1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
29.10.2002 N 385
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 листопада 2002 р.
за N 899/7187
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державного комітету статистики N 431 від 30.12.2005 )
Про затвердження форми державного статистичного спостереження про державну допомогу сім'ям з дітьми та Інструкції щодо її заповнення
На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року N 1751 "Про затвердження Порядку призначення і виплати державної допомоги сім'ям з дітьми" та відповідно до статті 14 Закону України "Про державну статистику"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму державного статистичного спостереження N 2 "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" та Інструкцію щодо її заповнення, що додаються.
2. Установити, що забезпечення бланками зазначеної форми та Інструкцією щодо її заповнення, збір, обробку та контроль за достовірністю інформації здійснює Міністерство праці та соціальної політики України.
3. Міністерству праці та соціальної політики України забезпечити подання Державному комітетові статистики зведеної інформації в цілому по Україні, Автономній Республіці Крим, областях, містах Києву та Севастополю за формою N 2 в установлені терміни.
4. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства статистики України від 29 липня 1997 року N 191 "Про затвердження форми державної статистичної звітності про державну допомогу сім'ям з дітьми та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 5 вересня 1997 року за N 384/2188.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Державного комітету статистики України Власенко Н.С.
Голова Державного комітету
статистики України

О.Г.Осауленко
ДЕРЖАВНЕ СТАТИСТИЧНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Порушення термінів подання або ненадання інформації, а також
викривлення даних тягне за собою відповідальність, яка встановлена
ст.186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення від
13.07.2000 N 1929-III
ЗВІТ
про державну допомогу сім'ям з дітьми станом на 1 січня 200 року
Форма N 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Держкомстату
України
29.10.2002 N 385
Річна
Поштова
------------------------------------------------------------------
| Подають: | Терміни |
| | подання |
|-------------------------------------------------+--------------|
|Управління праці та соціального захисту населення|До 20 січня |
|районних, районних у містах Києві та Севастополі | |
|державних адміністрацій | |
|центри з нарахування і виплати допомоги |до 1 лютого |
|Міністерству праці та соціального захисту | |
|Автономної Республіки Крим, головним управлінням | |
|праці та соціального захисту населення обласних, | |
|головному управлінню соціального захисту | |
|населення Київської та управлінню праці та | |
|соціального захисту населення Севастопольської | |
|міських державних адміністрацій. | |
| | |
|Міністерство праці та соціального захисту |до 25 лютого |
|Автономної Республіки Крим, головні управління | |
|праці та соціального захисту населення обласних, | |
|головне управління соціального захисту населення | |
|Київської та управління праці та соціального | |
|захисту населення Севастопольської міських | |
|державних адміністрацій | |
|Міністерству праці та соціальної політики | |
|України, а також головному управлінню статистики | |
|в Автономній Республіці Крим, обласним, | |
|Київському та Севастопольському міським | |
|управлінням статистики по районах (містах). | |
| | |
|Міністерство праці та соціальної політики України|до 20 березня |
|Держкомстату України | |
|зведену інформацію по Україні та регіонах. | |
------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
|Найменування організації - складача інформації |
|-------------------------------------------------------------------|
|Поштова адреса |
|-------------------------------------------------------------------|
| | Коди організації-складача |
|Код |-------------------------------------------------------------|
|форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС |
|доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | |
|мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | |
| за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | |
| ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | |
| | | |(КВЕД)| |рювання |на | | |
| | | | | |(КОПФГ) |організація -| | |
| | | | | | |складач | | |
| | | | | | |інформації | | |
| | | | | | | (СПОДУ)* | | |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---|
---------------------------------------------------------------------
---------------
* Тільки для підприємств державної форми власності.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування показника | N | Кількість осіб (сімей), |Сума допомоги, тис. грн.** | Середній розмір допомоги, |
| |рядка| одиниць | | грн.*** |
| | |----------------------------+----------------------------+----------------------------|
| | |всього| у тому числі |всього| у тому числі |всього| у тому числі |
| | | |---------------------| |---------------------| |---------------------|
| | | |міська |сільська | |міська |сільська | |міська |сільська |
| | | |місцевість|місцевість| |місцевість|місцевість| |місцевість|місцевість|
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість сімей (осіб), які | | | | | | | | | | |
|звернулися за допомогою | | | | | | | | | | |
|протягом звітного року | 01 | | | | х | х | х | х | х | х |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість осіб, які одержували | | | | | | | | | | |
|допомогу (рядки 05 + 10 + 12 + | | | | | | | | | | |
|+ 16 + 19 + 27) | 02 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість дітей, на яких | | | | | | | | | | |
|призначено допомогу | | | | | | | | | | |
|(рядки 11 + 14 + 18 + 22 + 28) | 03 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість осіб, які одержували | | | | | | | | | | |
|допомогу за призначенням у | | | | | | | | | | |
|минулому році (із рядка 02) | 04 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість жінок, які одержували | | | | | | | | | | |
|допомогу у зв'язку з вагітністю | | | | | | | | | | |
|та пологами | | | | | | | | | | |
|(рядки 06 + 07 + 08 + 09) | 05 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|З рядка 05: | | | | | | | | | | |
|жінок, звільнених з роботи у | | | | | | | | | | |
|зв'язку з ліквідацією підприємства | 06 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|жінок, зареєстрованих у державній | | | | | | | | | | |
|службі зайнятості як безробітні | 07 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|жінок - аспірантів, докторантів, | | | | | | | | | | |
|клінічних ординаторів, студенток | 08 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|непрацюючих жінок | 09 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість жінок, які одержували | | | | | | | | | | |
|одноразову допомогу при народженні | | | | | | | | | | |
|дитини | 10 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість дітей, на яких | | | | | | | | | | |
|призначено одноразову допомогу | | | | | | | | | | |
|при народженні | 11 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість осіб, які одержували | | | | | | | | | | |
|допомогу по догляду за дитиною до | | | | | | | | | | |
|досягнення нею трирічного віку | 12 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з них ті, яким призначено | | | | | | | | | | |
|допомогу у звітному році | 13 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість дітей віком до трьох | | | | | | | | | | |
|років, по догляду за якими | | | | | | | | | | |
|призначено допомогу | 14 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з них дітей, потерпілих від | | | | | | | | | | |
|Чорнобильської катастрофи | 15 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|Кількість осіб, які одержували | | | | | | | | | | |
|допомогу на дітей, що перебувають | | | | | | | | | | |
|під опікою чи піклуванням | 16 | | | | | | | | | |
|-----------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+------+----------+----------|
|з них ті, які одержували | | | | | | | | | | |

................
Перейти до повного тексту