- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 вересня 2009 р.
за № 897/16913
Про затвердження Порядку розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України
Відповідно до частини четвертої
статті 71 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", підпункту 3 пункту 4 та пункту 11 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого
Указом Президента України від 06.04.2011 № 384, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України, що додається.
2. Юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) разом з департаментом зведеного бюджету (Придня Т.Г.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Короневського В.М.
4. Ця постанова набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Голова правління |
О. Зарудний |
ПОГОДЖЕНО: Міністр праці та соціальної політики України Перший заступник Міністра фінансів України Міністр економіки України Заступник Генерального директора Федерації роботодавців України Віце-президент Спілки орендарів і підприємців України В.о. президента Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України В.о. президента Всеукраїнської асоціації роботодавців Керівник робочої комісії Федерації професійних спілок України |
Л. Денісова І.І. Уманський Б.М. Данилишин Р. Іллічов Т. Литовченко В. Биковець В. Биковець Г.В. Осовий |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
31.08.2009 № 21-2
(у редакції постанови правління
Пенсійного фонду України
)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
23 вересня 2009 р.
за № 897/16913
ПОРЯДОК
розроблення, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України
I. Загальні положення
1. Цей Порядок встановлює механізм складання, розгляду, затвердження та виконання бюджету Пенсійного фонду України (далі - Пенсійний фонд), планів доходів і видатків головних управлінь Пенсійного фонду в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі (далі - територіальні органи), управлінь Пенсійного фонду в районах, містах, районах у містах, об’єднаних управлінь (далі - районні управління) та апарату Пенсійного фонду (далі - апарат).
2. Бюджетний процес є регламентованою законодавством діяльністю, пов’язаною зі складанням, розглядом, затвердженням бюджету Пенсійного фонду, планів доходів і видатків, їх виконанням та контролем за їх виконанням, складанням, розглядом та затвердженням звітів про виконання бюджету та планів доходів і видатків.
Бюджетний період для бюджету Пенсійного фонду становить один календарний рік, який починається 01 січня кожного року і закінчується 31 грудня того самого року.
3. Нормативно-правове регулювання бюджетного процесу Пенсійного фонду здійснюється відповідно до
Конституції України,
Бюджетного кодексу України, закону про Державний бюджет України на відповідний рік,
Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування" (далі - Закон),
Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" та інших законодавчих актів,
Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, інших нормативно-правових актів та цього Порядку.
4. У цьому Порядку терміни вживаються у таких значеннях:
помісячний розпис основних груп доходів і видатків бюджету Пенсійного фонду - розпис показників основних груп дохідної і видаткової частин бюджету Пенсійного фонду на рік за місяцями;
річний розпис доходів і видатків бюджету Пенсійного фонду - розпис показників, визначених бюджетом Пенсійного фонду на плановий бюджетний період, у розрізі територіальних органів та апарату без розподілу за періодами року;
учасники бюджетного процесу - апарат, територіальні органи, районні управління.
Інші терміни в цьому Порядку вживаються в значеннях, визначених Бюджетним кодексом України,
Законом та
Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування".
5. Апарат організовує і контролює виконання бюджету, координує роботу учасників бюджетного процесу, які забезпечують виконання планів доходів і видатків, цільове та ефективне використання коштів.
II. Структура бюджету
1. Основними складовими бюджету Пенсійного фонду є дохідна та видаткова частини.
2. Доходи бюджету Пенсійного фонду класифікуються за такими основними групами:
власні доходи (кошти);
кошти Державного бюджету України.
3. Власні доходи (кошти) включають:
надходження від сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі - єдиний внесок), розподіленого на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (далі - частина єдиного внеску), відповідно до
Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" та постанови Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року
№ 675 "Про затвердження пропорцій розподілу єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року № 85);
кошти Державного бюджету України на сплату єдиного внеску за деякі категорії застрахованих осіб, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2011 року
№ 178 "Про затвердження Порядку нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за деякі категорії застрахованих осіб";
кошти Державного бюджету України на сплату страхових внесків за деякі категорії осіб, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року
№ 770 "Про затвердження порядків зарахування періодів служби до страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу та подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків стосовно військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб начальницького і рядового складу, поліцейських";
кошти Державного бюджету України на покриття недоотриманої суми коштів від застосування розміру єдиного внеску, встановленого частинами тринадцятою, чотирнадцятою
статті 8 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування" для працюючих осіб з інвалідністю;
кошти на виплату пенсій іноземним пенсіонерам, які проживають на території України, перераховані на виконання міжнародних договорів (угод) у галузі соціального (пенсійного) забезпечення, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України (далі - міжнародні договори);
доплату до мінімального страхового внеску, передбачену частиною третьою
статті 24 Закону;
суми, що надходять від погашення боргу зі сплати страхових внесків, нараховані відповідно до Закону, фінансових санкцій, пені, застосованих відповідно до
Закону до юридичних та фізичних осіб за порушення встановленого порядку нарахування, обчислення і сплати страхових внесків;
суми надходжень від сплати фінансових санкцій, застосованих до банків відповідно до частини десятої
статті 106 Закону;
суми надходжень від сплати штрафів, накладених відповідно до частини одинадцятої
статті 106 Закону на організації, які здійснюють виплату та доставку пенсій;
інші кошти відповідно до
статті 72 Закону, зокрема:
кошти підприємств та організацій на покриття фактичних витрат на виплату і доставку пенсій за віком, призначених на пільгових умовах особам, зазначеним в абзаці четвертому пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону (далі - витрати на виплату і доставку пенсій, призначених на пільгових умовах);
кошти, сплачені банками за користування тимчасово вільними коштами Пенсійного фонду, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 вересня 2002 року
№ 1349 "Про заходи щодо підвищення ефективності управління фінансами пенсійного забезпечення" та укладених угод з банками;
кошти, що надходять від наукових установ, організацій, підприємств та вищих навчальних закладів від погашення боргу зі сплати різниці між сумою пенсії, призначеної відповідно до
Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", та сумою пенсії із солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, обчисленої згідно із
Законом, на яку має право науковий (науково-педагогічний) працівник;
суми надходжень від повернення коштів за минулі періоди (відшкодування надміру виплачених сум пенсій).
4. Кошти Державного бюджету України передбачаються в бюджеті Пенсійного фонду в обсягах, визначених законом про Державний бюджет України на відповідний рік.
У структурі доходів бюджету Пенсійного фонду до складу коштів Державного бюджету України входять асигнування державного бюджету у плановому періоді на:
виплату пенсій військовослужбовцям рядового, сержантського та старшинського складу строкової служби та членам їхніх сімей, пенсій військовослужбовцям та особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, іншим особам, визначеним законом, та доставку цих виплат;
виплату доплат, надбавок, підвищень до пенсій, додаткових пенсій, пенсій за особливі заслуги перед Україною, встановлених законом, державної соціальної допомоги на догляд особам, зазначеним у пунктах 1-3 частини першої
статті 7 Закону України "Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю", та доставку цих виплат;
погашення заборгованості з пенсійних виплат за рішеннями суду;
покриття різниці між розміром пенсії, обчисленим відповідно до абзаців першого та третього частини першої, частини третьої
статті 28 Закону, та розміром пенсії, обчисленим відповідно до
статті 27 Закону;
покриття витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, передбачених абзацами п’ятим та шостим пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону;
покриття дефіциту коштів Пенсійного фонду для фінансування виплати пенсій у солідарній системі загальнообов’язкового державного пенсійного страхування (перевищення видатків над доходами, у тому числі з урахуванням резерву коштів Пенсійного фонду);
здійснення інших виплат, фінансування яких згідно із законодавством забезпечується за рахунок коштів державного бюджету.
5. Видатки бюджету Пенсійного фонду класифікуються за такими основними групами:
видатки за рахунок власних доходів (коштів);
видатки за рахунок коштів Державного бюджету України.
6. Видатки за рахунок власних доходів (коштів) здійснюються на:
пенсійне забезпечення осіб, пенсія яким призначена відповідно до
Закону (крім випадків, передбачених Законом);
виплату пенсій, призначених згідно з іншими законодавчими актами в частині розміру пенсії, на яку особа має право відповідно до Закону;
пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, інших осіб, визначених законом, у частині розміру пенсії із солідарної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, передбаченого відповідно до
Порядку визначення різниці між розміром пенсії, призначеної відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", і розміром пенсії із солідарної системи відповідно до Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2011 року № 1168;
виплату щомісячної цільової грошової допомоги на прожиття згідно із
Законом України "Про поліпшення матеріального становища учасників бойових дій та осіб з інвалідністю внаслідок війни" (для осіб, яким пенсія виплачується за рахунок коштів Пенсійного фонду);
пенсійне забезпечення осіб, які проживають за кордоном, та іноземних пенсіонерів (крім пенсій, призначених відповідно до
Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", та доплат, фінансування яких згідно з законодавчими нормами забезпечується за рахунок коштів Державного бюджету України);
виплату допомоги на поховання щодо одержувачів пенсій, фінансування яких здійснюється за рахунок власних доходів;
оплату послуг з виплати та доставки пенсій, призначених відповідно до Закону;
розрахунково-касове обслуговування та плату за підкріплення готівкою виплати пенсії і грошової допомоги;
фінансування адміністративних витрат, пов’язаних з виконанням функцій, покладених на органи Пенсійного фонду (далі - адміністративні видатки).
7. За рахунок коштів Державного бюджету України здійснюються видатки, фінансування яких згідно із законодавством забезпечується за рахунок коштів державного бюджету.
Видатки на погашення заборгованості з пенсійних виплат за рішеннями суду, виданими або ухваленими після набрання чинності
Законом України "Про гарантії держави щодо виконання судових рішень" (далі - рішення суду), плануються в межах коштів Державного бюджету України, передбачених у Державному бюджеті України на фінансування пенсійних програм. Черговість виплат на виконання рішень суду визначається датою набрання ними законної сили.
8. У бюджеті Пенсійного фонду окремими рядками відображається залишок власних доходів (коштів) на початок та кінець бюджетного періоду.
Залишок власних коштів на початок року при складанні проєкту бюджету Пенсійного фонду на плановий рік встановлюється в розмірі планового залишку власних коштів на кінець попереднього до планового бюджетного періоду відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України бюджету Пенсійного фонду або в розмірі очікуваного (фактичного) залишку власних коштів на кінець попереднього до планового бюджетного періоду відповідно до прогнозу виконання бюджету Пенсійного фонду в попередньому до планового році.
Залишок власних коштів на кінець року розраховується за формулою:
З кін. = З поч. + Д – В,
де: |
З кін. |
- |
залишок власних коштів на кінець планового року, тис. грн; |
|
З поч. |
- |
залишок власних коштів на початок планового року, тис. грн; |
|
Д |
- |
доходи планового року, тис. грн; |
|
В |
- |
видатки планового року, тис. грн. |
III. Складання бюджету Пенсійного фонду
1. Проєкт бюджету Пенсійного фонду складається на плановий рік. На наступні за плановим два бюджетні періоди складається прогноз показників бюджету. На відповідний період готуються проєкти бюджетних запитів до проєкту державного бюджету.
2. Показники проєкту бюджету Пенсійного фонду розробляються з урахуванням основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, схвалених Кабінетом Міністрів України, прогнозних розмірів державних соціальних стандартів та гарантій на наступний рік, результатів аналізу виконання бюджету Пенсійного фонду за попередні бюджетні та звітні періоди, даних реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, автоматизованих баз даних обробки пенсійної документації (електронних пенсійних справ).
Проєкт бюджету Пенсійного фонду подається на погодження до заінтересованих органів та на затвердження до Кабінету Міністрів України відповідно до
Регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 року № 950 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 09 листопада 2011 року № 1156).
3. Підготовка проєкту бюджетних запитів до проєкту Державного бюджету України на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди здійснюється відповідно до
Інструкції з підготовки бюджетних запитів, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 06 червня 2012 року № 687, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 26 червня 2012 року за № 1057/21369.
З урахуванням доведених головним розпорядником бюджетних коштів показників граничних обсягів видатків та надання кредитів загального фонду Державного бюджету України на фінансування пенсійних програм структурний підрозділ, відповідальний за організацію бюджетного процесу в Пенсійному фонді, формує та подає головному розпоряднику бюджетних коштів проєкт бюджету Пенсійного фонду на плановий рік та прогноз показників на наступні за плановим два бюджетні періоди, проєкт бюджетних запитів до проєкту державного бюджету на відповідний період у строки, встановлені головним розпорядником бюджетних коштів.
У разі якщо сума видатків проєкту бюджету Пенсійного фонду та прогнозу показників на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди (з урахуванням доведених головним розпорядником бюджетних коштів показників граничних обсягів видатків та надання кредитів загального фонду Державного бюджету України на фінансування пенсійних програм) перевищує суму доходів проєкту бюджету Пенсійного фонду та прогнозу показників на плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди, проєкт бюджету Пенсійного фонду та прогноз показників формуються з відображенням суми перевищення у залишку коштів на кінець періоду. Водночас формується додатковий бюджетний запит на суму перевищення.
При поданні проєкту бюджету Пенсійного фонду на погодження головному розпоряднику бюджетних коштів надаються пропозиції щодо збалансування його показників.
IV. Формування дохідної частини проєкту бюджету
1. Планові обсяги частини єдиного внеску розраховуються на основі даних щодо суми єдиного внеску, визначеної центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, спільно з Пенсійним фондом та фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування з урахуванням:
прогнозних обсягів витрат на оплату праці найманих працівників та грошове забезпечення військовослужбовців, на які нараховується єдиний внесок;
розмірів єдиного внеску та пропорцій його розподілу за видами загальнообов’язкового державного соціального страхування, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2014 року
№ 675 "Про затвердження пропорцій розподілу єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування";
прогнозного зростання розміру мінімальної заробітної плати протягом планового періоду.
Частина єдиного внеску розраховується за формулою:
Сума ЄВ = ФОП x R ЄСВ / 100 % x P ЄВ / 100 %,
де: |
Сума ЄВ |
- |
частина єдиного внеску, тис. грн; |
|
ФОП |
- |
фонд оплати праці найманих працівників, грошового забезпечення та інших виплат, на які нараховується єдиний внесок, визначений з урахуванням основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та показників, наданих центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, державну політику з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, тис. грн; |
|
R ЄСВ |
- |
розмір єдиного внеску, %; |
|
P ЄВ |
- |
пропорція розподілу єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, %. |
2. Суми частини єдиного внеску від фізичних осіб - підприємців, які перебувають на загальній системі оподаткування, платників спрощеної системи оподаткування, фізичних осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, осіб, які беруть добровільну участь у системі загальнообов’язкового державного соціального страхування, та членів фермерських господарств (далі - самозайняті особи), розраховуються з урахуванням їх прогнозної чисельності та розміру мінімального страхового внеску за формулою:
Сума ЄВ спр. = Ч спр. x ЗП мін. x R ЄСВ / 100 % x P ЄВ / 100 % / 1000,
де: |
Сума ЄВ спр. |
- |
сума частини єдиного внеску від самозайнятих осіб, тис. грн; |
|
Ч спр. |
- |
прогнозна чисельність самозайнятих осіб; |
|
ЗП мін. |
- |
розмір мінімальної заробітної плати, грн; |
|
R ЄСВ |
- |
розмір єдиного внеску, %; |
|
P ЄВ |
- |
пропорція розподілу єдиного внеску на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, %. |
3. Сума частини єдиного внеску від самозайнятих осіб розраховується окремо за кожною категорією (групою) платників. При проведенні розрахунків також враховується чисельність фізичних осіб - підприємців; осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, та членів фермерського господарства, які звільняються від сплати за себе єдиного внеску (отримують пенсію за віком або за вислугу років, або є особами з інвалідністю або досягли віку, встановленого
статтею 26 Закону, та отримують відповідно до Закону пенсію або соціальну допомогу); осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, за умови взяття їх на облік як фізичних осіб - підприємців та провадження ними одного виду діяльності одночасно як осіб, зазначених у пунктах 4 і 5 частини першої
статті 4 Закону "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування"; фізичних осіб - підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, які мають основне місце роботи.
4. Обсяги надходжень коштів на покриття витрат на виплату та доставку пенсій, призначених на пільгових умовах, визначаються з урахуванням суми коштів (її динаміки у попередніх бюджетних/звітних періодах), що підлягають відшкодуванню підприємствами, організаціями відповідно до пункту 2 розділу XV "Прикінцеві положення" Закону, та фактичного відсотка відшкодування зазначених виплат, який склався за попередні бюджетні/звітні періоди, а також:
чисельності одержувачів відповідних пенсійних виплат та її динаміки за попередні звітні періоди;
фактичних витрат на пенсійне забезпечення осіб цих категорій за попередній звітний період;
прогнозного підвищення рівня пенсійного забезпечення цих категорій пенсіонерів.
5. Кошти, сплачені банками за користування тимчасово вільними коштами Пенсійного фонду, визначаються з урахуванням даних за останні 12 місяців про залишки коштів Пенсійного фонду, що знаходяться на його рахунках, а також на рахунках територіальних органів, рахунках, відкритих уповноваженій організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, для обліку коштів Пенсійного фонду, та діючого розміру облікової ставки Національного банку України.
Дані про залишки коштів, що знаходяться на рахунках територіальних органів, визначаються на підставі виписок з рахунків у банку.
Розрахунок здійснюється за формулою:
С банк = З кош. x ОС НБУ x 50 % / 100 %,
де: |
С банк |
- |
сума коштів, які сплачуються банками за користування тимчасово вільними коштами Пенсійного фонду; |
|
З кош. |
- |
залишки коштів Пенсійного фонду, що знаходяться на його рахунках, а також на рахунках територіальних органів та рахунках, відкритих уповноваженій організації, що здійснює виплату і доставку пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України, для обліку коштів Пенсійного фонду; |
|
ОС НБУ |
- |
облікова ставка Національного банку України на дату формування бюджету; |
|
50 % |
- |
відсоток облікової ставки Національного банку України, визначений постановою Кабінету Міністрів України від 12 вересня 2002 року № 1349 "Про заходи щодо підвищення ефективності управління фінансами пенсійного забезпечення". |
6. Кошти на виплату пенсій іноземним пенсіонерам, які проживають на території України, пенсії яким виплачуються відповідно до міжнародних договорів, визначаються на основі відповідного аналізу зростання/зменшення їх чисельності, з урахуванням її динаміки, розмірів пенсій та прогнозного курсу гривні щодо іноземних валют на плановий рік.
Дані про чисельність та розміри пенсій іноземних пенсіонерів, які проживають на території України, визначаються на підставі відомостей за попередні бюджетні/звітні періоди, що надходять у порядку, передбаченому міжнародними договорами.
7. Розрахунок суми доплати до мінімального страхового внеску, передбаченої частиною третьою
статті 24 Закону, здійснюється з урахуванням динаміки чисельності осіб за два попередні звітні періоди, які здійснювали доплату та розміру мінімального страхового внеску на плановий період.
Розрахунок здійснюється за формулою:
С допл. мін.стр. = Ч доп. x R допл. x 12 міс. / 1000,
де: |
С допл. мін.стр. |
- |
сума доплати до мінімального страхового внеску, тис. грн; |
|
Ч доп. |
- |
чисельність осіб, що здійснюють доплату до мінімального страхового внеску за два попередні звітні роки / 2, осіб; |
|
R допл. |
- |
розмір доплати до мінімального страхового внеску, грн. |
8. Інші власні доходи визначаються з урахуванням динаміки їх надходження за попередні бюджетні/звітні періоди. Розрахунки здійснюються за кожним із видів інших власних доходів за формулою:
С ін. вл. = С попер.ін. вл. x К зміни,
де: |
С ін. вл. |
- |
сума інших власних доходів, тис. грн; |
|
С попер.ін. вл. |
- |
сума інших власних доходів за бюджетний/звітний період, тис. грн; |
|
К зміни |
- |
коефіцієнт зміни інших власних доходів порівняно з відповідним попереднім бюджетним/звітним періодом. Визначається як співвідношення суми інших власних доходів за бюджетний/звітний період до відповідної суми за попередній бюджетний/звітний період, що передує бюджетному/звітному періоду. |
9. Обсяг надходжень єдиного внеску за деякі категорії застрахованих осіб згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 02 березня 2011 року
№ 178 "Про затвердження Порядку нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за деякі категорії застрахованих осіб" розраховується на підставі даних про чисельність осіб, за яких проводиться сплата, з урахуванням її динаміки за попередні бюджетні/звітні періоди.
10. Обсяг надходжень страхових внесків, не сплачених у період з 01 січня 2004 року до 31 грудня 2006 року, стосовно осіб, які не набули (не набудуть) права на пенсію за вислугу років згідно із
Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", та осіб, звільнених з військової служби, які виявили бажання отримувати пенсію в порядку та на умовах, передбачених Законом, розраховується згідно із постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року
№ 770 "Про затвердження порядків зарахування періодів служби до страхового стажу військовослужбовцям (крім військовослужбовців строкової військової служби), особам начальницького і рядового складу та подання відсутніх у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування відомостей про грошове забезпечення та сплату страхових внесків стосовно військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), осіб начальницького і рядового складу, поліцейських".
................Перейти до повного тексту