1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Н А К А З
25.07.2007 N 96
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2007
за N 906/14173
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства N 557 від 27.11.2013 )
Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства N 384 від 17.12.2008 )
Відповідно до статей 9 та 14 Закону України "Про міський електричний транспорт"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), що додається.
2. Відділу міського електричного транспорту (В.В.Вірченко) спільно з Юридичним відділом (І.І.Крилова) забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Г.М.Семчука.
Міністр
ПОГОДЖЕНО: 
 
Перший заступник
Міністра фінансів України 
Міністр економіки України 
Голова Антимонопольного
комітету України 
Міністр транспорту
та зв'язку України 
Голова Центрального комітету
профспілки працівників
житлово-комунального господарства,
місцевої промисловості, побутового
обслуговування населення України 
О.П.Попов



В.А.Копилов
А.К.Кінах

О.О.Костусєв

М.Рудьковський




О.І.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства з питань
житлово-комунального
господарства України
25.07.2007 N 96
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2007
за N 906/14173
ПОРЯДОК
формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)
Розділ 1. Загальні питання
1.1. Цей Порядок визначає механізм формування тарифів на транспортні послуги з перевезення пасажирів трамваями та тролейбусами і застосовується органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування під час встановлення зазначених тарифів для підприємств міського електричного транспорту (далі - підприємства).
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в такому значенні:
транспортні послуги - перевезення пасажирів та їх багажу міським електричним транспортом, а також надання інших послуг, пов'язаних з таким перевезенням;
одиниця калькулювання собівартості послуги міського електричного транспорту - одне пасажироперевезення трамваєм або тролейбусом;
транспортна робота - кількість виконаних вагоно (тролейбусо)-кілометрів за певний період;
проїзні квитки - абонементні талони, разові та тривалого користування квитки (картки) на проїзд у трамваї та/або тролейбусі;
економічно обґрунтовані планові витрати - витрати, планування яких здійснюється з дотриманням вимог стандартів, нормативів, норм технологічних регламентів;
операційна діяльність - основна діяльність підприємств, крім інвестиційної та фінансової діяльності;
повна планова собівартість послуг міського електричного транспорту - нормативні економічно обґрунтовані витрати з операційної діяльності підприємств та фінансові витрати;
рівень рентабельності - відношення прибутку до витрат на перевезення, що визначається у відсотках;
тарифи на послуги міського електричного транспорту - вартісна величина одиниці калькулювання собівартості транспортної послуги, розрахованої на основі економічно обґрунтованих планових витрат з урахуванням планового прибутку.
Розділ 2. Формування тарифів на послуги міського електричного транспорту
2.1. Розрахунок тарифів на послуги міського електричного транспорту здійснюється відповідно до запланованого на рік обсягу транспортної роботи підприємств з використанням економічно обгрунтованих планових витрат, визначених на підставі галузевих нормативів, техніко-економічних розрахунків, кошторисів, ставок податків і зборів (обов'язкових платежів) та прогнозованих цін на промислову продукцію і послуги у плановому періоді.
2.2. Запланований на рік обсяг транспортної роботи підприємств визначається у договорах, укладених між органами виконавчої влади (органами місцевого самоврядування) і підприємствами з урахуванням заходів, спрямованих на поліпшення якості та безпеки перевезень пасажирів міським електричним транспортом, а саме:
введення нових потужностей підприємств та збільшення обсягів пасажироперевезень;
дотримання всіх встановлених видів та періодичності технічного обслуговування, ремонту об'єктів міського електричного транспорту;
підвищення рівня технологічного оснащення виробничої бази та впровадження прогресивних енергозберігаючих технологій;
удосконалення системи управління пасажироперевезеннями і поліпшення умов безпеки руху та охорони праці;
зміна маршрутних схем міського транспорту загального користування.
2.3. Здійснення заходів, пов'язаних з поліпшенням технологічного рівня виробничої бази, реконструкцією об'єктів міського електротранспорту, ресурсозбереженням і удосконаленням систем управління пасажироперевезеннями, передбачається програмами розвитку міського електричного транспорту, затвердженими органами виконавчої влади (органами місцевого самоврядування).
2.4. Планування витрат, що включаються до повної планової собівартості послуг міського електричного транспорту, здійснюється з урахуванням витрат з операційної діяльності та фінансових витрат, пов'язаних з пасажироперевезеннями.
До планових витрат операційної діяльності включаються:
планова виробнича собівартість послуг, що надаються міським електричним транспортом;
адміністративні витрати;
витрати на збут послуг міського електричного транспорту;
інші витрати з операційної діяльності.
2.5. Планування витрат здійснюється із застосуванням нормативного методу. Розмір витрат розраховується з додержанням систем проведення ремонтів та технічного обслуговування об'єктів міського електричного транспорту згідно з правилами експлуатації трамвая і тролейбуса, встановленими центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства, а також норм споживання електроенергії трамваями та/або тролейбусами та інших енергетичних ресурсів, витрат матеріалів, середнього ресурсу роботи пневматичних шин тролейбусів, норм часу та розцінок з оплати праці, нормативів чисельності працівників підприємств, витрат на управління і обслуговування підприємств.
Витрати, об'єктивне нормування яких неможливе, плануються з урахуванням фактичних витрат за попередній рік, прогнозу індексів цін на промислову продукцію (послуги) на запланований рік та на підставі планових кошторисів.
Розділ 3. Повна планова собівартість послуг, що надаються міським електричним транспортом
3.1. Витрати з операційної діяльності
Планова виробнича собівартість послуг, наданих міським електричним транспортом
3.1.1. До планової виробничої собівартості послуг, наданих міським електричним транспортом, включаються:
прямі матеріальні витрати;
прямі витрати на оплату праці;
інші прямі витрати;
змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати.
3.1.2. До складу прямих матеріальних витрат включаються витрати на електроенергію, що споживається на тягу рухомого складу.
Вартість витрат визначається на основі норм використання електроенергії та тарифу на електроенергію, встановленого відповідно до законодавства.
3.1.3. До складу прямих витрат на оплату праці включаються:
витрати з основної заробітної плати основного виробничого персоналу (водії, кондуктори), діяльність якого безпосередньо пов'язана з процесом перевезення пасажирів. Зазначені витрати визначаються виходячи з нормативної чисельності персоналу та відпрацьованого ним часу, установлених на підприємствах обгрунтованих тарифних ставок (окладів), відрядних розцінок та посадових окладів робітників;
витрати з додаткової заробітної плати основного виробничого персоналу (водії, кондуктори), встановлені відповідно до законодавства;
заохочувальні та компенсаційні виплати основному виробничому персоналу згідно з законодавством.
Рівень прямих витрат на оплату праці визначається відповідно до законодавства, а також генеральної та галузевої угод, колективного договору.
3.1.4. До складу інших прямих витрат включаються витрати на утримання та експлуатацію основного виробничого обладнання (трамваї та/або тролейбуси, тягові підстанції та контактно-кабельна мережа, трамвайні колії, тунелі тощо):
витрати на оплату праці та відповідні нарахування на неї виробничому персоналу, що виконує ремонт і технічне обслуговування об'єктів міського електричного транспорту;
внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування працівників, безпосередньо зайнятих здійсненням перевезень пасажирів;
амортизація основних засобів та нематеріальних активів виробничого призначення. Сума амортизаційних відрахувань для розрахунку тарифу визначається з урахуванням руху основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів виробничого призначення у планованому періоді. Розрахунок амортизації основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів підприємств здійснюється згідно з законодавством;
витрати на ремонт, який не пов'язаний з поліпшенням об'єктів підприємств (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), утримання, експлуатацію, ремонт основного виробничого обладнання в обсягах, визначених законодавством, та інші види ремонтів і технічного обслуговування, в обсягах, визначених системами технічного обслуговування та ремонту об'єктів міського електричного транспорту, а також витрати на оплату робіт, пов'язаних з державним технічним оглядом міського електротранспорту;

................
Перейти до повного тексту