1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
Н А К А З
01.07.2004 N 128
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2004 р.
за N 903/9502
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1497 від 08.09.2016 )
Про затвердження Порядку розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України
На виконання повноважень, визначених Положенням про Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики, затвердженим Указом Президента України від 18 березня 2003 року N 225,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України, що додається.
2. Управлінню підтвердження відповідності (Сердюков О.Я.) у п'ятиденний термін забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Державному підприємству "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" (Жарков Ю.В.) після реєстрації цього наказу в Міністерстві юстиції України забезпечити його публікацію.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Держстандарту України від 07.05.2001 N 218 "Про створення комісії з апеляцій з питань сертифікації Держстандарту України", зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 07.06.2001 за N 484/5675.
5. Управлінню справами (Олійник А.П.) довести цей наказ до відома керівників органів із сертифікації системи сертифікації УкрСЕПРО.
6. Покласти відповідальність за виконання цього наказу на заступника Голови Черепкова С.Т.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на управління організаційно-аналітичного забезпечення діяльності Голови.
Голова
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
Л.Школьник



Ю.А.Авксентьєв
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держспоживстандарту
України
01.07.2004 N 128
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 липня 2004 р.
за N 903/9502
ПОРЯДОК
розгляду спірних питань із сертифікації комісією з апеляцій Держспоживстандарту України
1. Загальні положення
1.1. Порядок установлює основні процедури та правила розгляду спірних питань із сертифікації продукції у державній системі сертифікації УкрСЕПРО (далі - Система) комісією з апеляцій Держспоживстандарту України.
1.2. Комісія з апеляцій Держспоживстандарту України (далі - Комісія) створюється Держспоживстандартом України - Національним органом України із сертифікації для розгляду спірних питань у сфері сертифікації.
1.3. Подавець - фізична або юридична особа, яка подала заяву про порушення правил і процедур Системи або опротестовує рішення, прийняте органом із сертифікації.
2. Порядок подання апеляцій
2.1. Апеляції про порушення правил і процедур сертифікації в Системі подаються до Комісії лише при наявності в подавця апеляції рішення апеляційної комісії органу із сертифікації. Подання апеляції не зупиняє дії прийнятого органом із сертифікації рішення.
2.2. Подавцем можуть бути оскаржені такі дії органу із сертифікації і рішення його апеляційної комісії:
- відмова органу із сертифікації у прийнятті до розгляду заявки на сертифікацію;
- відмова апеляційної комісії органу із сертифікації у прийнятті до розгляду скарги;
- відмова у видачі сертифіката відповідності;
- зупинення або скасування сертифіката відповідності;
- відмова у визнанні сертифіката відповідності, виданого в іншій системі сертифікації;
- порушення правил і процедури сертифікації в Системі;
- невиконання договірних зобов'язань з боку органу із сертифікації;
- порушення термінів виконання робіт із сертифікації.
Подавцем можуть бути також оскаржені й інші дії органу із сертифікації, якщо вони призвели до порушення його прав та інтересів (у сфері сертифікації).
2.3. Комісія складається з постійної та тимчасової частин.
2.4. Склад постійної частини Комісії затверджується наказом Держспоживстандарту України і включає:
заступника Голови Держспоживстандарту, відповідального за діяльність у сфері сертифікації, - голова Комісії;
заступника Голови, відповідального за діяльність у сфері захисту прав споживачів, - заступник голови Комісії;
керівника структурного підрозділу з питань підтвердження відповідності - секретар Комісії;

................
Перейти до повного тексту