принтері або для перегляду та сканування на іншому електронному пристрої споживача, при цьому всі реквізити, що містяться на електронному зображенні квитка, відповідають реквізитам електронного квитка, на підставі якого сформоване електронне зображення;
електронний квиток – упорядкована сукупність даних, в тому числі сформована АСПК, що включає значення реквізитів квитка, які однозначно описують і підтверджують право на відвідування заходу;
замовник бланків квитків – підприємство, організація, установа культури, завданнями якого є проведення театрально-видовищних та культурно-освітніх заходів, що замовляє виготовлення бланків квитків (абонементів);
заходи – спектаклі, концерти, вистави, лекції, екскурсії, виставки, експозиції, інші видовищні чи культурно-просвітницькі заходи, що проводяться підприємствами, організаціями, установами культури, іншими юридичними особами, фізичними особами – підприємцями як організаторами заходів;
ідентифікатор електронного квитка – кодоване зображення (штрих-код, дот-код тощо), унікальне для кожного квитка, що формується АСПК;
квиткова книжка – друкарським способом надрукований і зшитий (зброшурований) комплект квитків (абонементів) або їх бланків;
квиткове господарство – сукупність операцій і документів, пов'язаних з рухом квитків (абонементів);
квиток – документ, що підтверджує право особи на одноразове відвідування заходу;
комплект електронних зображень квитків – упорядкований повний комплект електронних квитків на певний захід, сформований відповідно до схеми місць глядацької зали та затверджених цін на квитки (абонементи);
комплект квитків – сукупність квитків або їх бланків на кількість місць у глядацькій залі, що мають єдину серію, а також єдиний номер комплекту, присвоєний йому при виготовленні;
пристрій друку – пристрій друку (принтер, термопринтер, автомат продажу квитків тощо), за допомогою якого електронне зображення квитка може бути надруковане на бланку квитка або на папері;
продаж квитка (абонемента) – операція купівлі-продажу, що полягає у переданні споживачу квитка (абонемента) або електронного квитка та одержанні від споживача готівкових чи безготівкових коштів;
реквізити квитка (електронного квитка) – інформація, обов'язкова для квитків при їх випуску та продажу (ціна, серія, номер квитка, назва заходу, місце, дата і час його проведення, номери ряду та глядацького місця, ідентифікатор квитка);
розповсюджувач квитків – працівник, який працює за трудовим договором, або юридична особа, або фізична особа – підприємець, з якими укладено договір про розповсюдження квитків (електронних квитків) та які їх розповсюджують;
ціна квитка (абонемента) – вартість відвідування заходу (декількох заходів), затверджена наказом керівника підприємства, організації, установи культури, які є організаторами заходу, для окремого заходу або на тривалий час відповідно до схеми розподілу місць глядацької зали за ціновими категоріями, що зазначається на квитку (абонементі) друкарським способом або спеціальним штампом у гривнях, або наноситься пристроєм друку, або зазначається у електронному зображенні квитка при застосуванні АСПК;
ціна придбання бланків квитків (абонементів) – вартість купівлі підприємствами, організаціями, установами культури бланків квитків (абонементів) за їх замовленням";
3) пункт 1.4 виключити.
У зв'язку з цим пункти 1.5, 1.6 вважати відповідно пунктами 1.4 та 1.5;
4) пункт 1.4 та перше речення пункту 1.5 доповнити словами ", крім підприємств, організацій, установ культури, що використовують АСПК".
2. Пункт 2.1 розділу ІІ викласти у такій редакції:
"2.1. Бланки квитків (абонементів) виготовляються у друкарнях за замовленням підприємств, організацій, установ культури за наведеними у додатках 1 та 2 до цієї Інструкції зразками.
Бланки квитків (абонементів) при застосуванні АСПК для підприємств, організацій, установ культури можуть бути виготовлені друкарським способом довільної форми та розміру, в тому числі на термопапері, пластику або іншому матеріалі, та можуть містити захисні елементи та графічні зображення (логотип, інформація рекламного характеру)".
3. У розділі ІІІ:
1) пункт 3.1 викласти в такій редакції:
"3.1. Приймання виготовлених у друкарнях бланків квитків (абонементів) проводиться замовником або представником замовника за довіреністю відповідно до укладених договорів, накладної";

................
Перейти до повного тексту